@pavloscavelier Vilka är troll enligt dig?
Visa på X →730
inlägg
@C_Backstrom Regeringen började jobba med detta maj 2025.
Visa på X →@C_Backstrom Renoveringshysterin pågår ständigt av både regeringsbyggnader och riksdagsbyggnader och myndighetslokaler. Jag anser att alltför mycket läggs på detta. Så dåliga är inte byggnaderna och lokalerna. Fast så var det som sagt inte med hönshuset…😊
Visa på X →@Doomedge1 Sant. Nu byter vi ut ytterligare VD-ar.
Visa på X →@IngemarNilsson_ Då bör man väl lämna wo om man inte kan styra? Men ni la ju inte ens fram några förslag och då kan man ju omöjligen få igenom något? Ni försökte inte ens…
Visa på X →@pavloscavelier Tvärtom M är en garanti för stram och resteiktiv men rättssäker och human migrationspolitik.
Visa på X →@kardemomm Putin ville ha krig. Ingen annan. Han kan avsluta det i morgon om han vill.
Visa på X →@DanielLDavis1 You are a russian puppet.
Visa på X →@IngemarNilsson_ Detta växte fram under era regeringsår 2014-22. Ni gjorde absolut inget. Nada.
Visa på X →@MBemiko Det har jag inte insyn i. Kan bara gissa.
Visa på X →@C_Backstrom Jag fokuserar på allt som är viktigt.
Visa på X →@C_Backstrom Svårt när du har dubbla motståndare - oppositionen och public service. 🤷♂️
Visa på X →@G41404Ingrid @uppsalamats Jag hade det via arbetsgivaren när jag jobbade på bank, redan för 20 år sedan. Alla anställda omfattades oavsett inkomst. Som riksdagsledamot har jag däremot inget sådant från Riksdagen.
Visa på X →Läs denna tråd.
Visa på X →@TommyLager34771 Jag talar sanning och bemöter sossarnas hittepå. Du får tugga i dig det.
Visa på X →@bertilsson86 Enkelt svar: vi ärvde en extrem inflation som krävde återhållsamhet 2023. Från 2024 började vi sänka skatter o stimulera ekonomin.
Visa på X →@MartinNordin1 Dödfött förslag av V. Kommer driva bort människor o kapital från landet vilket Minskar skatteintäkterna. Det fungerar så i ett land i EU med fri rörlighet för människor och kapital, men sånt förstår inte V.
Visa på X →@MsLouiseblues Jag menar att de som remitteras till en upphandlad specialistklinik först lär ha fått en remiss dit. Privat försäkring köper man för att man inte vill vänta i vårdköerna. På köpet blir ju vårdköerna kortare. Försvinner köerna kommer ingen vilja betala extra för försäkring:
Visa på X →@fadgadget66 @RolfHultman @ssgothia Ja många tror vi har en massa förmåner som vi aldrig haft…🤷♂️
Visa på X →@MsLouiseblues Bluff. Om du läser gäller det en första tid (!) för konsultation. Det har redan regionpatienterna fått. Sedan gäller prio efter vårdbehov.
Visa på X →@Rockan04 @kimthecynic Syns tydligt för den som inte har skygglappar
Visa på X →@DanUtredaren @ssgothia S-styrda regioner o kommuner har varit väldigt generösa med dessa försäkringar till topptjänstemän. Många exempel omskrivna i media.
Visa på X →@ErikssonOsten @ssgothia Den frågan kommer vänstersidan aldrig svara på.
Visa på X →@ssgothia Hur många ledande sossar har såna försäkringar?
Visa på X →