@TorstenSjberg2 @angelaolsson1 Jag kommer ge järnet fram till valdagen. Lovar!
Visa på X →721
inlägg
@CarolusBildt Jag brukar iofs ha rätt. Men skulle S överraska kommer jag absolut ge dem cred. Men hittills har de ljugit friskt i alla valrörelser jag upplevt.
Visa på X →@AMarmelid Nja. Att kritisera motståndarnas förslag och jämföra dem med sina egna förslag är faktiskt själva kärnan i en valrörelse. Vad är ditt problem med det?
Visa på X →@AnderssonF29996 @MatsErikson Vad är solkigt?
Visa på X →Frågan jag ställer mig efter 20 år i rikspolitiken är inte om denna valrörelse blir den smutsigaste nånsin. För det vet vi redan att den blir. Frågan är HUR smutsig den kan bli. Detta att val allt mer handlar om annat än sakpolitisk är faktiskt ett skäl till att jag tröttnat.
Visa på X →Med S-V-MP-C i regeringsunderlaget kommer invandringen att explodera igen. Och vi vet vad följderna blir - ökad invandringsfientlighet bland folket och krav på ännu hårdare begränsningar efter nästa val. Det är slarvig vänsterpolitik som skapar rasism. https://www.expressen.se/ledare/ledare-glom-krav-och-koll-mp-vill-oppna-gransen/
Visa på X →@lindapoeten @HilleviLarsson Och är statsministerns tjänstebostad och privata hem så länge han har sitt uppdrag. Dit han bjuder de besökare han vill.
Visa på X →@EliasYtterbrink @novatjerneld @marcusfriberg @ssgothia ”Berika sig själv”. Hur då? 🤔
Visa på X →@PatrikLind11 Nu var det en proposition från regeringen och inte ett förslag från S. En del var i linje med våra moderata vallöften, annat förhandlades mellan regeringspartierna. Jag var inte med i den processen men röstade såklart på regeringens förslag. Sen tror jag det kunde gjorts bättre
Visa på X →@novatjerneld @marcusfriberg @ssgothia Vem byter tjänster? Är frivilligt vilontärarbete nåt skumt nu? Ujuj vad ni har tappat det på vänstersidan.
Visa på X →@PatrikLind11 Vad syftar du på? Jag har aldrig röstat på några S-förslag.
Visa på X →@PappaSpar @AsaWestlund Har läst artikeln. Ser inget överhuvudtaget som är klandervärt. Inte minsta lilla. Jag kliar aldrig ryggar och har aldrig gjort. Dessutom kandiderar jag inte till riksdagen i år. 20 år räcker.
Visa på X →@HilleviLarsson Statsministerns bostad ör hans privata hem dit han bjuder precis vem han vill. Precis som Persson, Löfven, Andersson och de före dem.
Visa på X →@xglim15 På vilket sätt har han ”skott sig”? Berätta!
Visa på X →@jarrebring58096 Vad har vi inte levererat? 🤔
Visa på X →@marcusfriberg @ssgothia Löjligt spinn ju. Borde till och med du inse. Lär dig en sak - statsministern, oavsett partifärg - tar hem precis vem han vill till sin bostad. Helt enligt regelverket. Ni gör er extremt löjliga nu.
Visa på X →@TommyLager34771 Sveriges ekonomi är i toppskick. Och vet du hur utsläppen ser ut?


@AsaWestlund Nej det gör det inte. Tycker du inte själv att ni gör er lite löjliga som spinner på saker som är rent trams?
Visa på X →@TageErlan55902 @danielswedin Så har det alltid varit. Men fortfarande krävs produktion och arbete för att skapa välstånd.
Visa på X →@Mariasigvardss @danielswedin Och varifrån tror du skattepengarna kommer? Från Gud?
Visa på X →@Astadotter @danielswedin Man kan vara överens i vissa saker och djupt oense i andra. I detta fall handlar det dessutom om gamla tidens gråsossar jämfört med dagens sossar. Stor skillnad.
Visa på X →@tommysandlin Det går över ska du se. Prata med någon så släpper det nog.
Visa på X →@Kaffeobullar @emmapowergirl Nu är hon ju iofs vänster…
Visa på X →@tankefternu Var kul!
Visa på X →@Fantomen_Sthlm Går fortare då…men inte så jobbigt. 😎
Visa på X →