En ära att bli ihopklumpad med @GreiderDD Men i sak sa jag ingen av sakerna i riksdagens debatt. I en tid av försämrat säkerhetsläge behöver det svenska totalförsvaret stärkas. Det är min politiska mission. Vet inte om det betyder att jag är hök eller duva?
Visa på X →Håkan Svenneling
Vänsterpartiet
@hsvenneling.bsky.social (Bluesky)@hsvenneling@mastodon.nu (Mastodon)@hsvenneling (X)612
inlägg
Samtidigt hos @TobiasBillstrom ….
Visa på X →Sorry. Öppnar upp för alla nu, så sköt er.
Visa på X →En fundering, vilken engelskspråkig vänsterlutande media läser folk? 🚩
Visa på X →1,3 miljoner för att hitta att 130 000 kr möjligtvis har hamnat ”fel”…
Visa på X →Nu måste regeringen skärpa sig och återuppta biståndet till Palestina 🇵🇸
Visa på X →Lita aldrig på högerpolitiker när de säger att de vill ha en liten och effektivt stat. @JohanForssell har precis lagt minst 650 tkr, men sannolikt mycket mer. För att läsa 108 000 Facebookinlägg. Misstänkta inlägg 2 st… Snacka om halmgubbe! https://www.gp.se/politik/sida-fick-granska-108-000-inlagg-i-jakt-pa-hamashyllningar.e61a60fc-1a0c-4914-9982-e9d12c69d5e1
Visa på X →Spännande! Janine är en kompetent kandidat.
Visa på X →Höll givetvis inte med Navalnyj i alla hans åsikter. Men han, likt allt för många i vår värld, mördades på grund av att han uttryckte sin åsikter och gjorde motstånd mot en grym regim.
Visa på X →Fruktansvärt att Navalnyj läggs till på listan över ryska oppositionella som mördats av Putins fascistgäng. Sverige behöver fortsätta att stödja alla som står upp för mänskliga rättigheter och demokrati i Ryssland.
Visa på X →Besök Palestina! Att förstöra olivskörden är en årlig aktivitet i bosättarrörelsen. Att plantera andra träd likaså.
Visa på X →@AdvokatEmma Yes box. Mycket bra av Sydafrika 🇿🇦
Visa på X →Imorgon bitti kl. 07:15 hör ni mig i P1 Morgon om Gaza och särskilt den fruktansvärda situationen i Rafah.
Visa på X →Sydafrika tar ansvar när västvärlden misslyckas 👇
Visa på X →@AB_Karin Mycket bra text! 👏
Visa på X →@gunnarssonhanna Ja Maud bolagisering av Posten. Och tilltron på SAS så räcker inte ett par miljarder för att ens betala notan.
Visa på X →@JoelSegerdahl Har inte hunnit se dokumentären än men tänker att skillnaden i hur Grums speglas blir är enorm jämfört Lamottes reportage i UG som bara handlade om att dra Grums i smutsen.
Visa på X →He got me💁♂️
Visa på X →Kolla in brittiska Channel 4 granskning om grunden för anklagelserna mot UNWRA. Skakiga är bara förnamnet. Sverige måste återuppta utbetalningarna till UNWRA NU!
Visa på X →@ETC_redaktionen Lite väl lösryckt citat ur ett längre resonemang. (V)i avvaktar information från regeringen vad de konkret vill. (V)i kommer inte ingå i USA-ledd insats. Vi tycker att andra åtgärder som diplomati är att föredra framför militära insatser.
Visa på X →@a_gustavsson Lite väl lösryckt citat över ett längre resonemang. (V)i avvaktar information från regeringen vad de konkret vill. (V)i kommer inte ingå i USA-ledd insats. Vi tycker att andra åtgärder som diplomati är att föredra framför militära insatser.
Visa på X →I augusti var vi i Stormont. Då hade inte det nordirländska parlamentet varit igång på 1,5 år. Nu har partierna kommit överens. Idag valdes Michelle O’Neill från Sinn Fein till Försteminister. Idag är historisk dag. Och sannolikt ett kliv tagits i riktning mot ett enat Irland.
Visa på X →Lyssna på Wolfgang 🇵🇸 https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/4oMBwG/darfor-blir-vast-tvungna-att-ateruppta-sitt-bistand-till-unrwa
Visa på X →@Anders_Lindberg Grattis!! Åh njut i blåsten! Å så tvingar vi dig att jobba på din 50 år+1 dag. Sorry för det!
Visa på X →Nu ska Sverigebilden förbättras med kanelbulle och småputtrig humor
Visa på X →