@phraggel Tack! 😊
Visa på X →400
inlägg
@MarkusBertheim Nä, men skev verklighetsbild om man tror att det är något fint.
Visa på X →Långt ifrån det värsta jag varit med om, men ändå typiskt att andra kommentaren på bild från Rapport ikväll var "milf" från 'Sweden_83'.


Varje kvinna som ens överväger att hoppa av politiken pga sexism, trakasserier eller sexuella våldsbrott är en förlust för samhället. Sverige, vi borde kunna bättre! #imaktenskorridorer #metoo
Visa på X →Moderaterna för nytt och förstärkt tjänstemannaansvar! https://idadrougge.wordpress.com/2017/10/19/moderaterna-for-nytt-och-forstarkt-tjanstemannaansvar/


@marenostrum89fg @2claeca Pengarna behöver inte alls omfördelas bara för att man tar ut skatt. Dom kan slösar bort också
Visa på X →@MaskinJunior Tjänar du mindre spelar rimligen en skattehöjning stor roll. Den procentuella skattehöjningen blir ju samma@
Visa på X →Ang miljöpatos i #pldebatt Fridolin i verkligheten https://www.expressen.se/nyheter/flog-fyra-mil-for-att-hamta-ministrar/
Visa på X →Stefan Löfven verkar ha glömt bort att höjd skatt är = sänkt lön #pldebatt #agenda
Visa på X →Komiskt att Stefan Löfven som sänkt nettolön i varje budget den här mandatperioden pratar så illa om sänkta löner #agenda #pldebat
Visa på X →@FMS_Stockholm Jaa!
Visa på X →@oisincantwell


Kanske dagens viktiga kommentar till regeringen. 11 000 000kr/jobb är galet! Sluta slösa, NU! #bp18


Vet du hur mycket smör du betalar i skatt? @adamcwejman skriver om Rapporten: Minskat slöseri som jag släppte i förra veckan.
Visa på X →@FrihetTisell @JOBalinen @nya_moderaterna Tack!
Visa på X →@YnglingLoki Men SD och alla andra partier får gärna inspireras och rösta på mina förslag. Kommer motionera i samtliga frågor nu i höst
Visa på X →@YnglingLoki Jag har djupat i detta och formulerat hur.
Visa på X →@YnglingLoki Sluta trolla. Rapporten utgår från gundpelare i den moderata politiken: synliga skatter och ansvar.
Visa på X →@jimmyedkvist @Provokatoren M vill förövrigt fälla regeringen. För att göra det behövs hela Alliansen. Räkna mandaten så ser du att M och SD inte räcker
Visa på X →@jimmyedkvist @Provokatoren Vem kom först, hönan eller äggen? Moderaterna eller Sd? Oklart hur relevant fråga det ens är, men det rätta svaret är iaf M.
Visa på X →@IsabellaSvenss3 @Provokatoren Bra! Det har även jag gjort tidigare, men nu definierar jag även hur!
Visa på X →@tabybjorn Tack!
Visa på X →Rapport för minskat slöseri med skatt https://idadrougge.wordpress.com/2017/09/13/rapport-for-minskat-sloseri-med-skatt/
Visa på X →Inför ett riktgt tjänstemannaansvar, nu! #svpol

Släpper rapport idag. 19 förslag för minskat slöseri med skattepengar! I intverju med @RichardAschberg http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Kwwky/efter-aftonbladets-granskning-sloseri-med-skattemedel-kan-bli-olaglig
Visa på X →