@Emilshuddinge Fegis ;)
Visa på X →253
inlägg
@Emilshuddinge Kan du inte lägga IP om kollektivtrafik så jag också får vara med i debatten? Har ett och annat att säga dig...
Visa på X →MP i #Huddinge visar på osedvanligt låg nivå när deras egna beslut om SL taxa + konsekvenser plötsligt är någon annans fel #hupol
Visa på X →Det är ju väldigt magstarkt av @MaricaLindblad att stå i talarstol och gasta om SL-neddragningar hennes eget parti röstat igenom #hupol
Visa på X →Hej Twitter! Tar gärna emot idéer på vad enskild kommun kan göra på temat #öppnadata för att ligga i framkant.
Visa på X →@KinbergBatra välkommen till #Huddinge!
Visa på X →Därför vädjar jag nu till svenska kommuner, landsting och myndigheter att öppna era data!#öppnadata #opendata #Svpol https://ottoson.wordpress.com/2015/09/10/oppna-era-data/
Visa på X →Skrev igår på SVD.se med kollegor om framtidens post och faror med statliga bolag som vill för mycket. http://www.svd.se/ska-postnord-installera-kylskap-och-spisar via @SvD
Visa på X →@PolsekNiklas @delmonhaffo Är nog Angela som tar ledartröjan och Stefan som är glad att få lämna landet så han inte måste svara på frågor
Visa på X →@PolsekNiklas @hannesholmer Måste jag verkligen påminna om underskotten i SL:s ekonomi vi fick ta över efter er 2006?
Visa på X →Skriver idag i Norrtälje tidning om vikten av en östlig förbindelse http://norrteljetidning.se/debatt/1.3139654-ostlig-forbindelse-okar-lanets-tillvaxt
Visa på X →@mydlystrgl @aboscanin Varför ska de köpa wi-fi när det redan finns internet trådlöst som funkar? Slöseri!
Visa på X →@BenjaminDousa @NiklasMoe Kan du?
Visa på X →@M_Zackrisson Fantasi är överskattat för folk som sysslar med skatt. Bättre att ha ett redigt kalkylark med tafflig tubrik.
Visa på X →Tröttsamt med fortsatta frågor om drivkrafter till fler jobb funkar. Uppenbarligen gör det ju det! Läs: 2006-2015! #almedalen #svpol
Visa på X →Bra skrivet av Daniel och Malin! "Har vi råd att säga nej till Spårväg syd?" #Huddinge #08pol @StockholmDirekt http://www.stockholmdirekt.se/archive/rep/2015/04/02/9ZyPW9tKwkIpOMuVbojtsw/index.xml
Visa på X →Raka rör från talarstolen när Edward Reidl (M) redogör för riksdagens tillkännagivande till… https://instagram.com/p/0pPKvdvwcw/
Visa på X →På #sverigedagen med 1000 andra moderater och nu inleder snart partisekreterare Tobé. #sverigekanmer
Visa på X →Fick begära votering i kammaren för första gången idag. Veterankollegan @fredrikschulte avundsjuk ;) #tihi
Visa på X →Hittade just @niklassvensson sittandes på golvet i hörn av Riksd. Frågade om han var utan kontor pga. neddragningar på @Expressen. Svar: Nej
Visa på X →Det är statsministerns ansvar att finna stöd för sin regering! Inte oppositionens ansvar! #Agenda #budget #svpol
Visa på X →Löfven vill att man ska få välja skola men inte välja bort en dålig skola?! #dinröst
Visa på X →Löven vill #tittapådet som allt men föreslår inget #dinröst
Visa på X →Redan innan debatten visar Reinfeldt att han vill ge besked och Löven är ovillog att svara på frågan #dinröst
Visa på X →Bodström tror inte att vi är peppade i M. Han kan då komma studiebesök på kansliet och uppleva det själv #svpol #Dittval
Visa på X →