@hyfsatliberal Briljant, Liberalerna borde gå till val på det, väljarna skulle jubla. Varför inte inkludera syre också…
Visa på X →632
inlägg
-”Det är djupt olämpligt. Jag kan inte påminna mig om att något liknande har inträffat i samband med en svensk statsminister. Det är en korrupt Kristersson-kultur” https://www.dn.se/sverige/magdalena-andersson-korrupt-kristersson-kultur/
Visa på X →@SaveTheOpabinia @ErenmalmLeo Det lönade sig.

Jimmie-fester.

Oaktat att Birgitta Eid alltid bär sin prästkrage verkar hon ägna sig åt allt annat än sitt ämbete. Herrgårdar, dyr inredning, erbjudande om statsminsternätverk, i andra länder kallas det rätt och slätt korruption. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ArEayE/gav-kristersson-lagenhet-nu-styr-prasten-stiftelsen://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ArEayE/gav-kristersson-lagenhet-nu-styr-prasten-stiftelsen
Visa på X →@OdenssonV @ArashGilan @dagensindustri Du är i mina ögon inte svensk,
Visa på X →@ArashGilan @spookskrivaren Strunta i dem, men glöm inte att de finns. Det är sådana som i historien röstat fram t ex nazisterna i Tyskland. Underskatta dem aldrig.
Visa på X →@sdeuparlamentet

@carlgram_ @ArashGilan Arash har ingen skyldighet att vandra någonstans, Sverige är lika mycket hans som ditt.
Visa på X →@ArashGilan @AgnesWold Tack Arash för din viktiga text. Du och andra svenskar gör vårt land bättre. Jag är verkligen ledsen för det du nu utsatts för. Det är helt orimligt.
Visa på X →Det vi vet med säkerhet att i en ev ny Kristersson regering kommer SD vara största parti och att han har lovat bort massa ministerposter till dem för att få lov att fortsätta bo på Sagerska. Detta är SDs finansministerkandidat. Trevlig helg!

@HenrikSundstrom @Tobiasgerdas

@oisincantwell Och på en fredag….
Visa på X →Ja med tanke på att han är en högerextremist som trakasserar människor och regelbundet delar innehåll från Aktivklubb Sverige som beskrivs av Säkerhetspolisen som en våldsbejakande högerextrem miljö, och som rekryterar genom kampsport och politiskt motiverat våld. Ping @svt
Visa på X →@mathiasced @OlofFrank Utöver att han regelbundet har spridit material från Aktivklubb Sverige som beskrivs av Säkerhetspolisen som en våldsbejakande högerextrem miljö, flera granskningar har kopplat gruppen till vit makt-ideologi, rekrytering genom kampsport och politiskt motiverat våld.
Visa på X →@SternStefan Det finns ingen som har öppnat för det. Han säger att folket ska få rösta först. Vi har sagt att vi är öppna för samarbete med alla utom SD. Sluta hitta på.
Visa på X →@SMohamsson @JoarForssell Är du inte upptagen med att krama Åkesson i kampen att komma över 2,5 %
Visa på X →Detta borde vara intressant att ställa frågor om. En miljon in. Oredovisat.
Visa på X →@SternStefan SD är ett extremparti med sina rötter i svensk vitmaktrörelse och nynazism. De är ni beredda att ge hälften av ministerposterna. Och Stefan du har aldrig varit socialdemokrat. Skönt att du själv äntligen insett det.
Visa på X →1998 fick @kdriks över 11%, ett annat KD dock. Ebba kallar 4,5% vind i seglen. 0,6% från att åka ur riksdagen.
Visa på X →@BuschEbba Ebba, ditt parti får 4,5% i dagens SCB, som mest succéåret 1998 fick ni över 11. Det var förstås ett annat KD då. Vad är det som gör att du säger att ni ska axla vändningen? SD har över 18% och Åkesson högre förtroende.
Visa på X →@novatjerneld @a_gustavsson Man har inte utpekad kontorstid. Man jobbar både helger och kvällar och har inte heller rätt till semester.
Visa på X →@suzivilda @DinSvans Otroligt sjukt.
Visa på X →@suzivilda @DinSvans Oj! Är det äkta?
Visa på X →Helt rätt av @TobiasBaudin, om man vill ha socialdemokratisk politik ska man rösta på s. Låt folket rösta först.
Visa på X →