Måns Zelmerlöw utesluter inte att han åker #engelbrektsloppet nästa år. Han är varmt välkommen till #Norberg.
Visa på X →170
inlägg
Blir extra varm om hjärtat av att läsa @peterkadhammar idag. Men jag måste uppdatera mina uttryck... http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/peterkadhammar/article22278388.ab
Visa på X →Har pratat flyktingmottagning för #finsam i Karlstad. “Vill man så går det, men det är inte alltid helt lätt” var budskapet.
Visa på X →@ekaker2 Norberg gjorde en paus i mottagandet av ensamkommande sista månaderna förra året. Hann ej med. Nu tar vi emot igen.
Visa på X →@charlieafnord Du är fel ute: Norberg pausade ensamkommande barn de sista månaderna förra året för att hinna med. Nu tar vi emot igen.
Visa på X →Bra där, @strandhall! “Anpassa föräldraförsäkringen till det moderna arbetslivet” - DN.SE http://www.dn.se/debatt/anpassa-foraldraforsakringen-till-det-moderna-arbetslivet/
Visa på X →@mikaeldamberg: Industrin avgörande för att hela Sve ska leva. Pol för #SmartIndustri möjliggör snabb omställning.

-27,4 C. Antar att eftermiddagens planerade skidtur får betraktas som inställd. #kallt #norberg
Visa på X →Nu finns #Norberg även i #minecraft!

@IsacssonLars och Energiminister Baylan inleder #avestasamtalen med mänsklig värme.

Riksdagen sa ja till 21 miljarder för jämställdhet och nyanländas etablering för år 2016. Mest pengar går till kommunerna. Hurra! #svpol
Visa på X →@HenrikHedberg Stort tack! Svår debatt, eftersom jag ju inte heller vill ha hårdare asylregler. Men just nu är det nödvändigt.
Visa på X →@na_hni Ja, bitit ihop har vi gjort länge. Det löser inte lokal- och personalfrågan.
Visa på X →Liberalernas svar på hur vi akut ska hitta lokaler och lärare till alla flyktingbarn i Norberg: “Bit ihop”. Det har personalen gjort länge.
Visa på X →@henrikbrors En tackar och bockar!
Visa på X →@AB_Karin Tackar och bockar. Är glad över alla proffsiga skribenter som valt att skildra det vi vill förmedla: tillsammans kan vi!
Visa på X →@nixstalin Våra barn får växa upp i ett solidariskt samhälle där vi blir starkare tillsammans. Dagens utmaningar blir morgondagens framgång!
Visa på X →Så oändligt glad över regeringens besked idag om 11 miljarder. Jag lovar att Norberg ska uträtta stordåd med de 40 Mkr vi får. #svpol
Visa på X →@gunnarwike Tack! På söndag får du titta på @svtagenda om du vill se mer. Må så gott!
Visa på X →Vill ge mitt stöd till @KatrinS_J och Carina Nilsson. Förstår att det är svåra avvägningar med avhysningen men ni gör det klokt och bra.
Visa på X →EU-parlamentet beslutade att sluta ge bidrag till tjurfäktning. Seger för sunt förnuft - och tjurarna! #djurensratt


@KarlKeg Nej, @lailanaraghi är tyvärr inte från Norberg. Tror hon bor i Oskarshamn. Men hon är ett superproffs likafullt.
Visa på X →Om folk har råd att köpa skärbrädor för 4 000:- bör det finnas resurser till en inkluderande välfärdsstat. https://x.com/anderslindberg/status/658667548041461760
Visa på X →Allra bästa @lailanaraghi ersätter Håkan Juholt i riksdagen. Hon är både klipsk, klok och kul. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=86&artikel=6286458&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Visa på X →Jag sa ju det: Malmö är en fantastisk stad att turista i! https://x.com/malmostad/status/657648148794462208
Visa på X →