Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Isak From

Socialdemokraterna

@fromisak (X)

401

inlägg

KDs kväll i kväll dom har i alla fall tur med vädret och de måste va praktiskt när hela partiet ryms på bild #almedalen #aftonbladet #svpol

Visa på X

#Inlandsbanan kan vare en viktig del för Skogen och bioekonomin #skog #bioekonomi #nationellaskogsprogrammet

Visa på X

Hur ska alla kunna uppleva viltets värden? #naturvårdsverket #jakt #Almedalen #svpol

Visa på X

Viktiga samtal med #NCC om #Boverkets kommande Nära nollenergi-krav och tillsynen av dessa. #NCC #Boverket #almedalen #svepol #fossilfritt

Visa på X

Dagens första debatt samtal handlar omforskning utandjurförsök forskningen ligger före politiken #inovation #lifescience #svepol #forskning

Visa på X

Endast ett seminarium om olagliga vapen skjutvapenvåld illegal införsel av vapen Vad gör vi åt det? #vapen #vapendirektivet #almedalen2016

Visa på X

Är i Almedalen och ska ha 9 olika debatter men inget om de på Twitter så vanligt förekommande #vapendirektivet vad beror det på #jakt #vapen

Visa på X

@wooflock Vi behöver jobba hårdare med likheten inför lagen javisst #svepol #vapen #jakt #vapendirektivet

Visa på X

@Vapenkontroll @HultbergJohan @Ygeman ja skull ju kunna lägga upp de svar ja fick från dåvarande Stadsråd Beatrice Ask det var trams #vapen

Visa på X

@Peter997s har nån beslagtagit dina vapen? Nej. Kan vi inte skjuta mer? Jo det kan vi. Alla nöjda ? Nä #nuvartdetsåhär #vapendiriktivet

Visa på X

@MatsParhammar @svtnyheter har nån beslagtagit dina vapen? Nä. Kan vi inte skjuta mer? Jo. Alla nöjda ? Nä #nuvartdetsåhär #vapendiriktivet

Visa på X

Bra jobbat Ibbe en bred energi överenskommelse som ger grund för stabilitet och nya investeringar #energikom #svepol #svpol

Visa på X

@sweluck när då när tas beslut? När röstar jag om detta? Du ni verkar mena att allt är klart #vapendiriktivet #svepol #jakt

Visa på X

@sweluck ja det gör vi men vi är med i EU eller hur? Det blir hur som jakt och skytte även i fortsättningen #jakt #vapen #Vapendirektiv

Visa på X

@swe70jon för det mesta missnöjd? De legitima vapenägarna i jakt- sportskyttevärlden ska till största del hållas skadelösa #vapendiriktivet

Visa på X