@HesseMarith @dagenssamhalle Tack för det Marith!
Visa på X →400
inlägg
Jag tror på dialog. Och i oroliga tider tror jag det är viktigare än någonsin att också de jobbiga samtalen förs.... http://fb.me/8dQMYqjel
Visa på X →Bedrövligt och väldigt oroande. Kvinnors mänskliga rättigheter i USA begränsas när Trump levererar på vallöfte.... http://fb.me/5KocHUxHV
Visa på X →Bedrövligt och väldigt oroande. Kvinnors mänskliga rättigheter i USA begränsas när Trump levererar på vallöfte. #jämställdhet https://x.com/arkelsten/status/823841302278262785
Visa på X →@KSedvall @BjorklundVictor @svt bedrövligt.
Visa på X →Kul läsning i dagens @SNnyheter -en av våra duktiga friskolor vill utöka verksamheten i #Nyköping. Välkommet besked! http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.4687130-enskilda-gymnasiet-vill-starta-ny-hogstadieskola-i-nykoping
Visa på X →I Nyköping har vi den senaste tiden sett flera exempel på en ökad otrygghet. Såväl ute på stan som i våra skolor.... http://fb.me/1bKwxeE0e
Visa på X →Bra besked från @KinbergBatra - Alliansen bör söka bredast möjliga stöd för sin politik snarast möjligt. Inga konstigheter. #svpol
Visa på X →Yes! Oerhört välförtjänt! Grattis Peder Fredricson!! #jerringpriset #ridsport

Ska integrationsproblem minska kan vi inte se på när förlegade normer försöker få fäste. Bra @ElisabethSvan ! #jämställdhet https://x.com/elisabethsvan/status/819199090009505792
Visa på X →Det krävs ett samhälle för att skydda ett barn... https://aafsillen.wordpress.com/2017/01/12/det-kravs-ett-samhalle-for-att-skydda-ett-barn/ via @wordpressdotcom
Visa på X →Dags att få sig en släng av sleven - sanningens minut är här... #nyårsrevy #nyköping

Vad är väl en plats i budgetberedningen... https://aafsillen.wordpress.com/2017/01/05/vad-ar-val-en-plats-i-budgetberedningen/ via @annaafsillen #0155pol #nyköping
Visa på X →Vad är väl en plats i budgetberedningen… https://aafsillen.wordpress.com/2017/01/05/vad-ar-val-en-plats-i-budgetberedningen

Tycker inte dina mötesdeltagare som du? Gör som (S) i #Nyköping - byt deltagare. Demokrati är väl ändå överskattat?http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.4647733-oppositionen-slangs-ut-de-har-inte-tillfort-nagonting-
Visa på X →"2016 har varit ett händelserikt år, och det finns ingen anledning att tro att 2017 kommer bli lugnare." http://www.moderat.se/nykoping/nytt-ar-nya-utmaningar-och-mojligheter #nyköping
Visa på X →Sörmlands mest företagsamma människa korad-grattis Fredrik Åström Svenska Kulturpärlor! #Pelleslusthus #restaurangskola #nyköpingsföretagare

Gläds åt dagens #PISA och med alla rektorer, lärare och elever! Kunskapsfokus gör skillnad! #skola #svpol
Visa på X →LO:s monopoldrömmar är en mardröm för svenskt företagande och innovationskraft. Skriver med @bengtzboe på @SNDebatt http://www.sn.se/asikter/debatt/1.4570430--lo-s-krav-pa-monopol-skadligtfor-sverige-
Visa på X →Kul för Flen - tråkigt för Nyköping! @AxelWevel är en duktig politiker och uppskattad kollega. Önskar honom lycka till på nya jobbet! https://x.com/SNnyheter/status/804250075954343936
Visa på X →A trip down memory lane! Blir intervjuad av ungdomsredaktionen i dagens @SNnyheter #nyköping

Kul grepp! Nu kan vi Nyköpingsbor enkelt och smidigt näthandla hos våra lokala företagare! https://mymall.se/nykoping #företagande #nyköping
Visa på X →Fidel Castro är död och ska minnas för det förtryck han och kommunismen stod för. Diktatur och förakt för människors rättigheter.
Visa på X →Skitsnack. Borgerligheten tar ansvar för Sverige medan Socialdemokratin med detta förslag endast tog ansvar för att säkra makten i Sverige. https://x.com/strandhall/status/801817930946199552
Visa på X →Ett välkommet och viktigt besked för Nyköping - ingen storregion. Nu kan vi lägga kraft på bra idéer som lyfter vår kommun framåt istället!
Visa på X →