Today members of the Swedish delegations to OSCE PA and PACE met with independent Ukrainian journalists. 👇🏻






Vi sparar allt, även det som raderas.
Today members of the Swedish delegations to OSCE PA and PACE met with independent Ukrainian journalists. 👇🏻






Exakt så. 👇
Visa på X →@BohemePoesia Antagligen haft ut pga verkställighetshinder tidvis.
Visa på X →I år blir valet så SD och KD på allvar slår igenom i Norrland! 💪
Visa på X →Företagare röstar inte på Centern, de röstar SD!


@Magnus31110521 @weimers @sdeuparlamentet Jag tar ditt inlägg som ett skämt. För jag kan garantera att vi är många, bland annat undertecknad och Charlie Weimers, som gör vad vi kan för att reversera vansinnet.
Visa på X →Jag ser att 100% skriver att regeringen har bestämt sig för att skrota ordet “islamofobi”. Det är sant, i varje fall om man ska tro vår utrikesminister Maria Malmer Stenergard (M). Även i regeringens ”Handlingsplan mot rasism och hatbrott”, från december 2024, framgår detta. Trots det valde Utrikesdepartementet att uppmärksamma ”FN:s internationella dag mot islamofobi” den 15 mars för några veckor sedan. Hade regeringen menat allvar med att skrota termen ”islamofobi”, hade man naturligtvis inte spelat detta islamistiska spel. För det är precis vad det handlar om, ett spel. Termen ”islamofobi” och FN-dagen mot detsamma, är endast ett sätt för islamisterna att försöka rikta blicken bort från allt det hat som genomsyrar islam och allt det elände islam bevisligen för med sig, detta samtidigt som man arbetar målmedvetet med att islamisera våra demokratiska samhällen. Det är tydligt att islamisterna driver FN och stora delar av den demokratiska västvärlden framför sig. Och så länge regeringen spelar detta spel är man inte trovärdig i frågan. Och på vilket sätt är det positivt att regeringen ersätter termen ”islamofobi” med ”antimuslimsk rasism”? Skillnaden kan tyckas vara stor, men det enda man gör från regeringens sida är att anklaga den som kritiserar islam och den accelererade islamiseringen för att vara rasist i stället för att lida av en psykiatrisk diagnos. Huruvida det är bättre eller sämre är kanske en smaksak. Sedan står jag fast vid att ”muslimer” inte är någon folkgrupp och att de naturligtvis måste kunna kritiseras precis som alla andra grupper, oavsett om de är religiösa eller politiska.

"Enligt honom riskerar spelet att förstärka skillnader mellan elever. Särskilt mellan dem som idrottar på fritiden och dem som inte gör det." Precis som att det är enkelt för den genomsnittlige sportintresserade eleven på bild- eller musiklektionerna. 😂 https://www.tv4.se/artikel/35xpz6vNHI5vcxZmwz6WfE/laerare-ratar-braennboll-foer-elevernas-skull-saenker-sjaelvfoertroende
Visa på X →On Sunday I had the privilege to hold a speech at a rally in support of a free Cuba. I most of all mentioned my 7-year long struggle to end the PDCA, an agreement that has funneled hundreds of millions of euros into the pockets of the illegitimate Cuban regime.
Visa på X →Detta borde användas som varning för alla svenskar: Bidragsträsket kommer att växa i det fall S vinner valet.


@frostsebaot Bra sakt
Visa på X →Det är precis som @weimers skriver, vi lever på lånad tid. Islamiseringen går allt snabbare. Vår demokrati är värd att försvaras och det är dags att göra motstånd.
Visa på X →@weimers @sdeuparlamentet Och då är detta ändå bara en försmak på vad som komma skall om ingenting drastiskt görs.
Visa på X →Första ordet i sossarnas vårbudget är ”SD-regeringen”. Totalt nämns ”SD” 52 gånger.


Bott *illegalt*. Liten detalj kan någon tycka, viktigt kan nån annan tycka. Om man inte ens nämner det i en längre artikel är man inte journalist.
Visa på X →Det spelar roll hur man röstar om man vill bevara kommunens natur från hänsynslös exploatering.


@andreas_doris Om S inte hade varit spritt spångande galna hade de haft större stöd. Skarp analys.
Visa på X →@AENO98 Jag hittar inte artikeln har du länk?
Visa på X →@owenil Säger detta bara en gång. Saken är inte att du är vänster. Man får vara rapporterande journalist och rösta på V, eller tom MP. Vi lever i ett fritt samhälle. Saken är den att du är osaklig och extremt dogmatisk.
Visa på X →SD är överens med regeringspartierna om att vi ska göra om brottet förtal så att man ska kunna varna sin omgivning för farliga pedofiler.


@fsporsen Instämmer!
Visa på X →Vilken redaktion av DN tillhör Tidö-hataren Edvin Törnblom, för det kan väl knappast vara nyhetsredaktionen? 🙃
Visa på X →