Ja - de kan ju börja med att sluta säga ja till nya moskébyggen.
Visa på X →409
inlägg
@eggakaga @CStolth Detta är inte SD-politik iaf
Visa på X →@ViaSuecia Tyvärr hakade även högern på.
Visa på X →@ture99__ Skrev det.
Visa på X →Utmärkt krönika idag av Henrik Jönsson som belyser det jag påtalade redan 2019 då jag som f d investeringscontroller klev in i politiken; EU:s verklighetsfrånvända klimatmål i kombination med tusentals miljarder i skattemedel kommer främst leda till en ”grön bubbla”, berikade s k rikskkapitalister (utan risk), sänkt konkurrenskraft för EU samt missade alternativa investeringar. Ett enormt resursslöseri som ej heller kommer ”rädda klimatet”. På många sätt ett bedrägeri.
Visa på X →Vi tar det igen, apropå de två senaste våldtäkterna vi kunnat läsa om. Vi har redan föreslagit en mängd åtgärder och krävt en haverikommission som regeringen sagt nej till. Skamligt att detta fortgår.
Visa på X →@ulf_wiger @KenthLampa @ramosen27 @Global_tech19 😂💪
Visa på X →@KenthLampa @Global_tech19 Behövs inte, jag är onekligen bättre på att bedöma investeringar än du.
Visa på X →Centerpartisterna är så stolta över att de idag - för drygt 80 000 kr i månaden - lyckades gå i samlad trupp in i kammaren och - bokstavligen - trycka två gånger på en knapp…
Visa på X →@KenthLampa @Global_tech19 De enda ”argument” jag sett från din sida är att ”jag har noll erfarenhet” och Peter Carlsson borde fått mer pengar”.
Visa på X →@KenthLampa @ramosen27 @Global_tech19 Du menar att det var en framgång? 😁
Visa på X →@frallaril Statskapitalismen
Visa på X →@KenthLampa @ramosen27 @Global_tech19 Det säger ju allt. Agroetanol var ju också en historisk felsatsning av rang.
Visa på X →@KenthLampa @Global_tech19 Jobbat med investeringar och förstod från allra första början att det inte skulle gå. Frågor på det? 🫶
Visa på X →@KenthLampa @Global_tech19 Om du följt mig så hade du vetat att det är precis det jag gjort sedan 2019 när jag klev in i politiken.
Visa på X →Pinsammare än så här blir det inte. Peter Carlsson misslyckades helt med Northvolt men skrattade hela vägen till banken när han smet ut bakvägen. Tiotals miljarder av skattemedel i sjön och nu…skyller han på regeringen. Skamligt.
Visa på X →@susbirgersson Nej snarare ett självskadebeteende...
Visa på X →@GStrand45 @sdriks @akatirae Nej Einstein, jag och mitt parti var de enda som varnade för detta 2015. Klippet är från en intervju där jag förklarar hur "vi" hamnat här.
Visa på X →Just så.
Visa på X →@ChristChrister @widarandersson ”Från första början ” vore redan på 90-talet.
Visa på X →@FredrikHjelm4 @beckmansasikter @KalleSundin @Aftonbladet Många timmar på gymmet blir det 😁
Visa på X →@widarandersson Två miljoner invandrare senare…och du hänvisar till ”SD-ångest”. Må så vara men, oavsett - om partier sätter någon form av ångest före att leda sin nation på bästa sätt för medborgarna - så ska man inte ha mandat att göra det. Punkt.
Visa på X →@FredrikHjelm4 @beckmansasikter @KalleSundin @Aftonbladet Word.
Visa på X →@widarandersson Ändå gjorde man exakt inte det. Hallå.
Visa på X →@widarandersson Men…både du och Lifvendahl har ju varit en del av detta…hur har ni själva resonerat?
Visa på X →