Svår fråga. Skulle säga att det är olämpligt om jag svarar med hjärtat men nog nödvändigt om jag svarar med hjärnan. Vi behöver tyvärr prata med amerikanerna på plats och min uppfattning är att Jonsson och Malmer är bestämda.
Visa på Bluesky →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Låst kommentarsfält eftersom det bara kommer trams från anonyma konton.
Visa på X →@LeifEricsson8 Det är inte framkomligheten som är problemet utan risken för evakueringar (om något händer) när det är 25 minusgrader.
Visa på X →@kc_noren Ukraina har en fantastisk statlig reparationsberedskap för sina tåg. Men de har ju också förlorat järnvägsarbetare under kriget. Sverige har en stor underhållsskuld och ett upphackat underhåll i olika företag.
Visa på X →@holgerhans10 För att det är mycket hav mellan mig och resmålet. Ska dessutom till ett land helt utan järnväg (!!)
Visa på X →Folk: tåg blir alltid inställt bla bla bla Ha! Nu sitter jag här på en ful flygplats och äter min matsäck i väntan på info om ett inställt flyg. Det är väder ute.
Visa på X →Det här funkar inte. Regeringen måste dra tillbaka nedläggningslagen för att förhindra att skyddade boenden försvinner. Utsatta kvinnor betalar priset.
Visa på X →@Lex_ferenda_ En del hat är mycket olagligt.
Visa på X →@phib3r Har du något vettigt att säga?
Visa på X →@Kriann8 Bra att du har läst broschyren
Visa på X →Bra att hat på sociala medier tas på allvar av rättsväsendet. https://www.expressen.se/nyheter/sverige/aron-flam-atalas-for--olaga-hot-och-ofredande/
Visa på Bluesky →Bra att hat på sociala medier tas på allvar av rättsväsendet. https://www.expressen.se/nyheter/sverige/aron-flam-atalas-for--olaga-hot-och-ofredande/
Visa på X →Påskdagssysselsättning: Gå igenom Broschyren för att fundera på hemberedskapen.

Påskdagssysselsättning: Gå igenom Broschyren för att fundera på hemberedskapen.

@TinaFyn53270 It’s complicated. Men jag sitter i styrelsen för riksdagens kristna grupp.
Visa på X →Nu! GLAD PÅSK till alla som firar idag! Jesus är uppstånden, graven är tom!

Nu! GLAD PÅSK till alla som firar idag! Jesus är uppstånden, graven är tom!

Fruktansvärt sorgligt.
Visa på Bluesky →”Huka er stadsbor här har ni mästarna”. Det är ju sånt man älskar med fotboll.
Visa på X →@niklasorrenius Till det enkla priset av…? =)
Visa på X →HIF vann i fotboll och Rögle vann i hockey. Bra dag i nordvästra Skåne.
Visa på X →@MarianneJohanss Vi har väldigt bra koll och kustbevakningen har utökat. Men havsrätten är krånglig och så länge länder köper så kommer det transporteras.
Visa på X →Oljeutsläpp från ett ryskt skuggfartyg. Att länder fortsätter köpa rysk olja är en skam. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kustbevakningen-har-bordat-nytt-fartyg
Visa på X →@TinaFyn53270 Jag tror och hoppas att de gudstjänster som planeras denna vecka kommer avlöpa som det är tänkt, på ett fint och bra sätt.
Visa på X →Googlar GUTEII och tänker att det är en ”vi tar allt vi har och sätter fast det på en lastbil”?
Visa på X →