Magdalena Andersson håller tal under flaggorna av Hamas och den iranska regimen. Global socialism är ondska.


Vi sparar allt, även det som raderas.
Magdalena Andersson håller tal under flaggorna av Hamas och den iranska regimen. Global socialism är ondska.


Det spelar roll vem som styr. Låt oss slippa se Socialdemokraterna styra svensk ekonomi igen. 9,7% VS 1,6% inflation.


@NisseLemon Grattis😅
Visa på X →@Hugin123456 @thyravictoria Något sådant. Möjligen var KD på samma linje som oss.
Visa på X →@Jullan_Dahl Ja det är märkligt men barn födda i Sverige har kunnat anmäla till medborgarskap. Det fasas ut nu i sommar. Jag är ganska säker på att det kommer gå att verkställa dessa, Uzbekistan är ett land som generellt samarbetar bra på det här området.
Visa på X →Välkomnar att Kristdemokraterna kommer ut på banan om den så kallade ”rennäringen” som lägger en våt filt över all utveckling på halva Sveriges yta.




Vi behöver gå till botten med hur omfattande våldtäkterna inom hemtjänsten är. Det är tydligt att många kommuner brustit i sina rutiner och i sitt trygghetsarbete och det vi ser ute i landet är ett resultat av det. Äldre ska inte behöva oroa sig för övergrepp på ålderns höst.
Visa på X →Fake news. De utvisas inte efter 22 år, de utvisades redan 2005 och har fått minst tre utvisningsbeslut sedan dess. Hur hanterar vi då personer som vägrar följa Migverkets beslut? Vänstern belönar illegala med amnestier. Vi säger att alla -även invandrare- är lika inför lagen.

@Hugin123456 @thyravictoria Den fick anslagshöjning och fler uppdrag istället. 😩
Visa på X →Sverigedemokraterna har över tid arbetat fram ett omfattande program rörande rennäringsfrågor. Delar har kommunicerats men primärt utgör det underlag för kommande förhandlingar. Positivt att KD vill agera gentemot rennäringen som riksintresse. Det är en kulturyttring, ej näring.
Visa på X →Vi behöver få på plats ett utökat tjänstemannaansvar för de som uppsåtligen sopar våldtäkter inom hemtjänsten under mattan. I flera uppmärksammade fall har detta skett, det måste stoppas.
Visa på X →SD Skaraborg har runt 1100 medlemmar och en anställd på deltid, som jämförelse.
Visa på X →JAA! De klarade granskningen! 🥳 Skämtföreningen MÄN, som via bl.a. Jämstäldhetsmyndigheten får in runt 40 miljoner kr/år och för dessa pengar kan anställa 50-talet personer som åstadkommer noll och ingenting, förutom ett forum där gubbar kan diskutera onani med yngre pojkar, har alltså klarat granskningen. Deras drygt 1800 medlemmar måste vara överlyckliga! 🤪 Vi behöver göra rent hus med sån här dynga!


Våldtäkter som begås inom hemtjänsten ska kunna ge livstids fängelse. Vi vill tillsätta en haverikommission för att stoppa våldtäkterna inom hemtjänsten.

Månadens sista flygbladsutdelning genomförd. Det var den sista för att det helt enkelt är slut på blad att dela. Med 2500 utdelade blad är antagligen april min bästa månad hittills. Målet är att få ut lika många i Maj. Allt som allt har jag delat ut 4700 blad hittills I år. Nyårslöftet att nå 10k innan valdagen borde inte vara några problem.


Han får samma skattesänkning som miljoner vanliga löntagare och pensionärer också får. S har i 8 år höjt skatter och bidrag, kört Sverige i rekordhög inflation, rekordarbetslöshet och rekordinvandring som kostar tiotals miljarder. Nu hycklar ni över att statsministern får behålla mer av sin egen lön, samtidigt som ni själva satt i regeringsställning i decennier och festat med skattepengar. Sagerska-mattan? En bagatell jämfört med era miljarder i migrationskostnader, misslyckad integration och välfärdsbidrag till icke-arbetande. Det är så uppenbart att ni hatar när folk får behålla mer av sin egen inkomst. Det är hela er politik i ett nötskal. Det är svagt, hycklande och anti-arbetande.
Visa på X →https://www.youtube.com/live/a7KK71N2jLo?is=FXWsYl-FjXfWwAxo
Visa på X →Idag håller jag pressträff om att Sverigedemokraterna vill tillsätta en haverikommission för att stoppa övergreppen inom hemtjänsten. Ni kan följa den på länken nedan!

En bild av en annan tid! Låt oss aldrig hamna där igen! #SD26


Jag förstår syftet och kan delvis hålla med om ”pappamånaderna”, men 90 dagar är för mycket, iaf har det varit det för vår familj. Kan man kanske mötas på hälften?


Snygg korruption av Demokraterna
Visa på X →71 personer riktade kritik i en debattartikel, mot vår inbjudan av kronprinsen Reza Pahlavi. Jag svarar dessa i Aftonbladet. Vi bjöd alltså in någon som i decennier har förespråkat demokrati och mänskliga rättigheter, och det är först då dessa 71 personer reagerar. I deras artikel finns däremot ingen kritik mot mullornas regim, som faktiskt har makten i Iran och förtrycker människor. Det är dags att ställa frågan rakt ut: Varför riktar vänstern sin kritik mot den iranska oppositionen och inte mot regimen? Vill de ha mullorna kvar? Det verkar så iallafall. Speciellt när de har börjat vifta den islamiska republikens flaggor på sina demonstrationer. https://www.aftonbladet.se/debatt/a/PdgEBR/nima-gholam-ali-pour-sd-rimligt-att-lyssna-pa-pahlavi
Visa på X →Stort tack till Sverigedemokraterna Bollebygd och ordförande Gunnar Riegertz för en välarrangerad motorträff och inbjudan som gästtalare. 🙏🏻🇸🇪😊 Sveriges fordonskultur och rullande kulturarv engagerar över en miljon människor och är en viktig och levande del av vårt gemensamma arv. Under mitt tal lyfte jag frågor om EU:s förbränningsmotorförbud, ELV-förordningen och behovet av att skydda vårt rullande och rörliga kulturarv. Har även ställt relevanta skriftliga frågor till berörda ministrar här om veckan och inväntar svar. Tack för ett mycket givande och inspirerande arrangemang! 🙏🏻❤️😊




Det har i vanlig ordning varit en packad vecka för Riksdagsledamoten. Veckan började med det uppmärksammade besöket av den iranska kronprisen av Iran Reza Pahlavi i Riksdagen. I ett framtida demokratiskt Iran ska givetvis Irans folk själva välja sin väg, men det finns definitivt sämre alternativ än Reza Pahlavi till rollen att leda en övergångsregering. Vi hade även andra besök i Riksdagen. Dels den belarusiska fredspristagaren Ales Bjaljatski som berättade om situationen i sitt hemland, dels vår gamla riksdagskollega Carina Ståhl Herrstedt, som berättade om sin nya roll som landets första sverigedemokratiska landshövding. Men likväl som att Riksdagen får besök kan även Riksdagen besöka andra. Tillsammans med resten av Skatteutskottet besökte jag tullen i Norviks hamn. Fick titta närmare på deras skanner, lära mig om deras grupp för giftiga och radioaktiva ämnen, samt hälsa på vapen- och narkotikahunden. Kul, även om den mycket sociala vovven lyckades dregla ner mina kostymbyxor. Annat på dagordningen var en halvdagskonferens med riksdagsgruppen och dubbla möten med Socialförsäkringsutskottet. Väl hemma i Halland hade jag ett möte med styrelsen för Sveriges Bussföretag, som hade sin årliga kongress i Halmstad. Fick tips på lagändringar dom önskar, men också lovord för Tidös arbetslinje, som dom ser gynnar deras rekryteringsarbete. Helgen har sedan ägnats åt flygbladsutdelningar. Många hushåll i Varberg har de senaste dagarna fått påhälsning av mig och andra lokala Sverigevänner. Slutligen har jag skickat in en ny insändare (se separat inlägg), och nått 7000 följare här på Facebook. Imorgon bär det av till Stockholm för en ny vecka.
Visa på X →