Debatterat på KTHs jämställdhetsvecka! #sgoteborg https://x.com/tereseskoog/status/834770541265444864
Visa på X →406
inlägg
Debatterar giftfri vardag och kemikalier och regeringens höga ambitioner på klimatområdet. #svpol #sgoteborg #miljöpol

Diskussion med klimatminister @IsabellaLovin om #theoceanconference m flera utskott i riksdagen. #sgoteborg #miljöpol

Kloka ord. https://x.com/carlbildt/status/833664754845638657
Visa på X →Var i helgen med i ett avsnitt och i tv-inspelningen av #stoppakrisen . Fokus på trygghet i våra städer. #sgoteborg #gbgpol

Den skatt vi betalar ska gå till välfärden. Skriver om det i Aftonbladet med kollegor. #sgoteborg #svpol http://www.aftonbladet.se/a/noa6J
Visa på X →Regeringen har förstärkt arbetet för hållbar utv. & samarbete i Arktis där novemberisen i fjol krympte m två gånger Sveriges yta. #utpol
Visa på X →I år har det gått 50 år sedan Palestina ockuperades. Sverige fortsätter verka för en lösning och tillsätter ett särskilt sändebud. #utpol
Visa på X →I höst står statsministern & EU-kommissionens ordförande värd för ett toppmöte i Göteborg om rättvisa jobb och tillväxt. #sgoteborg #utpol
Visa på X →Tvåstatslösning för Israel & Palestina inte längre aktuell för USA enligt rapport. Sorgligt! #sgoteborg #utpol
Visa på X →@annajohansson försvarar höghastighetståg i debatt med Moderaterna som är emot. Det märks att det är vi som är framtidspartiet! #sgoteborg


Ät mindre kött, men ät mer svenskt och närproducerat. Av hänsyn till djur, människors hälsa och klimat. #sgoteborg http://www.expressen.se/debatt/mjolkbonden-darfor-ska-du-ata-mindre-kott/
Visa på X →Exakt! #svpol #sgoteborg http://www.aftonbladet.se/a/yBL1a
Visa på X →Moderaterna under 20 procent. Länge sen sist. #svpol #sgoteborg
Visa på X →Skriver om dagens besök! #sgoteborg https://x.com/sgoteborg/status/829357265996111873
Visa på X →Har besökt och gått med på rond idag på Östra sjukhuset i Göteborg. #sgoteborg


Så rolig nyhet idag att Volvo nyanställer 800 i Göteborg, staden som ligger i regionen med lägst arbetslöshet i landet! #sgoteborg
Visa på X →SD har alltid varit och kommer fortsättningsvis vara extrema. #svpol #sgoteborg https://x.com/ygeman/status/827521571103313921
Visa på X →Alla är välkomna. S i centrumkretsen med S i Gbg och ABF bjuder in! #sgoteborg https://x.com/sgoteborg/status/827075730970402816
Visa på X →👍 https://x.com/ceciliacarls/status/827071354482655232
Visa på X →Inte osannolikt. #svpol #sgoteborg http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/enQv9/goran-persson-donald-trump-kommer-bli-avsatt
Visa på X →Viktigt! https://x.com/pernillabaralt/status/826317809835712512
Visa på X →Exakt så! https://x.com/jonas_gardell/status/825359234472751104
Visa på X →Sant! https://x.com/sensanders/status/825420428537643008
Visa på X →Idag är det Förintelsens minnesdag. Då läser vi David och kommer ihåg att det som hände då kan hända igen. #svpol http://www.gp.se/nyheter/debatt/viktigare-%C3%A4n-n%C3%A5gonsin-att-vi-minns-f%C3%B6rintelsen-1.4133258
Visa på X →