Som jag kommer att sakna honom. En stark och ideologisk röst i Europaparlamentet, som alltid lyft ett norrländskt perspektiv. Dessutom en underbar människa. Du fattas oss, Jens. https://x.com/theprogressives/status/973518870022705152
Visa på X →246
inlägg
Sprang på FN:s bästa nyrekrytering i korridorerna och hann med en varm kram! @regner_asa

Lyssnar på FN:s generalsekreterare António Guterres som inledningstalar på #CSW62 och säger ”I consider myself a proud feminist”. Applåder brakar loss från många länder. Inte alla. För många av oss är det inte ett omtumlande uttalande men i ett FN-perspektiv är det stort.

Nu kör vi! Dags för invigning av #CSW62 tillsammans med svenska delegationsledaren @pernillabaralt Alltid en speciell och vacker känsla att inta svenska stolen i FN.

@ssu_sverige @VeronicaLindhol Fixat!!
Visa på X →Ser på Jills Veranda och absolut älskar @kwidewitt när hon tar fight mot extremhögern i USA. Kärlek och respekt.
Visa på X →@YlvaJohansson Yes! Bra jobbat!!!
Visa på X →@YlvaJohansson Kämpa!!
Visa på X →Vi är företagare - men röstar inte på högern http://www.aftonbladet.se/a/agnrA
Visa på X →Läs @fvirtanen och gå och rösta! SD:s abortmotstånd – ett nytt skäl att rösta http://www.aftonbladet.se/a/8gKBQ
Visa på X →@MichisLeo Hahaha! 😂
Visa på X →@MichisLeo Och hon är ju kung! 😘
Visa på X →Stillsamt i regnet längst bort i storskogen. #älgjakt https://www.instagram.com/p/BYzlnOCD-ee1gXTRai2Glj01-D8HSMkXgLaBFY0/
Visa på X →@Malena_Ernman Men vad! 😡
Visa på X →Måste sova lite. Djupt. Men i n g e n lämnar rummet utan att jag har… https://www.instagram.com/p/BXJI08ojEkYhGQCMPj_jXt7ZOwx8h0hTgcTSk40/
Visa på X →Svensk BNP-bomb i ladorna http://www.di.se/nyheter/svensk-bnp-bomb-i-ladorna/
Visa på X →En av de där magiska sommarkvällarna. ❤️ https://www.instagram.com/p/BWlMboXDSskusN4gZTTj-YLPC3IiSzRqOWH8ac0/
Visa på X →Lysande av @FromIsak i VF. "Vem är det som saknar förslag?" http://www.folkbladet.nu/?p=1875101
Visa på X →Men nej! https://x.com/expressen/status/879794989236178945
Visa på X →Andra plockar 7 sorters blomster. Jag vandrar överlycklig hem med en… https://www.instagram.com/p/BVssB8AFzsAQVanXeoikHIM6juXNLWlqMiGz500/
Visa på X →Läsvärt om dagsläget i politiken. http://www.folkbladet.nu/1866550/till-sist-blir-fragan-vem-sida-star-du-pa
Visa på X →Om det är fler som har fått mail från "mig" då jag är i trubbel utomlands och behöver pengar för att ta mig hem, så är det fejk.
Visa på X →Solnedgång. Var hälsad, ljuva, ljusa sommartid. https://www.instagram.com/p/BU7k3RiDaotwc-XeyLcmpCRFNRrDCv-oAfRnhA0/
Visa på X →Högarna växer och krymper om vartannat. #vedbacken2017 https://www.instagram.com/p/BU12-4WDL_cBB5fiWN8bXfIjys1V7tdz9dtvm00/
Visa på X →