@AdamMarttinen Vi hade alltså flera invändningar. Detta sätt att stifta lag var ett av dem. Min kritik i Aftonbladet föranleddes av beskeden om att ni avser att implementera kommande straffskärpningar först om många år. Tycker du att ni har varit tydliga med väljarna att det dröjer till 2040?



