Om Socialdemokraterna hade fortsatt styra Sverige efter valet 2022 hade dieselpriset i dag legat på över 30 kronor per liter. Besök http://xn--brnslepris-r5a.nu för mer information. Rösta på Sverigedemokraterna!


Vi sparar allt, även det som raderas.
Om Socialdemokraterna hade fortsatt styra Sverige efter valet 2022 hade dieselpriset i dag legat på över 30 kronor per liter. Besök http://xn--brnslepris-r5a.nu för mer information. Rösta på Sverigedemokraterna!


Replikskifte mellan mig och Vänsterpartiets Tony Haddou från mars, där jag ställer sakliga frågor om hur Vänsterpartiet kan förespråka en liberal arbetskraftsinvandring och samtidigt ha förslag om myndighetsbaserad arbetsmarknadsprövning och vara emot lönedumpning. Det är helt motsatta ståndpunkter. Tror ni att jag fick något svar?
Visa på X →@OlofFlodin Sedan när är det odemokratiskt att upprätthålla folkviljan som presenterats i senaste valet?
Visa på X →@legionmint Var det lika antidemokratiskt när V gjorde exakt samma sak? Ps. Det är inte antidemokratiskt att säkra folkviljan.
Visa på X →@bjornhakansson Absolut, nu säkerställde vi dock att folkviljan respekterades. Precis som V gjorde en gång när deras vilde tänkte rösta annorlunda. Det finns även fler exempel historiskt.
Visa på X →Därför har hundratusentals väljare lämnat Socialdemokraterna för Sverigedemokraterna: ”Ett parti som sviker arbetarklassen, som tystar ned problem med invandringen och främst bryr sig om makten.” https://www.expressen.se/nyheter/politik/darfor-har-s-valjare-gatt-till-sd-en-politisk-adel/
Visa på X →Flaggade igår, men vägrar flagga på första maj. Helt orimligt att sossarna tryckt in "arbetarrörelsens dag" som allmän flaggdag.


@MartinNordin1 Ja det är ju här vi skiljer oss åt. Bra att du tog upp det. Vi anser att man skall vara hyfsat integrerad INNAN man blir medborgare, inte för att man skall integreras.
Visa på X →@ElsaWidding Så berätta hur dessa övergångsreglerna skulle sett ut?
Visa på X →"Ilskan i M"! Det finns en påtaglig irritation inom SD att två personer, som skrivit under på partiets politik, efter att ha lämnat partiet samarbetar med MP och försöker sänka en av SD:s huvudfrågor. Hade haft större förståelse om det var en perifer fråga som inte nämnts 100 ggr i olika partiprogram.
Visa på X →Påtvingad mångkultur och massinvandring driver våra länder allt djupare in i det totala fördärvet.
Visa på X →@Berserker_1995 Kanske kan bli aktuellt längre fram med den typen av åtgärder.
Visa på X →Angående de 80 till 100 000 utlänningarna som nu ska prövas enligt den nya medborgarskapsreglerna: Inom denna grupp finns det personer som ”gjort allt rätt”, det vill säga, lärt sig god svenska, skaffat jobb, levt laglydigt och allt det där. Dessa personer kommer påverkas marginellt av att prövas mot de nya reglerna, kanske att de måste lära sig lite om den svenska kulturen och historia, men det kan väl knappast vara fel? Bland de 80-100 000 utlänningarna finns dock också de som knappt kan ett ord svenska, de som inte överhuvudtaget vill vara en del av vårt samhälle, utan bara vill ha våra bidrag. Det finns också personer som ingår i den klanbaserade organiserade brottsligheten, livsstilskriminella och diverse islamister. Personer som få torde vilja ha som medborgare i Sverige, men som med de gamla reglerna hade kunnat få detta bara genom att skicka in en blankett. Om detta borde debatten handla. Varför vill Socialdemokraterna, som numera säger sig vilja ha ordning i migrationspolitiken, ge dessa samhällsnedbrytande utlänningar medborgarskap?


De fuskade, på riktigt. Vi säkrade folkviljan. S-logiken är fascinerande.


@owenil Ställ undan flaskan och gå och lägg dig.
Visa på X →De som nu klagar över att vi inte respekterade kvittningssystemet igår - då vi istället respekterade valresultatet och Sverige genom att stoppa 100 000 nya medborgarskap - hade inga problem med att utestänga oss. De tittade glatt på när Jimmie fick rulla in en ledamot.

@johanssonmorgan @sdkarlsson Fuskar ?


Jag vill önska er alla en riktigt trevlig Valborg och en fin kväll tillsammans med nära och kära.




@hanifbali Får vi? Aldrig noterat detta.
Visa på X →@TeresaCarvalho Prata inte om ansvar är er politik som satt Sverige i den situation där det tyvärr ens behöver vara frågor likt denna på dagordningen.
Visa på X →@Menvadda @medierna SVT och SR lämnade X när Elon släppte yttrandefriheten fri.
Visa på X →Jag tror Widdings nya parti kommer få det tufft i valet när man resonerar så här.
Visa på X →@strandhall Tidö vann valet. Vi såg till att det återspeglades i kammaren. Sluta tjura för att ni förlorade.
Visa på X →A bröt mot praxis! Ops! https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s-bryter-praxis-och-rostar-pa-v-s-kandidat-som-andre-vice-talman
Visa på X →@elisabethtr Hela idén med kvittningssystemet har varit att rösterna i riksdagen ska spegla valresultatet för alla valda partier. Inte att rubba folkviljan. Det är SD som står upp för demokratin i sammanhanget.
Visa på X →