Jobb och tillväxt - bästa politiken!
Visa på X →364
inlägg
Röstköp nej tack! Inga fler kommunalråd i Uppsala!

Bästa butiken i Uppsala!

Plakatpolitik - nej tack! Bra där från Gunnar och Patrik!

Uppsala behöver fler poliser!

Viktigt påpekande! Fyrspår är viktigt för många delar i landet! Bra där!

Gott nytt år!

Pulkaåkning i Slottsbacken - nu väntar vi på att få se landshövding Göran Enander komma ned för backen!

Grattis handlare, butiker, restauranger och caféer! Det blir sänkta p-avgifter i Uppsala imorgon!
Visa på X →Tvätta händerna!
Visa på X →Moderaterna står på handlarna, restaurangerna och caféägarnas sida https://unt.se/nyheter/artikel/slopad-p-rabatt-slar-mot-city--m-kraver-forlangning/grmyv68r
Visa på X →Mp och s fortsätter att jag bilar och bilister! På köpet stjälper de för handlare och fastighetsägare i city! Vi behöver ett attraktivt och levande centrum!
Visa på X →Dags för ordningsvakter i Gränby! Dags för fler kameror i Gränby! Dags för ökad trygghet i Gränby! Moderaterna vill se en positiv utveckling där trygghet och säkerhet finns för alla i Gränby!
Visa på X →Sänkta p-avgifter i Uppsala för stärkt handel och möjligheter för restauranger!
Visa på X →Spårväg i Uppsala - nej tack!
Visa på X →S regeringen ansvarig att våld och kriminalitet ökar i Sverige och Uppsala! Nu rimfrost till Uppsala! Vi behöver fler poliser i Uppsala i fast basis! Inte fler projekt!
Visa på X →Sportlov så bra!
Visa på X →Louise fyller 10 år!

Ulf besöker Uppsala! Trygghet och säkerhet är viktiga frågor!

Rätten att välja skola - en viktig frihetsreform! Rör inte mitt fria val!

@maria_mahl @erikpelling @Lib_Uppsala @Uppsala_Hassan @dagensindustri @Uppsalakommun Med all respekt! Ingen har varit med om den situationen vi står inför nu där prognosen för försörjningsstödskostnaderna i Uppsala kommun 2021 är drygt 500 mnk! En fördubbling på bara på några år! Alla vägar behöver prövas och någon måste hålla ihop detta!
Visa på X →Det tycker inte jag heller!

Ny politisk sekreterare för moderaterna iUppsala kommun! Välkommen Sara!

Idag på kommunfullmäktige ställde frågan när fler trygghetskameror kommer sättas upp vid och om resecentrum i Uppsala! Tyvärr fick jag inget svar utan (s) hänvisar till datainspektionen och regeringen och där händer inget! Vi behöver fler kameror nu - sätt tryggheten främst!
Visa på X →Vinst är bra! I privata likväl offentliga bolag!
