Jag skriver under ett efterlängtat avtal angående försäljning av Gottsunda centrum. Kommuner skall inte driva köpcentrum.

364
inlägg
Jag skriver under ett efterlängtat avtal angående försäljning av Gottsunda centrum. Kommuner skall inte driva köpcentrum.

Kul, viktig och intressant första vecka i riksdagen. Partiledardebatt, voteringar och introduktion har varit på tapeten. Nu höstlov.

@elingfors 1-1…..Forza Sirius!
Visa på X →@elingfors Nu vilar de efter en ansträngande fm!


Börsen går upp💙
Visa på X →@edvinalam Din första motion kanske…..
Visa på X →Har lite Kent nostalagi i tvättstugan!
Visa på X →@chrishantering Så sant! Välkommen tillbaka!
Visa på X →@Sofiaceciliaa Äntligen får vi ordning på Uppsala!
Visa på X →@NoraKarlsson Heja! Äntligen ordning i Uppsala!
Visa på X →Maktskifte så bra och så skönt! Grattis Sverige!
Visa på X →

@Spesam Påklädd!
Visa på X →Ny sprängning i Uppsala - ingen verkar ha skadats skönt. Det behövs fler poliser och strängare straff för gängkriminella för att minska skjutningar och sprängningar. Vi behöver en ny regering och ett nytt styre i Uppsala!
Visa på X →Förtidsröstningen startar idag.


https://www.di.se/nyheter/kristersson-lovar-fyra-spar-till-uppsala
Visa på X →Kärnkraft - ja tack!


Fler behöver komma i arbete! Arbetslinjen behöver återupprättas!
Visa på X →Bra att regeringen äntligen finansierar (10 mdr) fyrspåret mellan Uppsala-Stockholm! Nu kan Uppsala fortsätta att växa! Bra för alla tålmodiga pendlare!
Visa på X →Ingrid och jag hälsar alla nya medborgare välkomna till Sverige och Uppsala på Uppsala slott!




Äntligen är det klart med ny ägare till Gottsunda centrum. Hemmaplan med Bonnier fastigheter blir så bra! - Viktigt för utvecklingen av Gottsunda att vi kan få hjälp av en privat aktör att utveckla området


Ja så är det!


Vi behöver fler poliser till Uppsala - tre skjutningar den senaste veckan!
Visa på X →Dagens sanning levererad av Tobias Billström: ”Sverige behöver varken nya bidrag eller nya skatter. Det Sverige behöver är en ny regering som ser till att det alltid lönar sig att arbeta, och som känner ansvar för att människor måste få ekonomin att gå ihop.”
Visa på X →Vi behöver mer kärnkraft!
Visa på X →