Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Ciczie Weidby

Vänsterpartiet

@ciczie.bsky.social (Bluesky)@ciczie (X)

447

inlägg

@jonsson_ewa Och då måste man lyssna på de anställda och ge dom inflytande och medbestämmande. Mår bättre, gör bättre jobb win win

Visa på X

@jonsson_ewa Det är vi politiker som är AG och ytterst ansvariga för arbetsmiljön för alla anställda i kommunen.

Visa på X

@cknypegard Håller verkligen med! Borde vara fler. Och hoppas vi bifaller några av dom!

Visa på X

En vill ju inte tjata @Josefinito @Kattlund81 .. Jo, det vill en. Jag saknar #ctpod !!! Kom tillbaka! Allt är förlåtet!

Visa på X

@kommunalradet informerar om vad vi alla kan göra för tex ensamkommande och jag mår illa när jag hör SD raljera bakom min rygg #jkpgkf

Visa på X

Bilder av den dubbla dildon har jagat mig som en mara hela natten. Tack för den @Josefinito och @Kringland #ctpodd

Visa på X

"Jag har 3 barn med 4 kvinnor" -j.brost i #värvet Jag har ett öppet sinne för olika familjer, men fattar inte hur det går ihop @triumf ?

Visa på X

"Vi påpekar inte fel, vi ser förbättringsmöjligheter" Jag ser så många sammanhang jag kan använda den meningen. #jkpgkf

Visa på X

Vi är här nu @Knyckare @JonatanUnge ! Ni kan börja! Vi är gamlingarna halvsnett till höger från ert håll, 3 bord ner! Puss!

Visa på X

Och hur gör @evgud för att alltid vara lika snygg och vacker nu som när jag förälskade mig i henne -87

Visa på X

En bakfyllesöndag med huvudet fyllt med gårdagens konsert med @ThastromFans och livet blir lätt att leva. TACK. Du är bäst.

Visa på X

@OlaSoderholm är fantastisk i #lilladrevet Metasatir när den är som bäst! (Du tar det fint @Kringland ..)

Visa på X

Har röstat på @vansterpartiet i 20 år, så jag tänker fortsätta med det #extraval #nyval2015 #dittval

Visa på X

Lyssnat på #värvet med blondinbella. Min uppfattning om henne kvarstår. Och det är slut med beröm till @triumf .. Mätt på beröm sa du? ;-)

Visa på X

@Kringland Kom in på länken av misstag. Men jag röstade såklart på värvet och institutet. Lilla drevet? Pfft.

Visa på X

Lustigt sammanträffande att det alltid är vita som inte har några problem med ordet neger. #Pippigate

Visa på X

En tråkig snorig och regnig söndag blev som förbytt. Tack @evgud och @triumf @varvetpod för att jag fick lyssna! #värvet

Visa på X

Jag röstar på @vansterpartiet Jag är valbar på v:s lista till KF #kryssaciczie Även fast det är "fult" att framhäva sig själv.

Visa på X