Mossads tidigare chef: Regeringen är som Ku Klux Klan | Dagens ETC . Det är häpnadsväckande att ingen från regeringssidan i Sverige har något vettigt att säga om utvecklingen i Israel . https://www.etc.se/utrikes/mossads-tidigare-chef-regeringen-aer-som-ku-klux-klan
Visa på X →400
inlägg
@KarlssonMax Svagt men väntat . Så illa .
Visa på X →@fornarve Det som sker nu med SD o regeringen är sanslöst . Skäms över utvecklingen .
Visa på X →@TobiasBaudin Det regeringsunderlaget är helt ohanterbart. Hela SD:s identitet bygger på hat mot muslimer . Därav önskan om fler bokbål. SD vill splittra samhället .
Visa på X →Tack för musiken! https://www.dn.se/kultur/eldkvarn-blev-sveriges-basta-band-igen-pa-sin-sista-konsert/
Visa på X →@Ericson_ubbhult Gör självklart inte ett inlägg i klimatdebatten . Kommer du rapportera från Antarktis varje dag? En slag väderleksrapport.
Visa på X →@PMRisman Avkriminalisera. Självklart . Legalisering - Tveksamt
Visa på X →Sorg. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2B06jR/sinead-oconnor-dod
Visa på X →@KarlssonMax Helt sjukt . Är regeringen på retreat ?
Visa på X →David Grossman . Läs hans text . Ett måste för alla som är intresserade av Israel . Var i Israel och Palestina i januari på studieresa . Ingen resa har skakat om mig så mycket. https://www.dn.se/kultur/david-grossman-israel-maste-forsta-att-en-ockupationsmakt-inte-kan-vara-demokratisk/
Visa på X →@kammarstrateg Därför går jag omkring med fula rosa gummistövlar i riset vid tomten. Om ” ödlan ” kommer …
Visa på X →Sorry ; har inte lust att betala räntebidrag längre . Många har blivit beroende av bidraget o ökar sin skuld . https://www.dn.se/ekonomi/prognosen-fordubblad-kostnad-for-ranteavdraget-pa-tre-ar/
Visa på X →@Erik_Helmerson Tack till er som skrev under ! 🤙
Visa på X →Upprop: Svenska muslimer har rätt till vårt stöd - http://DN.SE Tack ni som skrev under och lyfter en central fråga . https://www.dn.se/kultur/upprop-efter-koranbranningarna-svenska-muslimer-har-ratt-till-vart-stod-mot-han-och-krankningar/
Visa på X →@johanna_linder Förakt för människor löser inte klimatkrisen . Snarare politiska strategier o beslut . Tror mer på EU än på vår SD beroende regering .
Visa på X →@NiklasGillstrom Tycker inte du verkar ha 100 % koll.Inte bara vönstern som fyllt gatorna med 100.000 tals demonstranter sedan i januari .Biden har varnat Israel för en splittring mellan mer sekulära och ultraortodoxa israeler . 10.000 elitsoldater i reserven överväger sluta Etc
Visa på X →Sista matcherna i Norrköping . Var annars ! https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0QJ96A/eldkvarn-40-ar-deras-10-basta-album
Visa på X →@r_daniel_j Gränslösa . Farligt .
Visa på X →Fy fan rent ut sagt . Kommer dessutom drabba de Palestinier/ araber . Som om det inte kunde bli värre . https://www.dn.se/varlden/knesset-rostar-igenom-kritiserat-lagforslag/
Visa på X →Grekland behöver just nu all hjälp de kan få. Lång extrem värmebölja , hårda vindar och folk som ör oförsiktiga är en taskig kombo. Tänker på de bofasta som blir av med hus och försörjning . Hoppas på det bästa för det land som jag har i mitt ❤️ https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wApmd5/risk-for-fler-brander-i-grekland-myndigheterna-varnar
Visa på X →@Ericson_ubbhult Hur kan du fortsätta utifrån en metafor ? Aldrig snappat begreppet metafor . Flera stora skogsbränder i Grekland . De Invånare som drabbas får sina liv sönderslagna . Och du sitter o tjatar .
Visa på X →@kibialacannelle Team Mormor ..
Visa på X →Läs vass artikel av Olle Svenning om det spanska valet och att det det blev ett stort bakslag för Vox . För vänsterns gick det bra. ” Adelante” - framåt var socialistpartiets paroll och för den enade vänstern ”Sumar” ” Es por ti”. Det är för din skull.🙏🤙 https://www.aftonbladet.se/kultur/a/gEQGwJ/olle-svenning-om-det-spanska-valet
Visa på X →@MalinBjork_EU Så glad över att Vox backade . Ett ljus i en ganska mörk värld . Och att vänstern höll ända in i kaklet .
Visa på X →Behövs tidiga insatser för att stödja barn med psykiska problem. Flera ingångar; utbyggd BVC , en skolhälsovård värd namnet . BUP behöver förstärkas med personal men kanske även hitta bättre arbetsmetoder.Klassfråga. De med resurser anlitar det privata. https://www.dn.se/sverige/tusentals-unga-i-ko-till-bup-skiter-i-om-vara-barn-dor/
Visa på X →