Vore det inte bättre att fokusera på de som INTE betalar skatt? Dvs på de arbetslösa?

401
inlägg
Vore det inte bättre att fokusera på de som INTE betalar skatt? Dvs på de arbetslösa?

Välkommen till Sverige!
Visa på X →😅
Visa på X →Nooshi Dadgostar använder sin tid i röstförklaringen till att berätta vad Centerpartiet har gjort och inte gjort. Inte alltid helt sanningssägande, men ändå. Vore ju intressant att höra henne säga mer om Vänsterpartiets ställningsstaganden än om Centerpartiets?
Visa på X →Är det här ens på riktigt? 😱
Visa på X →Bästa tråden. Läs! :)
Visa på X →@ErikPetre Såg den också. Otäck! 😉
Visa på X →@eva_kristin77 @dadgostarnooshi @NyamkoSabuni Eller när hon oförstående sa ungefär: ”Va? Avlyssnas utan brottsmisstanke?” Den fanns inte med i hennes talepunkter! 😉
Visa på X →Idag står vi upp för aborträtten.


@magnusaek Eller ordförandens mätta kommentar: ”… jaha, då vet vi det…” 😉
Visa på X →Ja, hur kan det ens vara möjligt att det blir så här??
Visa på X →Exakt så!!
Visa på X →🤣
Visa på X →😅👏
Visa på X →@PiaClerte Läste det idag. Mycket bra!
Visa på X →Idag ledde jag förhandlingarna på Centerpartiets digitala förtroenderåd som antog en ny framtidsagenda. Mycket matnyttigt att läsa!
Visa på X →Vilken erbarmligt dålig artikel. Jag delar inte allt vad Ebba Busch och KD tycker, men låt oss för f-n prata politik, inte kvinnors klädsel. https://www.bt.se/kultur/boel-ulfsdotter-i-helgens-partiledardebatt-kunde-vi-aven-bildligt-talat-se-kd-sta-brud-till-sd-dcf01ee8/
Visa på X →Gängkriminalitet och hårdare tag matas vi med dagligen. Men mindre om mäns våld mot kvinnor. Hittills. Varsågod @SwedishPM, Stefan Löfven, här är 43 åtgärder du kan genomföra. 30 ska bli 0. @Centerkvinnorna https://www.expressen.se/debatt/har-har-du-43-punkter-mot-kvinnovaldet-lofven/
Visa på X →Word!
Visa på X →Mycket läsvärd tråd om svenskt skogsbruk. För att kyla ned en polariserad och snedvriden debatt!
Visa på X →Dagens sanning... 👊👊👊
Visa på X →@nHabtemichael @elinlarssn Inte DAMMSUGA nu för böveln! 🙃
Visa på X →@larsarnehagman Tack!
Visa på X →På dagens möte med justitieutskottet har jag och @nielspaarup begärt att inrikesministern kommer till utskottet och förklarar varför barn som är skrivna i Danmark inte får träffa sin mamma eller pappa som bor i Sverige. Vi hoppas på en snabb förändring, för familjernas skull.
Visa på X →”Vi förhandlar bara en gång” @annieloof svarar och uppmärksammar Kd:s plötsliga uppvaknande i skogspolitiken, när Ebba Busch kritiserar det utredningsförslag Centerpartiet varit kritiska till sedan dag ett. #partiledardebatt
Visa på X →