För mig som riksdagsledamot är det alltid viktigt att träffa göteborgare - inte bara i valrörelser utan så ofta som möjligt hemma i min valkrets.
På fredag kl 15.30 kommer jag att finnas på plats på cafét i Bergsjön centrum. Jag bjuder på fikat. Hoppas att vi ses! #sgoteborg
Visa på X →Blev idag vald till ordförande i riksdagens OSSE-delegation! #svpol #sgoteborg #OSCE
Visa på X →Heder åt centerpartister och liberaler som nu ger beskedet att de vägrar att släppa fram en Kristersson-regering som är beroende av Sverigedemokraterna. Välkomna besked! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Ulf Kristersson hoppas kunna bilda regering även utan sina kompisar i alliansen. Som därför är irriterade. Samtidigt säger Åkesson nej till att stötta Kristersson. Förhoppningsvis är detta början på slutet för den antiintellektuella blockpolitiken! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Det går!
Visa på X →Invald med detta gäng idag i riksdagens trafikutskott! #svpol #sgoteborg
Visa på X →På plats på bokmässan och snackar med göteborgare! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Glad över att nomineras som den västsvenska socialdemokraten i trafikutskottet i riksdagen! #svpol #sgoteborg
Visa på X →I Göteborgsposten idag bjuder vi in de centerpartistiska och liberala riksdagsledamöterna från Göteborg över en fika för att tala om något angeläget - en ny regering!
#svpol #sgoteborg
http://socialdemokraternagoteborg.se/aktuellt/latossprataomennyregering/
Visa på X →”Det finns uppenbarligen inget stöd för en alliansregering” säger Mats Knutson i SVT efter dagens talmansrunda och de besked som där har lämnats. Vi socialdemokrater står fortsatt redo för att som största parti ta ansvar för Sverige, också blocköverskridande! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Vem som helst ska inte få bo hos dig! Skriver idag om mina egna tråkiga erfarenheter av detta och hur man på ett bättre sätt kan komma till rätta med identitetsbedrägerier. #svpol #sgoteborg
https://www.expressen.se/gt/debatt-gt/vem-som-helst-ska-inte-fa-bo-hos-dig/
Visa på X →På riksdagens högtidliga öppnande idag! Stefan Löfven är min statsminister! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Vi socialdemokrater kommer att rösta aktivt för Vänsterpartiets kandidat idag. Björn Söder är inte vår talman! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Bra att @annieloof förtydligar att C föredrar S istället för SD. Men! Svik inte dina väljare genom att bryta praxis i talmansvalet med hjälp av Sverigedemokraternas stöd imorgon. #svpol #sgoteborg
Visa på X →Centern och Liberalerna bryter praxis i talmansvalet och lägger fram en kandidat i vetskap om att SD röstar igenom den. Ni väljare som trodde på @annieloof och @bjorklundjan om att de inte skulle ge SD ökat inflytande... Ni måste vara besvikna! #Svpol #sgoteborg
Visa på X →Alliansen bryter decenniers praxis. Deras talman kommer varken från det största partiet eller största blocket. Eller @bjorklundjan och @annieloof kanske räknar in SD i sitt block? #svpol #sgoteborg
Visa på X →Stort tack för förtroendet att få fortsätta representera Socialdemokraterna i riksdagen! #svpol #sgoteborg
Visa på X →#sgoteborg #svpol
Visa på X →https://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/darfor-rostar-jag-pa-s-tills-jag-dor/
#svpol #sgoteborg
Visa på X →Det här är riktigt bra! (Istället för skattesänkningar) #Svpol #sgoteborg
Visa på X →Om två veckor vet vi. Sverige behöver en socialdemokratisk regering igen! #sgoteborg #svpol
Visa på X →Ringer väljare tillsammans med bästa SSU! #sgoteborg
Visa på X →Trenden pekar uppåt för S! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Blåbrun regering? Rösta (s)tabilt istället! #svpol #sgoteborg
Visa på X →Besöker hamnen idag med handelsminister @AnnLinde
Visa på X →