Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Jacob Risberg

Miljöpartiet

@jacobrisberg.bsky.social (Bluesky)@KlimatJacob (X)

350

inlägg

Hur resonerar @ip_only när ni säger att ni beräknar att en utbyggnad ska vara klar under Q1 2018 och sen inte yppar ett ord kring den utbyggnaden trots att vi nu är två veckor bortom Q1? Jag har aldrig stött på ett bolag som är så dåliga på kommunicera med sina kunder.

Visa på X

Jag kan inte riktigt avgöra om mitt liv är en ständig uppförsbacke eller om det bara går utför med allt hela tiden.

Visa på X

Had a great time in talking communication to a bunch of interested students at #UFSForum. Thanks, @UF_Sverige for a fantastic event, and good luck everybody!

Visa på X

I Göteborg för att prata kommunikation och sociala medier för @UF_Sverige. Ska bli jättekul och spännande.

Visa på X

@Nissvik @GustavHemming Visserligen inte längre partist, men här är mina fem öre. Får en känsla av att man drar för stora växlar. Hittar inget som begränsar offentlighetsprincipen. Däremot vissa förändringar i yttrandefriheten men som är kopplat till vad man godtar utifrån ansvarig utgivarskap.

Visa på X

Undrar om Edward eller Benjamin var mest lättad över att Benjamin gick vidare... #melfest

Visa på X

Happy that the creator of the ad circled what I need to focus on. I might have missed it otherwise.

Visa på X

Ni vet det där när man skrivit artikeln i förväg och bara väntar på offentliggörandet och den officiella pressbilden för att sedan klicka på "send"...

Visa på X

@DeadSpaceVetran @DepressedDarth Not actually before anyone else. In Sweden it opens on December 13th!!! At 10.00 AM CET...

Visa på X

@SvD Enligt språkrådet: Tyvärr råder det inte enighet i bruket av flytta fram när det gäller en tidpunkt. En del menar ’senarelägga’ medan andra menar ’tidigarelägga’. Därför bör man vara försiktig med detta uttryck.

Visa på X

@jorborn @SJ_AB skulle önska att SJ-appen på förstasidan högst upp hade knappen "Ansök om ersättning vid försening". Alltid svår att hitta.

Visa på X

@SJ_AB och nyss ropade de ut "brist på lokförare". Jobbigt när varken tåg eller personal fungerar som det ska...

Visa på X