Detta är fantastiska nyheter. Dels för att vi nu, till skillnad från den splittrade oppositionen, visar att vi har en tydlig plan för hur vi kan gå vidare efter valet. Dels för att SD nu ges huvudansvaret för migrations- och integrationspolitiken. Det bådar gott inför framtiden.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
"Men Skatteverkets problem är långt från lösta. Enligt vad som sagts kommer generaldirektören placeras i Regeringskansliet. De andra brottsmisstänkta toppcheferna arbetar fortfarande kvar. Det borde inte vara möjligt." https://www.aftonbladet.se/debatt/a/ArrWw5/harvan-pa-skatteverket-har-bara-borjat-redas-ut
Visa på X →Sent ska syndarna vakna. https://www.di.se/live/tysklands-ekonomiminister-vill-se-ny-karnkraftslinje/
Visa på X →@SigurdKing Har du provat att googla?

Tydligt besked om blågult styre för Sverige vid valvinst och där Sverigedemokraterna tar nästa steg in i regeringen! https://www.dn.se/direkt/2026-04-01/m-och-sd-vi-kan-regera-tillsammans/
Visa på X →Som ett brev på posten.


@bjorn_danell Jo, du får elda böcker du själv äger, även Koranen.
Visa på X →Är ni taggade för billigare mat?
Visa på X →@owenil Jo men... om någon lämnar t.ex. TT, och visar sig vara dum-extrem-vänster, klart man noterar det. Men ingen blir väl förvånad (jo lite kanske), vi har alla hört Josefssons reportage hur det går till på redaktionerna.
Visa på X →@jonsson_henrik April april.
Visa på X →@GulanAvci @owenil Någon bittrare människa än denne Owe går nog inte att hitta. Årsrika män skall vara griniga, sura, kopplat till lägre testosteron-nivåer. Det hör till, men det får finnas gränser.
Visa på X →Had a fantastic evening yesterday together w my dear friend H.E. Mr. Rahmatulloh Nurmuhammad, Amb of 🇺🇿 to 🇸🇪, where we disc the pos impact that last week’s seminar has had in both 🇺🇿 & 🇸🇪. It was truly gratifying to hear that the seminar has had such sig. as it apparently has.

Yesterday, together with fellow members of the Defence Committee, I met H.E. Mr. Thierry Carlier, Ambassador of France to Sweden, for discussions on bilateral relations, transatlantic tensions, and Russia–Ukraine.

@johanssonmorgan Aron pratade om utrikespolitik. Morgan pratade om SD.
Visa på X →@Tomas_H_sweden

@johanssonmorgan Trump är president i USA. Han leder inget parti i Sverige. SD har inga problem att stå emot despoter runt om i världen. Frågan är vilken motståndskraft S har i en allt mer globaliserad värld.
Visa på X →Äntligen kan vi förändra lagstiftningen - en av så många anledningar till att rösta på Sverigedemokraterna! 👏🏻🤩
Visa på X →@johanssonmorgan @strandhall Hösten 2020 nominerade enskilda ledamöter honom, efter att ha lyckats få Israel att teckna fredsavtal med ett antal fientligt sinnade länder. Var det SD? Nej. Förra året var det en ensam ledamot. Var det SD? Nej. Mig känner du så pass väl att du vet vad jag tycker om det.
Visa på X →@johanssonmorgan @strandhall Lögn. SD har inte nominerat Trump. En enskild ledamot har.
Visa på X →"Barnet" kan lika gärna vara en polis. I morgon träder den nya lagstiftningen kallad "Lex Dumpen" i kraft. Det kommer innebära att den som kontaktar barn i sexuellt syfte kan dömas för brott, även om det inte är ett barn på riktigt, till exempel då polisen agerat lockbete. Fler förstärkningar av lagstiftningen för att skydda barn, inte minst på nätet, är på väg. Bland annat kommer polisen få ökade möjligheter att avlyssna misstänkta och stoppa övergrepp innan de begås. Polisen kommer också att kunna arbeta med brottsprovokation som verktyg för att kunna identifiera och gripa pedofiler som agerar i syfte att begå övergrepp mot barn. Framöver kommer människor som söker efter barn att begå sexuella övergrepp mot, inte kunna veta om det är ett barn de faktiskt har kontakt med, för "barnet" kan lika gärna vara en polis. Ett samhälle som inte kan skydda något så försvarslöst och så viktigt som barnen är ett trasigt samhälle. Sverigedemokraterna kommer inte att vila förrän samhället gör allt för att skydda barn från sexualbrottslingar, och det är långt till dess. Men ikraftträdandet av Lex Dumpen är ett viktigt steg åt rätt håll.


I lördags föreläste jag för SD Skåne i Kävlinge om Tidö-partiernas migrationsreformer. Stort tack till alla som var på plats.




Tillsammans med @SdPontus skriver jag om härvan vid Skatteverket. ⬇️ https://www.aftonbladet.se/debatt/a/ArrWw5/harvan-pa-skatteverket-har-bara-borjat-redas-ut
Visa på X →Skriver tillsammans med @MarkusWiechel om härvan på Skatteverket. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/ArrWw5/harvan-pa-skatteverket-har-bara-borjat-redas-ut
Visa på X →https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-matning-tidopartierna-tar-over-ledningen-i-sakfragorna Tidö har såväl ett samspelat lag som den bästa politiken. På den rödgröna sidan finns bara kaos.
Visa på X →"Allt mer avancerade finansiella instrument introduceras för att möjliggöra gröna satsningar. Men den finansiella ingenjörskonsten skymmer ett system som kanaliserar miljarder till investeringar med tveksam nytta, såväl ekonomiskt som för klimatet." https://timbro.se/smedjan/klimatindustrin-har-blivit-kapitalismens-grus/
Visa på X →