@emmanohren: Inga älgar ännu men glatt humör #älgjakt @jenslestrade @jonatansvedgard #dtlive


184
inlägg
@emmanohren: Inga älgar ännu men glatt humör #älgjakt @jenslestrade @jonatansvedgard #dtlive


@BergstrmStina inte ännu men vi lever på hoppet!
Visa på X →Då var vi igång, älg tv direkt från mitt pass. Kolla in på https://x.com/drjorts


Sådärja! Nu har jag lämnat in min första motion! 4 till blir det. #friluftsliv


Nämen se, Sverige är ett föredöme igen! #fossilfritt https://x.com/ClimateReality/status/649678546298904576
Visa på X →Nu är #riksdagens frågestund igång! Jag hoppas hinna ställa en fråga till @asaromson om #renthav och plast i havet


9/4 undertecknade jag @greenpeaceSE deklaration f hållbart #Arktis. Idag drog Shell! Framtiden är här! #fossilfritt


En glad ekomjölkbonde som tycker att korna ska vara ute och som storsatsar! Så roligt att läsa dessa dagar #Mjölkkris http://mobil.corren.se/nyheter/linkoping/mjolkbonde-mot-strommen-8643131.aspx
Visa på X →#bokmässan2015 är igång! Hälsa på mig & andra ledamöter i #riksdagen monter. #mp #svpol


Dagens insikt, det spelar ingen roll om man sitter på ett snabbtåg om man har ett långsamtåg framför. #villhem
Visa på X →@Almericson & jag hann få ett kort men givande samtal med @LRFVstraGtaland & @LRFSverige på Mynttorget #förmjölken

Supergrattis @Bjorn_Risinger!
Visa på X →Magnus Oscarsson #kd missade klädkoden på @SkogsForeningen exkursion. Men är glad ändå.

Skrämmande! Vi måste agera nu. Utan levande #hav inget liv. Hållbart fiske är ett måste. #svpol #mp http://www.wwf.se/press/aktuellt/1603361-wwf-hlften-av-havens-fiskar-och-ryggradsdjur-har-frsvunnit
Visa på X →@kwidewitt aka Lisa Nilsson ägde precis #sverigesriksdag. Sällan har det varit så roligt att vara #ägd!

#löfven sa Hen i #regeringsförklaringen! Å hade ett Långt miljöavsnitt. Så stolt över att sitta i riksdagen för #mp just nu!
Visa på X →Nu kör vi! #upprop

Igår började regeringens vetenskapliga råd sitt arbete. Det glädjer ett naturvetarhjärta! https://x.com/asaromson/status/643472603525607424
Visa på X →Blir varm I hjärtat när jag slår på tvn! #refugeewelcome #gronungdom #mp

@Greenpeace @greenpeaceSE Bra att Greenpeace lyfter PFAS internationellt. De kör i delvis samma spår som #MP och regeringen.
Visa på X →Spännande rubriksättning. 1a gången jag rasar. Läs gärna intervjun så ser ni vad jag faktiskt säger. #mp # mjölk #lrf http://land.se/miljopartiet-synd-att-bonderna-far-rabatt-pa-dieselskatt/
Visa på X →@greenpeaceSE rapport visar på vikten av regeringens arbete mot PFAS. #MP i regeringen gör skillnad. Bra @asaromson! http://m.greenpeace.org/sweden/se/high/press/pressmeddelanden/Pressmeddelande-Detox-8-september-2015/
Visa på X →Äntligen! Heja @asaromson Regeringen vill utreda hur mikroplaster i miljön kan stoppas - Nyheter (Ekot) http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6227045
Visa på X →Finbesök! Eskorterade sosseobservatören @ernkrans, MJUs ordf på #mpkongress. Hon antog GUs tatueringsutmaning. #mp

Bra besök på internationella Världshavsdagen, strandstädning & sysselsättning förenar nytta m nytta @Lysekilskommun https://www.facebook.com/emma.nohren/posts/10155629158435366
Visa på X →