@JohanRomin Instämmer, det är exempel på personpåhopp som jag är glad att du markerar mot. Jag invände alltså inte mot att sånt är fel, utan att du hävdade att allt ”vänstern” skriver nu är 100% slask. Jag har t ex själv fällt en del kritiska uttalanden under dagen, fria från personangrepp.
Visa på X →315
inlägg
@JohanRomin 100%? Mobbning och personangrepp ska vi hålla oss ifrån, men jag har sett mycket saklig kritik också. Minns själv när jag utsågs som minister, det var kritik av högt och lågt slag. Men att det nu skulle vara 100% slask, nej, det kan du inte hävda.
Visa på X →@AB_Karin Långsiktig finansiering, är det lika med bevarad bredd och nivå på finansiering? Oklart.
Visa på X →@johanenfeldt @Biblioteksblad1 Nej, så är det. Jag lyfte frågan mer utifrån perspektivet vad som är viktigt inom bibliotekspolitiken brett och utifrån min roll som MP-talesperson och oppositionspolitiker. Vår utb politiska talesperson Camilla Hansén och jag är dock samkörda i frågan!
Visa på X →@LinaSkoglund @MartinAadahl Ovärdigt och tröttsamt.
Visa på X →@joelsh 🙏
Visa på X →Så fruktansvärt med knivattacken tidigare idag mot författaren Salman Rushdie, som levt med dödshot i över 30 år för att han tillämpat sin yttrandefrihet och frihet att kritisera religioner. Förkastligt, förfärligt. Jag hoppas innerligt att han överlever detta dåd.
Visa på X →@konstnarerna @KiAlmedalen Tack själva @konstnarerna för bra och viktigt samtal, som vi får fortsätta föra även framåt! 🌻
Visa på X →Viktig tråd av @rektor_linnea !
Visa på X →@LuleaHockey Stort stort grattis! Grymt spelat! 😍
Visa på X →Elin Anna Labba: Jag gråter när jag lyssnar på näringsministern - http://DN.SE https://www.dn.se/kultur/elin-anna-labba-jag-grater-nar-jag-lyssnar-pa-naringsministern-karl-petter-thorwaldsson/
Visa på X →Härligt!! Grattis Mondo till ett efterlängtat världsrekord!
Visa på X →Tack för detta besked! @svenskfotboll
Visa på X →Helt rätt beslut!
Visa på X →Så glad för detta! Varmt grattis till både @thinkper och @FBAFolke 🌻🌟
Visa på X →@anettenovak ❤️
Visa på X →En mörk morgon. Vi står enade i solidaritet med Ukraina. En bön till alla som nu drabbas av krigets fasor. Må våldet upphöra snarast. #WeStandWithUkraine


@SofieLowenmark Fruktansvärt. All kraft!
Visa på X →@FolkochKultur Tack själva!🌟🙏 Ni är så viktiga för det kulturpolitiska samtalet!
Visa på X →@valpfan @stebbe59 Tack! Ser bra ut för tillfället 👍
Visa på X →@valpfan @stebbe59 Tycks vara svårt bli kvitt fördomen om att jag inte skulle vara sportintresserad 😅 Men alltid kul att kunna överraska! Jo, är Lulefan, uppväxt i Luleå och försöker gå på åtminstone någon hemmamatch per år även om jag inte bor där längre.
Visa på X →EM-GULD!!! Detta landslag alltså. Mina nerver är slut. Glädjetårar! Grattis killar, så jäkla väl förtjänat. Och TACK för alla magiska stunder ni bjudit oss på denna turnering! 👏👏👏👏👏 #handbollsem #ehfeuro2022 @hlandslaget
Visa på X →Palicka!!! Vilken match han och hela laget gör! Grattis Sverige till EM-final! 👏👏👏🇸🇪🇸🇪🇸🇪 #handbollsem
Visa på X →@karolinaskog Så glad att ha fått möjlighet att följa dig och jobba tillsammans politiskt under många av dessa år. Du kommer fortsätta bidra starkt framåt - och alltid välkommen tillbaka! 💚🙏
Visa på X →Mycket välförtjänt efter det rafflande OS-guldet i somras! Stort grattis till hopplandslaget med Malin Baryard-Johnsson, Henrik von Eckermann och @PederFredricson 👏👏👏 #bragdguldet
Visa på X →