@IgarLarare B har vi ju åtgärdat med en rad lagändringar.
Visa på X →721
inlägg
@Thokes8 Vem nedvärderar det?
Visa på X →@Jakob2PS Tvärtom. Media är kraftigt rödgrönt, särskilt Public Service som är den kanal de flesta använder.
Visa på X →@Lenus_Pe Medialandskapet är rödgrönt. Framförallt Public Service.
Visa på X →@Tomb128032B S gjorde inget åt samhällsproblemen 2014-22. Det är fakta.
Visa på X →@LCyphre666 Oppositionen bär ett enormt ansvar för att inget gjordes åt olika problem på 8 år.
Visa på X →@d_tenn81 Det finns ingen som är 100% nöjd med allt, inte ens jag. Men ser du helheten är det en oerhört omfattande leverans av vallöften. Tror inte någon regering i modern tid lyckats bättre.
Visa på X →@TorstenSjberg2 @Andrea8Christer Det gör vi ju redan. Mer kommer.
Visa på X →@emmafastesson Vilken otroligt låg nivå du håller. Du passar bra i S.
Visa på X →@TommyLager34771 Hittepå.
Visa på X →@emilnordfjell Nej. Finns inget sånt förslag. Hittepå.
Visa på X →När man inte förstår vad som skapar välfärd…


@anterior1337 Vi har ju diskuterat olika saker i tråden. 🤷♂️
Visa på X →@gra7987 @Trtter6 Ett land med världens 4-5 högsta skattetryck omfördelar fullt tillräckligt. Socialism har aldrig skapat välstånd, bara fattigdom.
Visa på X →Kollega @beckmansasikter påminner om fler saker som är märkliga inom Vänsterpartiet. Detta sticker ut…


I en valrörelse måste man göra tre saker samtidigt. 1. Berätta vad vi moderater gjort o visa att vi uppfyllt det vi lovade förra valet 2. Berätta vad vi vill göra nästa mandatperiod. 3. Varna för det som händer om oppositionen vinner. Eftersom media tyvärr inte granskar det.
Visa på X →@ickearbetare @alessiodsantos Inte alls. Fakta. Det var så 1991, det var så 2006 och inte minst 2022…
Visa på X →@anterior1337 Jag kan bara konstatera att ingen idag kan veta om ett mål 2030 kommer uppnås eller inte. Och jag gör en spaning grundad på mina kontakter med vettiga borgerliga politiker i andra EU-länder. De inser att EU går under ekonomiskt om man till varje pris ska uppnå detta.
Visa på X →@gra7987 @Trtter6 Den som jobbar ihop pengar äger dem i utgpngsläget. Det är inte statens pengar. Skatter måste vara rimliga och hanteras med omdöme.
Visa på X →@oisincantwell Stressade? Jag känner mig helt lugn.
Visa på X →@lundhsammeli Fyra fantastiskt bra år för Sverige.
Visa på X →@alessiodsantos Tvärtom ör det ju högerregeringar som tvingats städa upp efter S.
Visa på X →@TommyLager34771 Tvärtom en utmärkt investering i Sveriges framtid.
Visa på X →@Tomb128032B @RolfErikss8464 Det gör vi ju inte.
Visa på X →@DanLucSE Tror du överdriver den frågans vikt. De flesta vapenägare, även de som inte är nöjda, vet att politik även handlar om andra frågor. Och det går ju även att justera vapenlagen i de delar där det fortfarande finns missnöje.
Visa på X →