Stoppa Turkiets demokratiska kollaps! @IsabellaLovin och Gustav Fridolin i @GoteborgsPosten idag. http://gp.se/nyheter/debatt…
Visa på X →315
inlägg
Nya stambanor en förutsättning för ett robust järnvägsnät och för att klara klimatmålen. Bra av @svenssonsmith m fl http://www.expressen.se/debatt/bygg-ut-tagtrafiken-med-nya-stambanor/
Visa på X →Happy Pride! ❤️💛💚💙💜

CH Hermansson har gått bort, en person med stor betydelse för sitt parti. Mina kondoleanser till @vansterpartiet och anhöriga.
Visa på X →Sverige tar plats i FN:s säkerhetsråd. Det är stort. Starkt jobbat, @margotwallstrom, @IsabellaLovin m fl.
Visa på X →Regeringen levererar! Spridning av statliga jobb för hållbar utv i hela Sverige! @miljopartiet @socialdemokrat https://x.com/shekarabi/status/742690306328498177
Visa på X →"Miljöpartiet vänder upp igen". @miljopartiet @IsabellaLovin https://x.com/flerqipolitiken/status/742228540746305537
Visa på X →Idag överskuggar terrorn i Orlando allt. Så fruktansvärt, så meningslöst. Världen behöver mer öppenhet och kärlek, inte mer hat och rädsla.
Visa på X →@PalmTorie tack!
Visa på X →@andwal 💚
Visa på X →@robin_holmberg Tack! 💚
Visa på X →@Hallolle Hej och tack detsamma, kul att träffa er - bra samtal om kultur mm
Visa på X →@LottaWedman Ja - och alla gillar, vad jag vet. Fler kan följa med i debatten. Och man kan titta i efterhand. http://www.harnosand.se/kommunen/politikochdemokrati/kommunfullmaktige/webbtv.4.4a1ded0812d05ffb715800016471.html
Visa på X →Ja, vi har haft det i rätt många år nu. @LottaWedman @Solsjo
Visa på X →"No nonsens-karisma" Gillar uttrycket skarpt! Tack för det :) @Solsjo @snackarverkstad
Visa på X →Välkommen till @harnosandsstad imorgon @mattiasgoldmann!

Tack Jon! @JonBRosen @miljopartiet
Visa på X →Tack, bästa Andrea @andreabromhed @miljopartiet
Visa på X →Stort tack, Alina. @koltsovagreen @miljopartiet
Visa på X →Tack Lise för fina ord! @LiseNordin
Visa på X →Mycket intressant och relevant föredrag av @Helkerlundstrom. Bra dialog med näringslivet viktigt för att miljömålen ska uppnås. @susroos
Visa på X →Bra initiativ och bra att träffa kollegor i norr för nya steg framåt @simoneiumea #miljömål
Visa på X →Kul att höra! Jätteroligt att bli inbjuden och att träffa er alla :) @Defhum
Visa på X →Steg mot avgiftsfri kollektivtrafik i Härnösand - en social investering för tillgänglighet, miljö och integration. http://www.allehanda.se/angermanland/harnosand/gratis-buss-i-harnosand-blir-verklighet-i-host-men-oppositionen-kritisk
Visa på X →Bådar gott inför ett ev stornorrland. Med kultur bygger vi en hållbar region med kraft och kreativitet! @NMDinfo @2maz
Visa på X →