@anderslindberg @TobiasHubinette Det var vi ett antal som visste och försökte säga.
Visa på X →632
inlägg
Svensk höger är verkligen stressad. Nu är DN en vänstertidning. Faktum är att DN inte ändrat sin liberala position utan att svensk höger har förflyttat sig långt höger ut. Det borde mana till eftertanke snarare än påhopp på borgerlig media.
Visa på X →@Johholmber55276 @moderaterna Fullständigt. Det kommer aldrig hända så länge Magdalena Andersson är partiordförande i Socialdemokraterna. Det är ett tydligt löfte.
Visa på X →Lyssna på Emil.
Visa på X →@britz_johan I närmare fungerande skick i dag finns endast två i världen i vardera Ryssland respektive Kina. Detta är knappast en lösning för vår framtida energiförsörjning. Samtidigt satsar alla inkl Kina på förnybart långsiktigt.
Visa på X →@Retromannen @ElisabethSvan @AndersCarlgren Du har ingen aning om vad du talar om.
Visa på X →@moderaterna Negative campaigning är alltså det som återstår för er när väljarna varken gillar er eller er politik. Pinsamt är förnamnet.
Visa på X →Jag vet inte …..,
Visa på X →@HenrikIsak1 Vet du en diskussion på den här nivån får du ta med någon annan. Läs på och kom tillbaks. Suck.
Visa på X →@ElisabethSvan @AndersCarlgren Det är överhuvudtaget inte sant och ni borde skämmas som jagar dem som varje dag kämpar för sin överlevnad,
Visa på X →@HenrikIsak1 Breaking news att s kvinnor har samma inställning till kärnkraft vi har haft de senaste 75 åren. Det kommer knappast vända ett val. Kämpa.
Visa på X →@EddeHamilton @miljopartiet Det kan bero på att det kommer vara kostsamt och inte ens i funktion innan det förnybara fullständigt tagit över. Du har väl koll på hur energiinvesteringarna internationellt ser ut?
Visa på X →@legionmint @BergetsKung Ja.
Visa på X →@AndersForsbom @suzivilda De lade ned hela miljödepartementet dag 1.
Visa på X →@hannastromberg Ni bara fortsätter ljuga. Det luktar desperation.
Visa på X →@NiklasGillstrom Men käre värld det är ni som har genomfört detta
Visa på X →@NiklasGillstrom Det är ni, inte vi som prioriterat detta.
Visa på X →@NiklasGillstrom Det är ert förslag, er politik. Ta ansvar för det nu. Nu fortsätter ni dessutom skuldsätta vanliga svenskar för att ni hoppas att det ska vinna valet åt er.
Visa på X →@NiklasGillstrom Nej ni gör galna saker. Ni styr Sverige. Det är er budget som genomförs
Visa på X →@NiklasGillstrom För att det i ett läge när ni lyckats höja priset på en falukorv med 30% hade varit en väldigt svår diskussion att ta,
Visa på X →@svenskpatriot65 @NiklasGillstrom För att vi inte styr landet. Det gör SD och Ulf är mest upptagen med att förse sig själv och sina släktingar
Visa på X →@NiklasGillstrom Står för det varje dag i veckan, men i o m att du inte verkar ha så bra koll på statsbudget förstår du förmodligen inte vad jag pratar om eller vad man får för ett reformutrymme på 25 mdr.
Visa på X →@NiklasGillstrom Inte Socialdemokraterna. S-kvinnors ordförande tror att 25 mdr skulle kunna använts betydligt bättre till något som inte kommer ätas upp av ICAs nästa prishöjning.
Visa på X →@NiklasGillstrom T ex en fullt finansierad reform för att lägga tandvården på samma nivå som ett läkarbesök
Visa på X →@NiklasGillstrom Det finns ju gränser för idioti, som att lägga 25 mdr för att sänka matmomsen. Om vanliga svenskar hade förstått vilka reformer man hade kunnat finansiera för de pengarna hade ni varit rökta.
Visa på X →