IRGC is beatable. Stupidity is not. AI photo.

409
inlägg
IRGC is beatable. Stupidity is not. AI photo.

Today, I had the honour of receiving the Swedish Parliament's Medal for long and distinguished service as a Member of Parliament. Eight years ago, I was entrusted by the voters to represent them in the Riksdag. Since then, there have been countless debates, votes, committee meetings and long days – all driven by a sincere desire to contribute to a stronger Sweden. Politics is often about the next issue, the next challenge and the next election. Moments like this remind us to pause and reflect. Serving in the Swedish Parliament has been one of the greatest privileges of my life. It has never been something I took for granted. I have made mistakes, I have certainly not won every battle, but I can honestly say that I have always tried to serve with conviction, integrity and gratitude for the trust placed in me. As this chapter slowly comes to an end, I feel above all thankful – to my colleagues, my staff, my friends, and to everyone who supported me, challenged me and believed in me along the way. And most importantly, thank you, Sweden. I arrived in this country as a refugee. To one day stand in its Parliament and receive this honour is something I could never have imagined. For that, I will always be grateful. 🇸🇪






@OonikeMidooni Bale va natijash ro didim. 30-40.000 jan az dast dadim. 30-40.000 arezou az dast dadim. 30-40.000 khanevado be here andakhtim. Bale Shoma dotost migi. Ro bade hava be mardom goftan bia to khiabon golole bokhoran. Khejalat bekesh.
Visa på X →در ماههای گذشته، مبارزه مردم ایران برای آزادی عملاً به یک هشتگ تقلیل یافت: #جاویدشاه. هر کس که حاضر نشد بیقید و شرط پشت رضا پهلوی بایستد، مورد حمله، تمسخر و تخریب قرار گرفت. اجازه دهید از همین ابتدا روشن بگویم: من هیچ مشکلی با ایشان ندارم. اگر روزی مردم ایران خواهان بازگشت پادشاهی باشند، این حق و انتخاب خود آنان است. اما من نمیتوانم بپذیرم که مردم بیگناه به خیابانها فرستاده شوند، در حالی که مقدمات لازم فراهم نشده است. پیش از هر چیز، باید دستگاه سرکوب رژیم تا آنجا تضعیف شود که مردم شانس واقعی برای بازپسگیری کشورشان داشته باشند. از روز نخست، راهبرد من روشن بوده است: تضعیف جمهوری اسلامی از طریق تضعیف مهمترین بازوی قدرت آن، یعنی سپاه پاسداران. از طریق تحریمها، فشار اقتصادی و ضربه زدن به منابع مالی رژیم. ایران کشوری وابسته به واردات است. هرچه ارزش پول ملی سقوط کند، هزینه زندگی بالاتر میرود و فشار بر حکومت افزایش مییابد. این فشار زمانی ملموستر میشود که بدانیم جمهوری اسلامی، با وجود برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز، حتی برای تأمین سوخت نیز به واردات وابسته است. من معتقدم که در نهایت، تنها از این مسیر میتوان رژیم را به نقطه فروپاشی رساند. در دیماه نیز نشانههایی از این واقعیت را دیدیم، هرچند هنوز به سطحی از فشار اقتصادی که به باور من برای بسیج مردم و تحقق یک تغییر واقعی لازم بود، نرسیده بودیم. با وجود هشدارهای من، برخی مسیر دیگری را برگزیدند و بدون آنکه سایر قطعات این پازل تکمیل شده باشد، مردم را به خیابانها فراخواندند. بدون آنکه زمینههای لازم در سطح منطقهای و بینالمللی فراهم شده باشد. این موضوع را مایه تأسف میدانم. اما اکنون زمان سرزنش یکدیگر نیست. من گذشته را پشت سر میگذارم. هنوز هم میتوان موفق شد، اما این موفقیت نیازمند آمادگی، صبر و راهبرد است. اینکه دقیقاً چه باید کرد، موضوعی نیست که در فضای عمومی درباره آن سخن بگویم. من قصد ندارم هیچ سرنخی به سپاه پاسداران بدهم. پس بیایید از نو آغاز کنیم. با هم.


@Bonilily It wasn't me that urged people to the street even when he knew what would happen. It wasn't me that called for useless attacks without a plan. What I did? Everything possible to weaken IRGC. The same bastards that killed our people. 4 ta Javid shah bego shayad lottery bordi.
Visa på X →ای بابا... تا کی میخوان یه ملت رو با این فیلمبازیها فریب بدن؟ بسه دیگه.
Visa på X →روزی سیاه برای خاورمیانه و بهویژه برای مردم ایران. این توافق، یک پیروزی آشکار برای جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران است. میلیاردها دلار دیگر در اختیار رژیمی قرار میگیرد که چهار دهه است با سرکوب، ترور و صدور بیثباتی زندگی کرده است. آیا کسی واقعاً شگفتزده است؟ وقتی ژئوپلیتیک را به بازی و شعار تقلیل میدهند، نتیجه چیزی جز تقویت دیکتاتورها نیست. اما شرمآورتر از خود این توافق، سکوت و وقاحت کسانی است که آن را تبلیغ کردند؛ نه فروتنی، نه پشیمانی، نه حتی شجاعت پذیرش اشتباه. و آن بخش از اپوزیسیون که با سادهلوحی یا فرصتطلبی در این مسیر نقش ایفا کرد، باید سر خود را از شرم پایین بیندازد.
Visa på X →A sad day for the Middle East — and especially for Iranians. This is a victory for the Islamic Republic. Billions of dollars will flow back into the regime, and the IRGC will only strengthen its grip. Is anyone surprised? This is what happens when geopolitics is treated like a game by people with no strategy and no understanding of the consequences. The most astonishing part remains the complete absence of humility, regret, or self-reflection. And those in the Iranian opposition who cheered this approach on should hang their heads in shame. #irgcterrorists
Visa på X →@TorbjornNilsso Du glömde SDs förmåga att fuska vid omröstningar.
Visa på X →دو نفر از اینها مردهاند. سومی آنقدر از مردم میترسد که جرأت ندارد خود را نشان دهد. اما یک نقطهٔ مشترک دارند: دستان هر سه به خون بیگناهان آلوده است.

چهار سال تلاش برای تضعیف جمهوری اسلامی و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران؛ و حالا تماشای اینکه حماقت و بیبرنامگی چگونه به تحکیم قدرت آنها منجر میشود. کنار آمدن با این واقعیت بسیار تلخ و سنگین است.

@Agha_Mohammad2 ما او را کودککش مینامیم.
Visa på X →تا زمانی که سرنوشت خود را خودمان شکل ندهیم، دیگران این حق را برای خود قائل میشوند که آن را بهجای ما شکل دهند. اینکه جمهوری اسلامی هنوز بر سر قدرت است، تقصیر خود ماست. اما هنوز برای برخاستن و بهدست گرفتن آیندهمان دیر نشده است.

@nikahang And none of the outside Iranian media covers.
Visa på X →@tparsi How much do you get from the Islamic Republic? Does it bother you at all that these money are colored red by the blood of your Iranian brother and sisters?
Visa på X →این ساختار فاقد مشروعیت است و باید برچیده شود.

@IraninSA You think this is funny? Shame on you. Islamic Republic will fall, it's not about if, it's about how.
Visa på X →I see both cheers and condemnation after the tomato sauce attack on Reza Pahlavi. Agree or disagree with his views — that line should never be crossed. What happened in Berlin was unacceptable. I strongly condemn it.
Visa på X →I still believe we can win. This is the path to ending the Islamic Republic. It’s up to us: work together — or fall alone.
Visa på X →Regimes like the Islamic Republic don’t fall because of slogans on social media. Nor do they collapse from bombs dropped from the sky. They fall when they have been weakened to the point where those who truly hold power are offered a credible path to survival — and a future worth choosing. Otherwise, they will fight to the bitter end. Since late 2022, in every meeting on Iran, I’ve stressed one point: we must develop a credible exit strategy for those without blood on their hands. Without an exit — there is no change.
Visa på X →@mtorpir 4 sale daram ba sepah mijangam. Mardonegi ro harf vaystadane.
Visa på X →در ماههای اخیر دیدهام که افراد منطقی و آگاه طوری رفتار میکنند که انگار تحت تأثیر چیزی هستند — فریاد میزنند، بدون جهت، بدون برنامه. اگر مشخص شود که این «استراتژی» همانقدر احمقانه بوده که از ابتدا به نظر میرسید، امیدوارم حداقل این شرافت را داشته باشند که به خود بیایند و به آن اعتراف کنند. اما چندان امیدوار نیستم.
Visa på X →مسیر پایان جمهوری اسلامی از یکجا میگذرد: حذف سپاه پاسداران از معادله. بدون سپاه، جمهوری اسلامی معنا ندارد. شکاف#
Visa på X →یک نفر چند بار میتواند در یک روز تغییر جهت بدهد؟ تعرفه هست، تعرفه نیست. محاصره هست، محاصره نیست. «پیروزی» — بعد تنگه هرمز را باز کنید؟ این استراتژی نیست. این بیثباتی خطرناک است — و این مردم ایران هستند که مدام بهایش را میپردازند. How many U-turns can one man, @POTUS, make in a single day? Tariffs on, tariffs off. Blockade on, blockade off. “Victory”—then open Hormuz. This isn’t strategy. It’s dangerous volatility — and it’s the Iranian people who keep paying for it. #FreeIran #irgcterrorists
Visa på X →Are you happy? Idiots...
