@hagnestaheII Skulle vara spännande att höra på vilket sätt du menar att vi skulle ha kapitalt förstört landet då vi aldrig ens suttit i regering. Är det nån man verkligen inte kan skylla läget i landet på så är det SD.
Visa på X →401
inlägg
@JonasOlsson29 Absolut, jag kan köpa att man på 1900-talet röstade på S men de 33 % som fortfarande gör det, känner de sig inte lurade?
Visa på X →@yVibrantCapital Varannan person i ditt närmsta utanförskapsområde.
Visa på X →Att nära 33 % av väljarna röstar på Socialdemokraterna övergår mitt förstånd. Finns det något parti i världshistorien som förstört ett land så kapitalt, har så lite politik och ändå får så många röster? Vilka är ni som fortfarande stödjer S?


@MuharremDemirok Mycket prisvärt med tanke på att infrastrukturen till motsvarande vindkraftsindustri är 1500 miljarder enligt forskning som tittat på framtida elbehov. Och då får vi inte ens el när vi behöver.
Visa på X →Mycket pengar absolut, men i jämförelse med de 1500 miljarder som bara infrastruktur till den vindkraftsindustri som behövs om vi ska klara elbehovet (enligt forskare uppsala uni.) är det rätt billigt. Och bättre för miljön. 3 år tog det på 70-talet så rätt snabbt också.
Visa på X →Hur i hela friden kan en man slå kvinnor och vinna OS-guld för det? Jag fattar verkligen inte hur världen inte ser att kvinnliga rättigheter sakta suddas ut med den nya woke-rörelsen.
Visa på X →@brottsutredare Något som jag reflekterade över när jag satt som nämndeman var att man så gott som alltid började på lägsta straffet och sedan såg om det fanns försvårande omständigheter, inte tvärtom.
Visa på X →Två män i semifinal i OS-boxningens damklass. Snacka om ett hårt slag (sic) mot kvinnors rättigheter. Vänsterfeminister, var är era protester?
Visa på X →Vad tycker ni att engelsmän (och andra) som är trötta på massinvandring, trötta på att politikerna inte tar hand om det egna folket först och trötta på att de nu fått en Labourregering som vill ha ännu mer asylinvandring ska göra? Ge upp är inte ett alternativ.
Visa på X →@Bergman251288 Men ögon förhoppningsvis.
Visa på X →Otroligt tragiskt när barn drunknar men det här fattar jag inte. Det är väl föräldrarnas ansvar inte badvakternas? ”Man såg ju ingen i kanten av poolerna” https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Vz63bl/larmet-om-skara-sommarland-for-mycket-folk?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Visa på X →En man vinner damklassen i OS-boxning. Jag förväntar mig protester från feminister över hela världen, allt annat är hyckleri.

Socialstyrelsen gick alltså in och påverkade debatten om könstillhörighetslagen. Socialminister @jakobforssmed bör undersöka detta närmare.
Visa på X →Skandal om detta stämmer! Aktivister på myndigheter ska bort.
Visa på X →@joelsh Man. Han är född man.
Visa på X →@JennySonesson @AgnesWold Märkligt att ens ha ett skampris. Vad är konstruktivt med det? Tycker RFSL är en negativ och exkluderade organisation som mest leker goda men egentligen är kontraproduktiva.
Visa på X →Alltså jag fattar inte vart världen är på väg? Det diskuteras nu på allvar om någon med XY som könskromosom är en kvinna. Nej, nej och nej. En person med XY är en man, hur kan detta ens vara uppe för diskussion? Är det läge för ny jorden är platt-debatt också?
Visa på X →Tejpar man ihop ett barns fötter och händer, tejpar för hennes mun och hugger henne med kniv tills hon dör ska man sitta inlåst på livstid, oavsett hur gammal man är. Ett sådant beteende går inte att bli frisk ifrån. Lider med flickans anhöriga. 💔
Visa på X →Jag har inget emot om FM väljer att använda ordet hen där det platsar. Men att byta ut ordet man i ett vedertaget uttryck mot hen är som att skriva surt sa vargen och mena att det borde skjutas mer varg. Det är ett politiskt ställningstagande som myndigheter inte ska syssla med.
Visa på X →@dysforisk Man eller kvinna = man eller kvinna. Sluta vara så vänsterwoke.
Visa på X →@anki_nilzen @brannkyrka Det är inte SD-flaggan kyrkan flaggar med. Det är den exkluderande politiska organisationen Prides flagga. Trist tycker jag.
Visa på X →@fornsvensk Mycket bra! Hade ökat känslan av samhörighet och i längden försvarsviljan. Kan du ta över FMs marknadsföring från nu?
Visa på X →@brannkyrka Pride anser inte att alla får vara som de är. De är en politisk organisation, inte partipolitisk, och det känns trist för mig att se deras exkluderande symbol nu även hos kyrkan. Korset symboliserar väl människans rätt att vara, älska och leva som den människan är?
Visa på X →@hallingsjo @jantberg https://youtu.be/fu0oTD2TL60?si=JxI6qa1DrHBGvedq
Visa på X →