@jonsson_ewa Och då måste man lyssna på de anställda och ge dom inflytande och medbestämmande. Mår bättre, gör bättre jobb win win
Visa på X →447
inlägg
@jonsson_ewa Det är vi politiker som är AG och ytterst ansvariga för arbetsmiljön för alla anställda i kommunen.
Visa på X →@cknypegard Håller verkligen med! Borde vara fler. Och hoppas vi bifaller några av dom!
Visa på X →En vill ju inte tjata @Josefinito @Kattlund81 .. Jo, det vill en. Jag saknar #ctpod !!! Kom tillbaka! Allt är förlåtet!
Visa på X →@kommunalradet informerar om vad vi alla kan göra för tex ensamkommande och jag mår illa när jag hör SD raljera bakom min rygg #jkpgkf
Visa på X →100% av V:s ledamöter i talarstolen i dag #jkpgkf
Visa på X →Bilder av den dubbla dildon har jagat mig som en mara hela natten. Tack för den @Josefinito och @Kringland #ctpodd
Visa på X →"Jag har 3 barn med 4 kvinnor" -j.brost i #värvet Jag har ett öppet sinne för olika familjer, men fattar inte hur det går ihop @triumf ?
Visa på X →@RundqvistSimon boostar @jowlj och #jkpgkf från talarstolen :-)
Visa på X →"Vi påpekar inte fel, vi ser förbättringsmöjligheter" Jag ser så många sammanhang jag kan använda den meningen. #jkpgkf
Visa på X →Vi är här nu @Knyckare @JonatanUnge ! Ni kan börja! Vi är gamlingarna halvsnett till höger från ert håll, 3 bord ner! Puss!
Visa på X →Och hur gör @evgud för att alltid vara lika snygg och vacker nu som när jag förälskade mig i henne -87
Visa på X →En bakfyllesöndag med huvudet fyllt med gårdagens konsert med @ThastromFans och livet blir lätt att leva. TACK. Du är bäst.
Visa på X →@OlaSoderholm är fantastisk i #lilladrevet Metasatir när den är som bäst! (Du tar det fint @Kringland ..)
Visa på X →@Josefinito @JohannesKlenell Förklarar boken på posten! #ctpod :-)
Visa på X →Shalom herr ordförande! Jerry går upp i talarstolen #jkpgkf
Visa på X →Har röstat på @vansterpartiet i 20 år, så jag tänker fortsätta med det #extraval #nyval2015 #dittval
Visa på X →Lyssnat på #värvet med blondinbella. Min uppfattning om henne kvarstår. Och det är slut med beröm till @triumf .. Mätt på beröm sa du? ;-)
Visa på X →@Kringland Kom in på länken av misstag. Men jag röstade såklart på värvet och institutet. Lilla drevet? Pfft.
Visa på X →Lustigt sammanträffande att det alltid är vita som inte har några problem med ordet neger. #Pippigate
Visa på X →En tråkig snorig och regnig söndag blev som förbytt. Tack @evgud och @triumf @varvetpod för att jag fick lyssna! #värvet
Visa på X →Jag röstar på @vansterpartiet Jag är valbar på v:s lista till KF #kryssaciczie Även fast det är "fult" att framhäva sig själv.
Visa på X →