https://www.tn.se/hallbarhet/48138/svenska-succen-ensamt-om-minusutslapp-i-europa-speciellt/
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
Mysteriet efter kraschen vid väg 56 – vraket står fortfarande kvar | SVT Nyheter https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/fragor-efter-olyckan-vid-vag-56-vraket-star-fortfarande-kvar
Visa på X →Regeringen vill avskaffa ”elefantkyrkogården” | Sveriges Radio https://www.sverigesradio.se/artikel/regeringen-vill-avskaffa-elefantkyrkogarden
Visa på X →@ahagman Blir så arg. Vad är det för fel på folk. Kan de åtminstone lämna katterna på ett katthem.
Visa på X →Mycket illa! https://www.expressen.se/ledare/patrik-kronqvist/socialdemokraterna-har-oppnat-dorren-for-gangen/
Visa på X →@Annanliza Ja och värt att försvara, varje dag 🇸🇪
Visa på X →@zivnk Glad midsommar, Ziv 🇸🇪💙💛🇮🇱
Visa på X →@damien715 Faktiskt helt obegripligt att någon gör det
Visa på X →Miljöpartiet är en katastrof för norra Sverige. De blockerar gruvor som ger tusentals jobb i Norrbotten och Västerbotten, vill straffbeskatta skogsbruket och prioriterar storstadens symbolpolitik framför landsbygdens verklighet. Norrland behöver tillväxt – inte gröna nej-sägare som dödar jobb och framtidstro. #MP #Norrland
Visa på X →@GigavatnikZ Fake news.
Visa på X →@Leifaxelsson9 Det finns ju knappt nån bensin att köpa. 🤷♂️
Visa på X →@jonas_gran41739 På vilket sätt? Berätta!
Visa på X →@MNordevall Nej tvärtom. Det är ryssarnas specialitet. Hur kan du stödja Putin? Obegripligt.
Visa på X →@Mercantio Dom är terrorister och barbarer. Har man nån etik och moral står man upp mot ondskan.
Visa på X →@Leifaxelsson9 @Anna1849 Knappast
Visa på X →@vonBlabar Glad midsommar 🇸🇪☀️🍓
Visa på X →@svitlanaza @beckmansasikter Glad midsommar 🇸🇪💙💛
Visa på X →@TessanMa Glad midsommar 🇸🇪🌼🍓
Visa på X →@NiallHarbison 🙏🏼🫶🏼❤️
Visa på X →Lars Beckman (M): Här är alla fulvinklingar media gör https://youtu.be/ROYDZXyT8fU?is=RkcESxqhA6gG3DSu via @YouTube
Visa på X →@Mercantio Vadå kommer?
Visa på X →@Rockan04 @Sorenjuvas Det gör vi genom ungdomsfängelser.
Visa på X →@Motviktn Vad är fel?
Visa på X →@shma669 Tack för tipset
Visa på X →@umartinh @moderaterna Vad är lögn?
Visa på X →