All cred till Michael för hans driv och outtröttliga insats för att rädda det fundamentalt kritiska läge svensk skola befinner sig i! Genom blod, svett och tårar kämpar vi för vårt land!
Visa på X →281
inlägg
Segregationen i den svenska skolan är rekordhög. Att svenska föräldrar hellre sätter sina barn i skolor med låg segregation borde inte vara en gåta. Arbetsmiljön i de segregerade skolorna får tala för sig själv. Det krävs ett nytt ledarskap i svensk pol! https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7557368
Visa på X →Precis, vad kan det bero på?
Visa på X →När förklaringarna inte passar det vänsterliberala narrativtet är det politiskt?! Efter alla år av vänsterns propagandaförklaringar har det svenska folket vaknat långsamt. Folket köper inte era lögner och förljugna beskrivningar längre #Vänsterpartiet https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/X8wq4n/v-ledamoten-anklagar-polischef-for-att-vara-politisk
Visa på X →81% av svarta i USA vill behålla/öka antalet poliser i samhället. Konstigt att man bara hör den andra sida av detta i svensk mainstream media!? Jag väljer att tro att de flesta av våra konsekvensneutrala svenska journalister bara har otur när de tänker. https://www.newsweek.com/81-black-americans-dont-want-less-police-presence-despite-protestssome-want-more-cops-poll-1523093
Visa på X →Två sossar i aktuellt! Widar Andersson låter som en Sverigedemokrat i debatten om ansvarslös migration. Det är kul. Skrämmande är dock hur verklighetsfrånvänd Veronica Palm är. Det pekar på skillnaden mellan genrationerna i socialdemokraterna. S är ett parti i förfall!
Visa på X →"– Det är långt ifrån alla människor som vill bli en del av det svenska samhället. Just nu har vi minst 40 släktbaserade kriminella nätverket i Sverige, så kallade klaner." S, V, MP, L, C, M, KD! Allt det här är erat fel! Nej, SD är inte naiva! https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Qone1x/polischefen-om-slaktnatverken-sverige-ganska-naiva
Visa på X →Varför har Fredrik R någon status som egenutnämnd expert i frågan om valet i USA? För att han har skrivit en bok? Kanske för att hans alarmistiska tonläge passar journalistikens kontext? Ja, troligen. Svensk media. 🤯 Balansera med lite andra perspektiv också vett ja!
Visa på X →Jag får ont i huvudet av att lyssna på den här mannen. Floskler och ordfluff är som vanligt MPs paradgren!

Regeringen slår sig för bröstet över sina 34 punkter mot brottsligheten. Förslag som SD pekat på i decennier. Nu är det för sent för dem. Nu krävs det det tuffare förslag mot råare kriminalitet. Regeringen är tvåa på bollen som vanligt och folket står för notan!

Det har för länge sedan passerat gränsen. Det krävs riktig konservativ politik för att få ordning på detta nu! "Personer med koppling till en av grupperingarna har de senaste dagarna upprättat vägspärrar och kontrollerat bilar på olika platser." https://www.expressen.se/gt/krim/kriminellt-natverk-har-upprattat-vagsparrar/
Visa på X →--> Jobskills är inget undantag för den här typen av fiaskon. De är dessvärre symtomatiska för regeringen vilket är beklagligt, inte minst för Sveriges skattebetalare." https://www.svt.se/nyheter/inrikes/skulle-ta-asylsokande-narmare-jobb-fick-tvarstoppas-efter-svt-s-avslojande
Visa på X →Om du drogar för att sedan döda ett litet barn, plastar in kroppen och låter kroppen ligga under en säng i två dygn. Detta medans det finns andra barn i lghtn. Då döms du till fängelse i 1 år och nio månader enligt tingsrätten. Vad händer med Sverige? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/na3xno/esmeralda-3-dog--mamman-doms-till-fangelse
Visa på X →Ouff, jag behöver verkligen en paus från vänstervriden media. Public service, aftonbladet, expressen etc. dränerar en annan på logik och sunt förnuft. 🥵 Hoppas andra också ser till att läsa på fakta i all den manipulation som pågår..
Visa på X →Småföretagare är en mycket utsatt grupp i dagens situation. Har suttit i telefonmöte med Sveriges a-kassor nu på fm. Trots insatser är situationen ansträngd då företagen bl. a. inte tillåts söka nya kunder parallellt med ersättning från a-kassan.
Visa på X →Arbetslösheten har stadigt ökat under den senaste tiden.Regeringen döljer dessutom arbetslöshet i tveksamma subventionerade jobb. I Coronas spår ökar antalen varsel till samma nivå som under krisen -08. Ett vindskydd för regeringen i framtidens debatter. https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7430765
Visa på X →En ung tjej blir stampad på huvudet medans andra skriker "döda henne Wallah" och "fucka revbenen"! Våldet i dessa områden har urartat för länge sedan. Då kommer dem som menar att problemet är att videon sprids för att fler skall se hur verkligheten ser ut. Jag tar mig för pannan!
Visa på X →En ökning av den svenska avgiften till EU med 14 miljarder per år ligger på bordet inför förhandlingarna! EU är en vidrig byråkratisk koloss!
Visa på X →Det är så vidrigt att det saknar motstycke!
Visa på X →6,1% har fått ett osubventionerat arbete efter etableringsprogrammet. 24,5% har gått vidare till extratjänster. Extratjänsterna beräknas kosta ca 30 miljarder under mandatperioden. 2% får, historiskt, ett riktigt jobb efter insatsen. Väl prioriterat? https://www.svt.se/nyheter/inrikes/arbetsformedlingen-slutade-anvisa-nya-extratjanster-farre-fick-jobb
Visa på X →Att år efter år kasta skattepengar i etableringsåtgärder som knappt ger resultat är verkligen inte något som vi premierar. Det har @Eva_Nordmark helt rätt i. Just därför ökar vi anslagen kraftigt till kommunerna. Jimmie fick rätt i slutet av intervjun om du lyssnat färdigt.
Visa på X →När resultaten av etableringsprogrammen är så dåliga att de är svåra att mäta är det ett slöseri med skattepengar. Vår integrationspolitik vinner stöd bland företagarna och förtroendet för regeringspartierna är kört i botten. https://www.di.se/nyheter/9-av-10-foretagare-sveriges-politiker-kan-inte-losa-integrationsproblemet/
Visa på X →Linnéa Claeson leder "svenska hjältar-galan" ikväll. Det är fundamentalt fel på så många sätt. Det krävs inte mycket integritet och sunt förnuft för att bli befordrad i svensk PK media. Inget sunt förnuft för att vara tydlig. Skamligt och sorgligt!
Visa på X →Enligt ny prognos från AF fortsätter arbetslösheten stiga och långtidsarbetslösheten förväntas öka till den högsta på 20 år. Löfvens löfte om lägst arbetslöshet i EU är begravt under mattan och S såg det inte komma. Vi såg det och ropade oss hesa. Grattis alla S-väljare!
Visa på X →1. Invandring /integration 2. Lag och ordning 3. Sjukvård Så prioriterar väljarna just nu. Inte undra på att SD är bäst i klassen, igen! Jimmie omvald på landsdagarna idag! 🇸🇪
