Danmark har fattat att mångkultur inte är en framgångsrik väg! De visar vägen igen! 🇸🇪 https://www.gp.se/nyheter/varlden/utlandska-flaggor-forbjuds-i-danmark.3999b056-6f55-5721-be5c-c74b26edcacc
Visa på X →281
inlägg
Om man vill kritisera något är det bra om man inte ägnar sig åt härskartekniker. Det är inte trovärdigt! @AgnesWold är en erkänd läkare och professor. Seminariet var för övrigt mycket givande och Agnes förtjänar en eloge för sitt mod!
Visa på X →Att SVT ger Stina Wolter en plattform trots hennes antisemitiska uttalanden är under all kritik. När antesimitiska slagord skanderas på våra gator och torg är tajmingen smaklös och snarare att ses som en provokation!


Gällande dagens pressmeddelande om det utskottsinitiativ som bordläggs på justitieutskottet imorgon torsdag. https://youtu.be/OZKTEHxmU0k?si=GC8Lf98c8SGEpYmh


En stor seger för yttrandefriheten! 🇸🇪 https://www.gp.se/politik/forundersokning-mot-richard-jomshof-laggs-ner-.dc34bfdc-e438-4a67-85fd-722ab6d1e679
Visa på X →Imorgon lägger vi ett utskottsinitiativ i justitieutskottet då det inte bör vara möjligt för partilotterier att anställa efterlysta personer. Att dömda gängkriminella arbetat med att sälja S-lotter på solkusten pekar på en tydlig brist i lagstiftningen. https://via.tt.se/pressmeddelande/3628023/sd-gor-det-olagligt-for-partilotterier-att-anstalla-efterlysta?publisherId=3236128&lang=sv
Visa på X →Tvärt om så stärks mitt engagemang ytterligare efter att ha läst mina kommentarfält sedan jag tillsammans med regeringen lät publicera denna debattartikel: https://www.svd.se/a/qPvL4w/tidopartierna-judiskt-liv-ska-starkas-i-sverige
Visa på X →Vare sig den kommer från vänster, höger eller islam. Att jag tar ställning för de judar som just nu utsätts för hot, våld och trakasserier, i Sverige och utomlands, är en självklarhet som jag inte kommer att upphöra med.
Visa på X →Jag står upp för ett stärkt judiskt liv och jag vänder mig kraftigt mot all form av antisemitism.


High Level Military Group (HLMG), dömer ut chefsåklagarens resonemang om att Israel ägnar sig åt krigsförbrytelser. Demokratier kan inte längre vinna krig om de måste visa ännu större militär återhållsamhet än de redan gör när de angrips av terrorister! https://www.svd.se/a/5ELOG6/israels-krig-mot-hamas-och-hizbollah-ar-ocksa-vart
Visa på X →Hur skall man någonsin kunna lita på S? De har känt till bidrägeriet under lång tid. Trots det har man fortsatt lura folk, inte minst äldre! Nu slänger branschorganisationen kontakta ut S då S strider mot kontaktas värdegrund. Högmod går före fall! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s-lotteri-utesluts-fran-branschorganisation
Visa på X →Judiskt liv ska stärkas i Sverige! Tillsammans med kulturministern och representanter från regeringen skriver jag om den växande antisemitismen i vårt land. Vi satsar nu ytterligare resurser för att stärka tryggheten för det judiska livet i Sverige. https://www.svd.se/a/qPvL4w/tidopartierna-judiskt-liv-ska-starkas-i-sverige
Visa på X →Detta är genomruttet! Och nej, det är inte ett dotterbolag, någonstans, långt bort som bär ansvaret! Socialdemokratin med Andersson och Baudin i spetsen skall tvingas bära ansvaret! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s-ledningen-ska-ha-varnats-for-saljmetoderna-for-ett-ar-sedan
Visa på X →@weimers säger som det är! Vänsterns antisemitism och hyckleri har nått nya höjder! https://youtu.be/or99clLPZEs?si=RwJeh2rrWYSlXlxS
Visa på X →Oj då, S hade insyn i den verksamhet man själv bedriver!(?) 🤔 Oväntat! S är hycklare och bedragare! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/telemarketingbolaget-effective-communication-s-hade-full-insyn
Visa på X →Socialdemokraterna är hycklare, falska och fria från moralisk kompass. Att ducka för att slippa ta ansvar är skamligt. Nu finns det två saker att göra: 1. Be om ursäkt till alla för sitt bedrägeri! 2. Lägg ner verksamheten (innan vi gör det åt dem)! https://www.expressen.se/nyheter/chef-i-forsaljningen-av-s-lotterna-var-efterlyst-i-sverige/
Visa på X →Goda nyheter! Hoppas fler regioner följer efter. https://www.vlt.se/artikel/regionen-stoppar-bidrag-till-studieforbundet-ibn-rushd/
Visa på X →"När folk får svårare att gå ut och kröka, ökar stödet för Sverigedemokraterna" Det var den roligaste korrelationen jag sett på länge! Frågan är dock om det finns en kausalitet som är relevant. Eller, så tycker SDare helt enkelt om att ha kul! 😆 https://www.dagensps.se/varlden/stangd-krog-da-rostar-folk-pa-sd/
Visa på X →Jag skriver i @ABDebatt om S-lotterna då remissrundan nyligen avslutats. I vår ambition att förbjuda politiska partier att bedriva denna sortens verksamhet är det viktigt att argumentera sakligt och tydligt. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/W0g5GL/sd-s-utnyttjar-vanligt-folk-med-a-lotterierna
Visa på X →De gamla partiernas katastrofala massinvandring är nu ett omfattande problem för våra grannar. Inte oväntat, men usch så pinsamt. Om jag skulle öppna mitt hus och låta stans alla bidragstagare flytta in skulle mina grannar också börja klaga. Samma logik. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/svenska-gang-har-etablerat-sig-i-hela-norge-polisen-radd-att-unga-norrman-dras-in-i-kriminalitet
Visa på X →Spot on! 🎯
Visa på X →Sverige har aldrig varit tryggare!(?) Återvandring, utvisning eller riktigt hårda straff (när annat inte är möjligt) är det enda som kan få Sverige på rätt spår igen. https://www.expressen.se/tv/nyheter/ganget-misshandlar-mannen-filmar-och-skrattar/
Visa på X →Det mest intressanta är inte dubbelmoralen och hyckleriet från politiker. Det är medias konstanta ställningstagande som är mest stötande! https://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/skandalen-pa-kulturhuset-avslojar-vansterns-hyckleri/
Visa på X →@Rogerli10 "Vi såg det inte komma" är inte vår slogan. Den tillhör S. Men, du behöver inte vara orolig.
Visa på X →@Rogerli10 Du menar att någon skulle dö för att de får köpa med sig en minimal volym dryck?
Visa på X →