När dofterna av det här koket sprids i köket kan man inte bli annat än lycklig. https://instagram.com/p/0lCC2jscuJ/
Visa på X →246
inlägg
Förresten. Den som twittrar ett "Grattis alla kvinnor på internationella kvinnodagen" på söndag kommer att blockas. #8mars
Visa på X →Efter spännande diskussioner om svensk politik på Rutgers University är jag på hotellet och håller mig vaken med jobb innan middag. #jetlag
Visa på X →28 200 kvinnor anmälde misshandel i fjol. 77 om dagen. Vi är inte ett jämställt land förrän vi får stopp på detta. http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article20394006.ab
Visa på X →MEN VAD?! "Något aktivt sökande sker sällan när ensamkommande barn försvinner i Sverige." http://www.sydsvenskan.se/sverige/vittne-talar-ut-om-valdsam-vakt/
Visa på X →Jag skriver i Expressen idag om att lösa hindren för nyanlända så de kan delta i studiecirkelverksamhet. http://www.expressen.se/debatt/lat-nyanlanda-delta-i-studiecirklar/
Visa på X →Såhär sa min iPhone efter att ha varit ute ett par timmar i -8 grader. Sen dog den. Stor humor. http://instagram.com/p/xb8_7KschC/
Visa på X →@hem_maria En låt som legat mig närmst om hjärtat sen den kom. Så många minnen. @ratatajohan @MisterMareng
Visa på X →Ok. Jag erkänner. Jag är nördig. Men det var ett moment när Ratata nyss återförenades en stund i SVT1 och spelade "Jackie".
Visa på X →Ok. Nu ger vi oss INTE ut på vägarna i Västerbotten, vänner. Håll er inne, och broddar på om ni måste ut!!
Visa på X →Tidigare idag var det -20, klart och vackert. Nu är det 14 grader varmare och snöfall. http://instagram.com/p/xMz8SkMcjF/
Visa på X →-15, norrsken, stjärnklart, knarr under skorna, kvällspromenad med hunden under snötyngda granar. Herregud vad jag har längtat efter detta!
Visa på X →Tjuvstartar julen med älgtungemacka. :) http://instagram.com/p/w1VoqiMcu-/
Visa på X →Man kan ju fråga sig varför enbart Kd tar replik på ministern i den arbetsmarknadspolitiska debatten. Har man verkligen ingenting att säga?
Visa på X →Sd sänkte den budget som skulle förstärka A-kassan, och säger nu att de vill se en bättre A-kassa. Det är som ett skämt. Fast på riktigt.
Visa på X →Vill gärna höra den uppenbara frågan till alliansen."Vad har ni själva gjort för att hålla Sd utanför politiskt inflytande? Egna initiativ?"
Visa på X →Erkänner att jag är rätt mör efter sista dygnen. Nån gång runt jul ska jag sova ordentligt. #löfte
Visa på X →Då kör vi. Extraval 22/3. Vi har aldrig i modern tid behövt diskutera värderingar och politiska skiljelinjer så mycket i vårt land.
Visa på X →All kärlek och respekt till henne. Så grymt, :Aftonbladet: 23-årig student dör i natt - för sitt mod http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19937592.ab
Visa på X →Trötta tjejer. http://instagram.com/p/v9EoSmMciq/
Visa på X →Går runt på #socforum14 och kramas. :)
Visa på X →@mattiasvepsa sparkar igång dagens ordförandekonferens! #abf14 #folkbildning http://instagram.com/p/vsfkaIscj7/
Visa på X →Ibland, när man drabbas av plötslig hemlängtan, är det ok att låtsas att stadsljusen är norrsken. http://instagram.com/p/vrKG3IMcqu/
Visa på X →En bild från gårdagens kammardebatt om integration. Pettersson vs Ekeroth. Låter den tala för sig själv.

Almedalen är väldigt stillsamt och vackert på hösten. Betydligt trevligare att promenera i idag än den… http://instagram.com/p/vI3hERscny/
Visa på X →