Idag utforskar vi Örskär! @ Örskärs Fyr, Vandrarhem & Servering https://www.instagram.com/p/BHrYWazBK06/
Visa på X →364
inlägg
Solnedgång på Örskär! @ Örskärs Fyr, Vandrarhem & Servering https://www.instagram.com/p/BHp19RIBved/
Visa på X →Nu är vi framme på Örskär! https://www.instagram.com/p/BHpS2gEBysA/
Visa på X →Roslagen är också underbart! @ Östhammar https://www.instagram.com/p/BHokzQhB9xm/
Visa på X →Bygg Uppsala event center Nu!
Visa på X →Lämnar Almedalen för detta året stärkt efter många bra möten, intressanta diskussioner och… https://www.instagram.com/p/BHmRLBiBpUI/
Visa på X →Lämnar Almedalen för detta året stärkt efter många bra möten, intressanta diskussioner och… https://www.instagram.com/p/BHmRBUDhPIk/
Visa på X →Hälsosallad idag!😀 @ Almedalsveckan https://www.instagram.com/p/BHkC0qPh6bb/
Visa på X →Rekordlång kö till UU årliga Almedalsmingel @ Visby https://www.instagram.com/p/BHfUxUNh8P_/
Visa på X →Idolbilder! @ Almedalsveckan https://www.instagram.com/p/BHfItMtBtcW/
Visa på X →Nu utv samtal med min nya chef!


Jag vill ha fyra spår till Stockholm nu!
Visa på X →Mycket bra seminarium med DN - Europapolitik - vad händer efter brexit!
Visa på X →Sjukvården behöver mer IT! Digitaliseringen är här! Mkt bra sem m Telia och dagens samhälle!
Visa på X →Kristoffer Tamson belyser de höga stationsavgifter vid Arlanda som hinder för utveckling av Uppsala - Stockholm! Klokt inlägg!
Visa på X →Diskuterar regionfrågan med Jessika Rosvall och Nina Lagh! Hur bygger vi en effektiv, demokratisk och serviceinriktad Svealandsregion!
Visa på X →Härlig löprunda i ett sommarfint Visby! Idag väntar spännande diskussioner om fastighetsregister… https://www.instagram.com/p/BHbZgevBazS/
Visa på X →Påväg till Visby!
Visa på X →Remain Wales!
Visa på X →Ingrid och jag väntar på föreställning! #astridlindgrensvärld @ Astrid Lindgrens Värld https://www.instagram.com/p/BHM6JbsBVfQ/
Visa på X →Idag firar vi gummibröllop på Astrid Lindgrens värld @ Astrid Lindgrens Värld https://www.instagram.com/p/BHMRWrsh5NR/
Visa på X →Roslagen! https://www.instagram.com/p/BHFVg3gBmQj/
Visa på X →Jag behöver nog skicka Louise på en seglarkurs! @ Bergskär https://www.instagram.com/p/BHFVZK_hkBE/
Visa på X →Ingrid väntar på midsommartårtan! @ Östhammar https://www.instagram.com/p/BHCjxOChI5Q/
Visa på X →Glad midsommar ! https://www.instagram.com/p/BHCTnP4BBL_/
Visa på X →