@Elyria2016 🙏
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Thank you for the many thoughtful messages. I have always believed that politics is a collective effort. Change happens when people stand and support one another, contribute, and work together — and many have done exactly that. That it took the mass killing of tens of thousands of innocent people before Europe took this step is a profound tragedy that weighs heavily.
Visa på X →A necessary step. The work continues. #IRGCterrorists
Visa på X →Äntligen är kvarlevorna av den sista ur gisslan efter terrorattacken den 7 oktober återförd till #Israel
Visa på X →Då har Danmark och Tyskland kommit överens om en enorm satsning på havsvind väst och sydväst om Bornholm. Ni vet - där svenska regeringen påstår man inte kan bygga på grund av den (inte så) raka linjen till Kaliningrad.

To non-Iranians: Iranians already know. Thursday, 30 January, 19:00 UTC One minute of silence for the innocent lives taken by the Islamic Republic of Iran. Silence is not weakness. It is solidarity. #OneMinuteForIran
Visa på X →Centerpartiet motsätter sig förslaget om sänkt straffbarhetsålder till 13 år. Förslaget saknar effekt för att minska brottsligheten och lider av rättsäkerhetsbrister. Istället vill vi vända på perspektivet och förebygga att barn och unga rekryteras in i brottsligheten. Däremot ska de som utnyttjar barn i kriminella miljöer få tuffa straff.
Visa på X →ساعت ده و نیم شب به وقت ایران یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به کشتهشدگان و برای یادآوری به زندهها. این نه سیاست است، نه نمایش. هر جا که هستید— خانه، محل کار، یا هر جای دیگر— فقط یک دقیقه سکوت. نه برای من. برای آنهایی که جانشان گرفته شد. آزادی نزدیک است. On Thursday, 22:30 Iran time One minute of silence to honor those who were killed and to remind the living. This is not politics. This is not a public display. Wherever you are— at home, at work, or elsewhere— observe one minute of silence. Not for me. For those who no longer have a voice. Freedom is near. #OneMinuteForIran
Visa på X →امروز، بار دیگر، پارلمان اروپا قطعنامهای را تصویب کرد که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا میخواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا قرار دهند. این تصمیم قابل استقبال است، اما واقعیت را تغییر نمیدهد. بیش از سه سال است که این خواسته، با وجود حمایت گسترده در پارلمان اروپا، توسط برخی دولتها از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، مالت و قبرس مسدود شده است. با این حال، مسیر درست روشن است: اتحادیه اروپا باید به یک موضع واحد برسد. پرسش این است که چرا این موضوع اهمیت دارد. پاسخ روشن است. قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی، همراه با اقدامات همزمان دیگر، رژیم را تضعیف میکند و شکاف را در درون نیروهای سرکوبگر آن عمیقتر میسازد. این اقدامی ضروری برای نزدیکتر شدن به آزادی مردم ایران است.
Visa på X →Today, once again, the European Parliament adopted a resolution calling on EU member states to designate the IRGC as a terrorist organization under the EU’s terrorism sanctions regime. While this decision is welcome, it does not change the reality on the ground. For more than three years, repeated attempts to move forward have been blocked by a number of EU member states, including France, Italy, Spain, Hungary, Malta and Cyprus. Despite this, we must continue working toward a unified European position. I am often asked why this designation matters. My answer is simple: a terrorist listing, combined with parallel measures, weakens the regime and creates internal pressure within its security apparatus. This is a necessary step if we are to help bring freedom to the people of Iran. #IRGCterrorists
Visa på X →@susannasilfver Now do L o SD!
Visa på X →I fixed it for you @britz_johan

This was the best from Davos.
Visa på X →And the winner in #Davos is @MarkJCarney Thanks 🙏
Visa på X →@Isavonschedvin1 Du kallar folk för avskum. Skärp dig bara.
Visa på X →I riksdagens talarstol ikväll sa Moderaterna att ”de som gör rätt för sig ska vara välkomna i vår gemenskap.” Men det är just dessa människor regeringens politik slänger ut. Dags för @moderaterna @kdriks @liberalerna att stå för deras utvisningspolitiks konsekvenser!

A debate concerning the massacre carried out by the Islamic Republic of Iran will take place this Friday, 23 January, at approximately 11:00 CET. Interested observers are welcome to attend from the public gallery at the Swedish Parliament.
Visa på X →Antisocialt dominansbeteende från SD-reportern @Isavonschedvin1 på Riks

Det här är SDs värld. Have no doubt.
Visa på X →@Pourkomeylian Enda rimliga hållningen. Har varit min linje hela vägen också. Det är det iranska folket som väljer. Alla har en röst vardera, majoriteten vinner.
Visa på X →Lösenordsbytardagen idag! Tips från experterna: 1: Unika lösenord för varje tjänst. 2: Byt om ett lösenord har läckt. 3: Använd gemener, VERSALER & teck3n!

@Bo_Bulten @Skolinkvisition @MartellRobbie Nej
Visa på X →Vi vill i Centerpartiet att våldtäktsmän ska utvisas. Vi vill i Centerpartiet att vårdbiträden ska stanna. För invandrare är individer. De också. Det borde inte vara kontroversiellt. Det borde vara självklart.
Visa på X →Men många ser samma som vi. Och när hederliga, arbetssamma människor som inte gjort något fel utvisas - då tappar många tron på politiken. Är det såhär vi ska vara? Är det här Sverige? Och svaret är nej. Det behöver det inte vara. Men det kräver att Tidö försvinner.
Visa på X →Men det är ju saker vi bekämpar och har vunnit över för. Och vi kommer vinna igen. Men inte genom att peka ut alla för det några gör. Det är socialism, kollektivism, nationalism. Och Centerpartiet är ett liberalt parti. Numera endast vi tyvärr.
Visa på X →