این لحظات دشوار میتواند آغاز پایان یک شب طولانی باشد. در دل هر بحران، فرصتی برای تغییر نهفته است. سرنوشت شما در دستان خودتان است و تصمیماتی که امروز میگیرید، مسیر و سرعت رسیدن به آزادی را رقم خواهد زد. اجازه ندهید که دروغهای رژیم درباره غربِ جنگطلب، شما را از دیدن دشمن واقعی یعنی جمهوری اسلامی منحرف کند. ما باید واقعبین باشیم: وقوع حمله نظامی در دست هیچکدام از ما نیست. جمهوری اسلامی این بازی کابوسوار را تا جایی جلو برده که دیگر اجتناب از اقدام نظامی ممکن نیست. کسانی که فکر میکنند این به معنای آزادی فوری است، دچار توهماند. کسانی که میگویند تأثیرات این شرایط بر زندگی محدود خواهد بود، دروغ میگویند. و آنهایی که این عملیات نظامی محدود را بهعنوان جنگی تمامعیار معرفی میکنند نیز دروغگو هستند. تاریخ نشان داده که در برخی موارد، اقدام هدفمند نظامی به سقوط دیکتاتورها کمک کرده است. اما اگر از این عملیات اجتناب کنیم، تنها رژیم را تقویت خواهیم کرد. اگر جمهوری اسلامی به سلاح هستهای دست یابد، هرگز موفق به سرنگونی آن نخواهیم شد. مردم شریف ایران، شما اولین قربانیان سپاه پاسداران هستید. هر اقدامی که علیه آنها صورت گیرد، فرصتی است برای شما تا یک قدم به آزادی نزدیکتر شوید. نیروهای مسلح ایران، امروز فرصتی تاریخی پیش روی شماست تا شرافت و میهندوستی خود را به جهانیان نشان دهید و از نابودی آینده کشورتان جلوگیری کنید. لحظهای است برای انتخاب؛ انتخاب ایستادن در کنار مردم و ساختن آیندهای آزاد و روشن برای ایران. ما، عاشقان آزادی، همواره در کنار شما ایستادهایم تا گام به گام این مسیر را با هم بسازیم.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Det finns en anledning till att sexköp och människohandel fortfarande är en epidemi, och det är för att sådana som Henrik ursäktar det. Så bra av gjort av Farah och Jenny, fler måste våga markera mot unkna värderingar
Visa på X →Psychological war. High tension. Alot of rumors. Nothing concrete or confirmed yet.
Visa på X →پالمان سوئد، ۳ اکتبر. احظار وزیر امور خارجه سوئد و بحث در مورد احمد رضا جلالی و مبادله حمید نوری، قاتل محکوم شده.
Visa på X →@Aliyazdiiiiiii Az shoma? Motmaenni? 😘
Visa på X →گویا قاآنی هم در راه پیوستن به خالق خود است. برایش سفری خوشی آرزو میکنم.

@Peppe_Larsson Åsikterna ovan vad alltså inte mina utan landets polislednings. Jag tror på den ökade polisiära närvaro som visitationszonerna medför, men att det kunde vi ordnat även utan zonerna / med de befogenheter till kroppsvisitation som redan fanns.
Visa på X →متشکرم لیتوانی! تعداد کشورهایی که شجاعت و پیشرویی در سیاست نشان میدهند، به طور پیوسته در حال افزایش است. این جنبش در چندین کشور اروپایی به سرعت در حال پیشرفت است. کار ما ادامه دارد. Thank you, Lithuania! The number of countries demonstrating political courage and leadership is steadily growing. This movement is gaining momentum across several European nations. Our work continues. #IRGCterrorists

Let #Khamenei_ir meet his friend #Nasrallah
Visa på X →Ebba Busch uttalanden om Vattenfall är uppenbart ministerstyre och skadar dessutom bolagets trovärdighet. Så ska inte ett statsråd agera. Därför KU-anmäler vi idag Ebba Busch. https://www.dn.se/sverige/centerpartiet-ku-anmaler-ebba-busch-efter-utspel-om-vattenfall/
Visa på X →Finansminster @ElisabethSvan höll presskonferens om oppositionen (!) för att dölja att regeringen inte gör något för att bekämpa arbetslösheten (nu EUs 3:e högsta). T o m i Svantessons egen tabell framgår dock tydligt att @Centerpartiet gör mer för jobb och företag än regeringen
Visa på X →Noterar att polisen lovordar vistelseförbudens positiva effekt, men att de är mycket tveksamma till visitationszonernas påstådda effekt. Centerpartiet röstade ja till det med god effekt, nej till det med tveksam effekt. Det visar på vikten av väl avvägda och effektiva tvångsmedel.
Visa på X →Take a deep breath and calm down. Shab bekhejr.

Blir bestört över angreppet i riksdagens kammare mot landets utrikesminister och vår gemensamma demokrati. Det är förvisso min arbetsplats, men främst är riksdagen platsen där vi folkvalda med ord diskuterar, respekterar, beslutar - vi tar gemensamt ansvar. Det borde alla respektera. Alternativet till demokrati är otänkbart.
Visa på X →Det som Maria Malmer Stenergard utsattes för idag är vidrigt. Självklart får man tycka olika. Men ingen ska behöva ta emot sådant hat och hot, varken i riksdagens kammare eller i någon annan del av vårt samhälle. All min omtanke till @MariaStenergard
Visa på X →Islamic Republic "rocket." 181 of them were sent to Israel - one dead person - Palestinian from Gaza. Few landed inside Iran, like this one. #flyingaftabe
Visa på X →مردم قدرتمند و شجاع ایران، در این دوران بحرانی، بیش از هر زمان دیگری، آینده ایران در دستان شماست. این وضعیت نتیجه سالها تجاوز، سرکوب، و جنایت رژیم جمهوری اسلامی است. هیچ ملت خردمندی جنگ نمیخواهد و هیچ کشوری از آن بهرهای نمیبرد. اما وقتی صلحطلبی ما در برابر تجاوزات نظامی و ایدئولوژیک رژیم قرار میگیرد و وقتی جمهوری اسلامی از ارزشهای دموکراتیک برای بقای خود سوءاستفاده میکند و هدفش نابودی همان ارزشها است، چارهای جز مقابله باقی نمیماند. این مقابله نه با شما، بلکه با نیروهای سرکوبگر سپاه پاسداران است در این مقطع، جمهوری اسلامی به جهان نشان داده که جز سرکوب شهروندان ایرانی، دزدی از جیب شما، و غارت منابع کشور برای تأمین گروههای تروریستی و اجرای عملیات خشونتآمیز خود در منطقه، هیچ توانایی دیگری ندارد. اگر این رژیم همچنان باقی بماند، هزینه این جنگها و بحران باز هم از شکم گرسنه فرزندان ایران تأمین خواهد شد. با این حال، تاریخ در دل بحرانها، فرصتهایی طلایی می آفریند. بحران امروز ایران میتواند یک فرصت تاریخی برای شما، که بزرگترین سرمایه این سرزمین هستید، باشد؛ به شرط آنکه آن را درک کنیم و به بهترین شکل ممکن از آن بهرهبرداری کنیم با قاطعیت و استناد به تجربه سیاسی خود میگویم: هیچ نیروی برون مرزی یا منجی، ایران را آزاد نخواهد کرد. تنها مردم ایران، با همکاری متحدانی که منافع مشترک با ما دارند، قادر خواهند بود کشور را از چنگ این رژیم آزاد کنند این بحران فرصتی است برای منزوی کردن و تضعیف نهایی رژیم. ما این مسیر را با هم طی خواهیم کرد. هر بخش از جامعه باید در کنار دیگران، حقوق خود را بازپس گیرد؛ و این بازپسگیری تنها با اتحاد همه اقشار ممکن خواهد بود ما و متحدانمان بیش از هر زمان دیگری فعالانه در حال تضعیف رژیم در رأس هرم قدرت هستیم؛ اما این شما، مردم دلیر ایران، هستید که باید زیربنای تغییرات اساسی را بسازید. من و همراهان، با تمام قوا، در کنار شما ایستادهایم تا پایان این مسیر پاینده ایران!


آدم بیکلام میمونه. این یکی از به اصطلاح آبگرمکنهایی (موشکهایی) هست که جمهوری اسلامی دیروز به سمت اسرائیل فرستاد... امیدوارم اون بدبخت زنده مونده باشه... This is the result of the Islamic republics "revenge" against Israel. Hope that the innocent poor man survived.... #IRGCterrorists
Visa på X →Regeringen förändringar i lagstiftningen gynnar bara storskalig vattenkraft. Alla små byar byggda kring dammar offras. Gör om gör rätt!
Visa på X →مردم ایران از اسرائیل حمایت میکنند، نه از جمهوری اسلامی.

Iron Dome. 💙🤍 #IRGCterrorists
Visa på X →I synnerhet som svenska Vattenfall redan byggt en gigantisk vindkraftspark på den danska delen av samma område, Kriegers Flak, som du kallat ”utopiskt” och ”strunt” eftersom danskarna, till skillnad från denna regering, klarar av att bygga sin danska kabel dit 2/2
Visa på X →Vet inte om det funkar i ungdomsförbundet men ”jag synar det” är inte en adekvat respons om du är minister och anklagat experterna på ditt eget statliga bolag, för att ”prata strunt” för att din politik inte fungerar 1/2 https://tt.omni.se/busch-backar-inte-om-vattenfall-missvisande/a/1MVXGe
Visa på X →جمهوری اسلامی باید بهتر بداند که برنامهریزی حملات موشکی علیه اسرائیل به نفعش نخواهد بود. در هیچ سناریویی چنین اقدامی نتیجه خوبی برای رژیم نخواهد داشت. اما همانطور که یک ضربالمثل میگوید: "بگذاریم قبر خودش را بکنند." هر اقدام نسنجیدهای فقط سقوط و نابودی خودش را سرعت میبخشد.

Verkar som att Ebba förbereder sin egen avgång, för det remitterade förslaget handlar bara om de storskaliga, småskalig vattenkraft kommer knappast räddas…
