@GruvMupp Men herregud, hur tänker du? Vi är politiker om statsministerns fru uppträder på ett sätt som verkligen kan ifrågasättas. T o m av domkapitlet, ska inte jag kunna kritisera det för att hon är kvinna? Det är ju absurt.
Visa på X →630
inlägg
Det är vackert! Mitt Sverige 🇸🇪
Visa på X →@perre696969 Jag har arbetat sedan jag var 19.
Visa på X →@perre696969 Jag är inte uppvuxen på Bommersvik. Har aldrig varit med i SSU och blev först aktiv socialdemokrat 2014.
Visa på X →@g_angorgus Göran, vad menar du har hänt i Botkyrka?Och hur påverkar vår lokala förening där Socialdemokraterna nationellt?
Visa på X →Det vore ur alla perspektiv bara extremt dåligt.
Visa på X →Vi behöver byta ut regeringen. https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Okj77k/ovanlig-seger-for-oppositionen
Visa på X →@patriklu Jag förstår vad du skriver Patrik och håller i grunden med dig. Dock är de redan stoppade i andra vågskålen. Åkesson säger att muslimer inte kan vara svenskar. Ev är SD största parti i sv regering i höst.
Visa på X →@KenthLampa @VirkKashif Ok, så i dag ska vi lämna den därhän. Hade Åkesson fått som han ville hade Ayari spelat för Tunisien.
Visa på X →@oisincantwell 🙄
Visa på X →@BechGunnar @jimmieakesson Marx?!
Visa på X →Apropå korruption och inte bara då SD förehavanden med fiffel med bokföring och skatter utan också avslöjandet om statsministerparets aktiviteter på sin herrgård som avslöjades av @Aftonbladet förra veckan. Nu utreder domkapitlet statsministerfruns lämplighet som präst.


@jimmieakesson Förlåt! Vem är det som ägnat hela sin politiska gärning åt att splittra och polarisera?
Visa på X →SD visar sig föga förvånande ha satt fusk och fiffel i system. Dokument avslöjar både fiffel med bokföring och skattepengar. Detta är inte ett parti som andra .
Visa på X →@markus_uvell Mkt mer skeptisk.
Visa på X →@markus_uvell Tack för frågan. Jag tycker att de är jättefina och fyller i den roll de har i dag en mycket viktig funktion som politiken inte kan fylla.
Visa på X →@HashtagMisfit @Petra598803 Japp skydda honom. Den taxi jag åkte var i stället för statsrådsbil då jag gick från minister till riksdagsledamot. Av säkerhetsskäl på rekommendation från Säpo
Visa på X →I dag gratulerar vi vårt kungapar. Fint oavsett åsikt om monarki med guldbröllop!


@nordal_lars


@Dirrn @owenil @HansELundblad Vet du jag respekterar att du säger det, men han gick vilse för ett gott tag sedan.
Visa på X →Kvällens stjärna.


@Benganboy1 @Petra598803 Och som en del av SDs trollfabrik är du nu blockad tillsammans med ca 10000 andra tokstollar på den här plattformen. Så byt nu fort konto.
Visa på X →@owenil @HansELundblad Han är lika mkt sosse som Stefan Stern, en av dessa som skaffar sitt levebröd genom att vara kritiska ”sossar”. Som socialdemokrat är man väldigt trött på dem och att medier använder dem mot partiet som någon kritik som inte stämmer.
Visa på X →@jedgarhiver @KattisTolgfors Åh ett litet troll från SDs fabrik. Block:)
Visa på X →@cjmelander Totalt trams. Läs på nu.
Visa på X →