Jag har en blå bock efter mitt namn. Alltså är jag på riktigt ✅
Visa på X →447
inlägg
#hyggligtaktiv

Stackars alla hackade vita män..

@aliesbati Heter han hunkenpunken? Folk är så konstiga.
Visa på X →@OPalmgren å alla andra!
Visa på X →@kimthecynic @morpheo @Lunnemurdaren Ciczie uttalas [sissi]
Visa på X →@johanna_linder Släpp henne fri säger jag #republik
Visa på X →”Va härligt det måste vara att få hänga så mycket i Sthlm. All kultur, restauranger osv” Åt just havregrynsgröt till kvällsmat. Till en repris av Ullared.
Visa på X →@DSuhonen @Reformisterna1 Läste om det igår, fnissade lite, men kommer ändå fram till att det är bra att ni gör ett försök att vrida tillbaka s litegrann. Hoppas verkligen att ni kan åstadkomma nåt. Lycka till!
Visa på X →#partiledardebatt #svpol

Ingen ska dö på jobbet, nollvision räcker inte! Det krävs en aktiv, progressiv politik och starka fackföreningar. https://arbetet.se/2019/01/24/nollvision-mot-dodsolyckor-racker-inte-nya-atgarder-kravs/
Visa på X →”Fåtalets frihet på bekostnad av det stora flertalets ofrihet...” Klassisk liberal retorik.
Visa på X →Hjälp Jonas!
Visa på X →Är väldigt underhållande att se klyftan mellan C L och M KD #jkpgkf
Visa på X →@OlaSoderholm Har @JonatanUnge kapat din twitter?
Visa på X →Då har även c konstaterat att 144 är mer än 143 #svpol

Samma som lågutbildade svenskar? Men hon vill såklart att de ska ha en särskild sorts ”enklare jobb” med lägre lön. Det är alltid högerns svar.
Visa på X →@johanna_linder För att det sakta men säkert slutar göra ont. För att livet ibland är ganska trevligt. Och för att alternativet är trist.
Visa på X →Detta händer alltså dagen efter @aliesbati och jag skrev en debattartikel där vi uppmärksammar att folk faktiskt dör på jobbet. @HelleKlein önskar att det ska pratas mer om arbetsmiljö. Vänsterpartiet gör det. https://www.aftonbladet.se/a/Kvge0G
Visa på X →Läs gärna!
Visa på X →När båda i hushållet, ovetande av den andre, fixade prenumeration av @Flamman_


Klart. Nej till blåbrunt, nej till det mest reaktionära förslaget Sveriges riksdag någonsin behövt ta ställning till. #nejtillblåbrunt #svpol


Snart röstar vi nej till blåbrunt!
Visa på X →@RundqvistSimon Hur är det konstigt? Dom vill inte på något sätt göra sig beroende av SD, det ger dom ryggrad imho
Visa på X →@KarloleOle @KentFlink1 Tycker iofs att hon kan få vara svensk om hon vill, men absolut noll insikt om vem som får alla hjul att snurra.
Visa på X →