@phaetoon Det är ju ett stickspår. Det ÄR företagen OCH deras anställda som skapar ALLA resurser till välfärden och offentlig sektor. Utan dem exakt noll kronor att fördela.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@GunborgStrom Utan företag o deras anställda blir det inte en enda krona att omfördela. Inser du inte det?
Visa på X →@gra7987 Vad syftar du på?
Visa på X →https://www.sverigesradio.se/artikel/kristersson-varnar-for-samre-ekonomi-med-ny-regering
Visa på X →Tack för den här tiden. Nu går vi vidare. https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2026/06/nytt-uppdrag-ska-mojliggora-ett-tidigare-avslut-av-elcertifikatsystemet/
Visa på X →Med tanke på ditt eget uppträdande mot statsministern i EU-nämnden vid ett antal tillfällen de senaste åren borde du nog radera det inlägget. Jag har suttit med varje gång och undrat hur man kan bete sig så. Ingen av oss uppträdde så mot sossarnas statsministrar.
Visa på X →@Joakimhasapom @Edward_Blom Larv. Historien krossar den myten.
Visa på X →@Rennskate142334 @TommyLager34771 @JanRNilsson Reallönerna sjönk mest 2022 när sossarna styrde och även en del under 2023 innan vi fick ned inflationen igen. Sedan vände det.
Visa på X →@GunborgStrom Det verkar som om vi nu vänder den bilden genom våra stora stöd till hushållen i en globalt orolig tid.

@expressen Magdalena Andersson borde kunna ge en kommentar om Vänsterpartiets kommande ministerposter om hon får bilda regering. Kommer hon själv att garantera att de inte är terroromantiker och Hamaskramare, eller kanske anlita en konsult eller nåt. #HamasElHajGate
Visa på X →@GunborgStrom Nej.
Visa på X →@C_Backstrom @LCyphre666 Den stora skillnaden är att vi tagit en mängd avgörande beslut för att vända detta. Till skillnad mot S som inte gjorde något av betydelse.
Visa på X →@C_Backstrom @LCyphre666 Du verkar tro att stora samhällsproblem kan vändas på några månader?
Visa på X →@Niklas37403206 Tycker du det är bra eller dåligt att vi tagit tag i detta och vänt utvecklingen?
Visa på X →Glad nationaldag!

Glad nationaldag!

@C_Backstrom @LCyphre666




@C_Backstrom @LCyphre666




@C_Backstrom @LCyphre666 Ok…om du tror politiker kan trolla så förstår jag dig.
Visa på X →DEBATT: Nooshi Dadgostar talar inte sanning #svpol https://www.expressen.se/debatt/debatt-nooshi-dadgostar-ar-en-hycklare-som-latsas-att-hon-inte-visste/
Visa på X →@JonasLantz2 @jonsson_henrik Jag gjorde det redan då i februari när han skrev det. 😎
Visa på X →@JonasLantz2 @jonsson_henrik Jag har hittills inte sett nåt som Trump gjort som blivit bra? Vet du något?
Visa på X →@AnderssonF29996 Tycker tvärtom. Att dra in en rättighet som missbrukas gör väl rimligen att värdet ökar för dem som inte missbrukar den?
Visa på X →@Sture41609013 Vad konkret har blivit sämre för jägarna? Berätta! Ingen jägare jag känner är upprörd.
Visa på X →Politik spelar roll.
