Och så kom 5:an 🇸🇪⚽️❤️
Visa på X →403
inlägg
Älskar Sverige 4-1 🇸🇪⚽️
Visa på X →3-1 🇸🇪⚽️🇸🇪⚽️🇸🇪⚽️
Visa på X →SD lovade att den orättvisa karensen skulle bort. Men efter valet gjorde de noll, nada, ingenting. Det är verkligen dags att byta ut det här Tidö högerstyret. Så att vanligt folk prioriteras!
Visa på X →Liberalerna har helt gett upp resten av landet i sitt anförande och nämner Stockholm hur många ggr som helst. Undrar om Stockholmarna hör Simonas 2 procents bön? #partiledardebatt
Visa på X →Magdalena Andersson - det är dags att ta hela Sverige på allvar. Välfärden, investeringar i ny teknik, jobben. Dags att byta riktning.

Kristersson börjar partiledardebatten med att säga att man måste hålla kursen? Den fiffelkulturen som den här kursen har haft måste bytas ut mot en ny riktning för Sverige.
Visa på X →Undrar om alla andra riksdagsledamöter är friska på dagens votering? #kvittningskaos https://www.expressen.se/nyheter/politik/sd-ledamot-missar-votering-fast-i-usa/
Visa på X →@hyfsatliberal Han var riksdagsledamot när han åkte taxi. Korta sträckor. Väldigt mycket oftare än riksdagskollegorna. https://www.svd.se/a/VWXy1/ulf-kristerssons-taxinota-113000-kronor
Visa på X →Kristersson, framför Stockholmsbuss, som han gör billigare att åka under valrörelsen? Annars är ju han mest känd för att älska taxi. Även korta sträckor. https://www.dn.se/nyheter/politik/dyra-taxivanor-for-moderaternas-nya-ledare/

Trafikverket släcker ner väglysen i byarna, Postnord stänger utdelningskontor. Vad hände med ”hjärtlandet” KD? Har ni helt prioriterat bort landsbygden Kristersson och Åkesson? https://www.tv4.se/artikel/4MKCS3dBo0feAxEbRvpTEN/kritikstorm-mot-postnord-efter-nedlaeggningar-vaeldigt-olyckligt
Visa på X →”Jag var i Norrland förrförra veckan.” Var statsministern i Svealand eller Götaland efter det? Undrar en Årebo?
Visa på X →Socialdemokraterna vill avskaffa den orättvisa karensen. (Det lovade SD innan förra valet men har valt att prioritera skattesänkningar för höginkomsttagare istället.)
Visa på X →Det är faktiskt helt orimligt att släcka ner Sveriges landsbygder. Det svarar vi socialdemokrater på SD:s och regeringens infrastrukturplan. Hoppas fler partier inser det.

Torsdag 🌹

I bara Jämtland vill staten släcka ner 100 byar. En paus är bara en paus - vad vill egentligen SD- regeringen med Sveriges landsbygder?

På min sida av politiken är vi överens brukar Kristersson säga. Nja…….

@kurrejonsson Det är säkert en årgångsglass🍦
Visa på X →Kristersson, Kristersson. Vad ska man säga? Glassen har lämnat sortimentet, och snart lämnar nog även du. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GxPWOq/kristerssons-glassbluff-anvande-fyra-ar-gammal-bild?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →Sant eller falskt? Ja du Kristersson, i augusti 2024 hade Sverige de längsta vårdköerna som uppmätts. https://tv.aftonbladet.se/video/400069/sant-eller-falskt-om-vardkoeerna
Visa på X →Ulf Kristersson tycker att det inte är för mycket begärt att Jimmie Åkesson, som riksdagsledamot, är i riksdagen och röstar.
Visa på X →”På min sida av politiken är vi överens”

Nästan 100 000 fler arbetslösa med Kristersson och Åkesson vid rodret. Så här kan vi inte ha det! ”Som en fullsatt buss ut i arbetslöshet varje dag.”
Visa på X →Jimmie Åkesson ”glömmer” att berätta om Tidöpartiernas resultat på 383 miljarder i budgetunderskott under deras styre. Och att skattesänkningarna som gett Jimmie 6000 kr mer i månaden finansierats med att låna pengar?
Visa på X →Cluster fuck säger en ledande moderat om sverigedemokraterna. På min sida av politiken är vi överens som Kristersson brukar säga.
