Det finns för mycket hat, låt oss istället sprida kärlek för det vi vill kämpa för! #sdriks


116
inlägg
Det finns för mycket hat, låt oss istället sprida kärlek för det vi vill kämpa för! #sdriks


Bästa @carinaherrstedt i talarstolen! #LD2015


Rörd till tårar av alla fina ord idag! Stort tack för förtroendet att bli vald till vice partiordförande för SD!
Visa på X →SD: ”Ta bort möjlighet att söka asyl vid gränsen” http://www.svd.se/sd-ta-bort-mojlighet-att-soka-asyl-vid-gransen via @SvD
Visa på X →Mina tankar och böner går till Paris och alla drabbade i terrordåden! Så fruktansvärt och vidrig händelse!
Visa på X →Inte en dag för tidigt! http://www.svt.se/nyheter/sverige-infor-tillfalliga-granskontroller
Visa på X →Inga besked från biståndsministern idag på riksdagens frågestund, om det är en bra idé att halvera biståndet! #svpol
Visa på X →@jimmieakesson deklarerar vår misstroendeförklaring mot Finansministern i riksdagens talarstol. Bra jobbat!
Visa på X →Skillnaden mellan mig o Stefan Löfven är att ni tar från biståndet till flyktingmottagning o vi satsar på hjälp i närområdet @jimmieakesson
Visa på X →@jimmieakesson frågar @KinbergBatra om hon så snart som möjligt vill ha en annan regering men hon kan inte tydligt svara JA på den frågan.
Visa på X →Partiledardebatt i riksdagen. Vi behöver en ny regering säger @KinbergBatra. Är moderaterna beredda att göra verklighet av det? #svpol
Visa på X →Insinuera bojkott av @jimmieakesson när jag firade min mammas 60-årsdag? Säger HEJA bästa Jimmie o @sdkarlsson och SKÄMS @niklassvensson
Visa på X →Så fruktansvärt att Lisa Holm är död, hon hade hela livet framför sig! Sänder tankar och böner till hennes anhöriga!
Visa på X →14.00 idag deltar jag i livesänd debatt om nationen och religionen, i P1, från Lunds domkyrka där publik är välkommen! #svpol #p1
Visa på X →Nästa vecka kommer Kd i riksdagen rösta emot sin egen motion om att uppmuntra landsting till samvetsfrihet medan Sd röstar för den! #svpol
Visa på X →Fredrik Malm Fp: I en diktatur bekräftar oppositionen makten istället för att utmana den! Undra om han beskriver decemberövenenskommelsen?
Visa på X →Debattartikel av mig och Björn Söder idag! Grundlösa anklagelser av Lars Adaktusson http://www.expressen.se/debatt/grundlosa-anklagelser-av-lars-adaktusson/ #svpol
Visa på X →Deltar i samtalskväll i Ersta kyrka ikväll 19.00 med bl. annat Mona Sahlin och @BiskopAntj, Ute Steyer, rabbin och Awad Olwan, imam.
Visa på X →Ska delta i debatt i aktuellt ikväll kl. 21 med Stefan Swärd! Gällande debattartikel i Dagen idag från 380 pastorer! http://www.dagen.se/debatt/380-pastorer-flyktingpolitiken-inte-för-generös-1.306400
Visa på X →Deltar snart i biståndspolitisk debatt i riksdagen! #svpol
Visa på X →@Simon___Dekk har du läst artikeln? Där framgår tydlig kritik av EU och nej till Nato medlemskap!
Visa på X →@fredrikhardt @z_zeth vi i SD har inte motsatt oss sanktioner när det varit uppe i EU-nämnden! Vi anser Rysslands agerande är förkastligt
Visa på X →Löfven: "vi har en stark budget, den går vi till val på"! Lycka till Löfven, det var den budget som just föll!
Visa på X →Den 29 dec ska regeringen utlysa nyval som ska hållas 22 mars! Nu kör vi!
Visa på X →Då har jag varit med om att fälla regeringens budget! Spännande att följa utvecklingen!
Visa på X →