@dadgostarnooshi Jag utgår ifrån att det omedelbart initieras uteslutningsärenden mot medlemmar i ditt parti som ogenerat propagerar för antisemitism. Det finns gränser för allt och Ni har passerat anständigheten gräns för länge sen. Städa upp nu. https://www.expressen.se/debatt/det-ar-var-rattighet-att--vagra-erkanna-israel/
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@DahlgrenF @adamcwejman Du menar att analysen kring Ryssland i olika NATO-länder skiljer sig så radikalt åt? Det är inte min uppfattning.
Visa på X →@DuNyaDuFria @CrowHater1 Varför säger regeringen då nej till parker väster om Bornholm i området du ritat in som "Inte intressant"?
Visa på X →@ensummapengar Jag citerar bara SAAB som jag besökt. De torde vara tämligen kunniga eftersom de bygger systemen.
Visa på X →Anders Ljunggren, en viktig person för Centerpartiet och för många i svenskt samhällsliv har gått bort. Humanist, Europé, Nordist. Han var så klar och så engagerad ända in i det sista, med sin stora analytiska förmåga och sitt varma politiska hjärta helt intakt. Saknar honom.
Visa på X →@TobiasHoldstock @potissumum Kolla regeringens karta. Hela Bornholm ligger ju i vägen för vissa av parkerna regeringen sagt nej till. Och Tobias - jag har annat att göra än sitta på X hela dagarna och svara människor som inte ens kan stava mitt namn rätt.
Visa på X →@potissumum @johanssonmorgan Danmark. De har ju haft stora planer för hela området kring Bornholm. Ändå säger regeringen nej till parker bortom Bornholm från Ryssland/Kaliningrad sett. Säger det mesta.
Visa på X →@CrowHater1 Polen ligger granne med Kaliningrad. De bygger havsvind.
Visa på X →@mseid Det finns goda exempel på hur man kan samexistera, men när regeringen inte vill ha vind så är detta en ursäkt att dra till med.
Visa på X →Tidöregeringens klimat- och energipolitiska haveri fördjupas, med stopp för ny grön energi från vindkraft, krokben för grön industrialisering och ökande utsläpp. Istället för att som Danmark förena vindkraft och försvar genom vettiga lösningar kortsluts hela processen medvetet.


Ett dråpslag för elektrifieringen i Sverige! Alla andra NATO-länder kan bygga havsvind. SAAB som bygger radarsystemen har inga problem med vindkraft. Det här är bara ursäkter för regeringen att fortsätta säga nej till förnybar energi. Huvudlöst och skadligt för Sverige!

Congratulations to You and the people of Moldova.
Visa på X →The Power of One.
Visa på X →First episode is out! #vatanam
Visa på X →When saying that you have to divide the messages from the messenger you want to fool yourself. That way of thinking is familiar to all of us ending up saying we were naive when what’s said happens. #Trump #VoteBlue
Visa på X →Vi vill stoppa den mycket kraftiga skattehöjningen på el som regeringen nu genomför, tvärtemot sina vallöften. Det är helt fel att det nu är högre skatt på grön el än på fossil diesel. https://omni.se/a/kwdnpj
Visa på X →Det är bra att regeringen bryr sig om vår energisäkerhet i ljuset av Ukrainakriget. Det vore också då bra att lyssna på de slutsatser som Ukraina dragit... https://www.di.se/debatt/replik-lyssna-pa-nato-och-ukraina/
Visa på X →Strong support for all fighting to deal with the catastrophe the happened to the people in #Spain and #Valencia. My thoughts are with all hit and with the families mourning their loved ones. #ClimateCatastrophe #floodthestreets
Visa på X →@tWistedK71 Vår linje ligger fast. Vi kommer aldrig att bli ett femte Tidöparti, och vi kommer aldrig att öppna dörren till inflytande för Sverigedemokraterna i en regeringskonstellation. Det är en linje som har bred förankring i partiet.
Visa på X →Can’t get this. Voters upset with Biden/Harris stance on #Israel and #Palestine making kind of protest vote against #Harris. Even vote for #Trump and by that give free ride for #Netanyahu & settlers & extremes
Visa på X →Elisabeth Ohlson har gått bort, alldeles för tidigt. Vi är många som tagit del av hennes tankeväckande fotografier. Hennes enträgna arbete för den fria konsten och för HBTQ-personers rättigheter har gjort vårt land bättre. Idag går mina tankar till hennes nära och kära.
Visa på X →L-partister, vettiga moderater, frigör er från detta parti som drar landet i fördärvet https://www.dn.se/debatt/gaskraft-ar-basta-losningen-for-sveriges-energiproblem/
Visa på X →Nu väntar vi på att miljöministern förklarar varför Sverige, istället för den vindkraft SD blockerar, ska satsa på… fossilgas (från Qatar?). Vansinnet: Gas, det som Europa vill frigöra sig ifrån sedan 2022. SD vill verkligen förgöra klimatpolitiken https://www.dn.se/debatt/gaskraft-ar-basta-losningen-for-sveriges-energiproblem/
Visa på X →Regeringens veka klimatpolitik ger nu resultat. Om politiken inte stakar ut riktningen vågar ingen investera. Ett efter ett faller nu projektet. Det här är djupt skadligt både för klimatet och för svensk konkurrenskraft. Att det tillåts fortgå är ett historiskt misstag.


