Ni som ser på @svt - stämmer verkligen det här? Har inte MP toppen haft elbil?


Vi sparar allt, även det som raderas.
Ni som ser på @svt - stämmer verkligen det här? Har inte MP toppen haft elbil?


Kolla in beckmansasikters video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNRvPked6/
Visa på X →Kolla in paula.larsson.politikers video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNRvfTwEk/
Visa på X →@zivnk Tack så mycket, Mr Ambassador.
Visa på X →@TageErlan55902 @danielswedin Så har det alltid varit. Men fortfarande krävs produktion och arbete för att skapa välstånd.
Visa på X →@Mariasigvardss @danielswedin Och varifrån tror du skattepengarna kommer? Från Gud?
Visa på X →@Astadotter @danielswedin Man kan vara överens i vissa saker och djupt oense i andra. I detta fall handlar det dessutom om gamla tidens gråsossar jämfört med dagens sossar. Stor skillnad.
Visa på X →Moderaterna begär särskild debatt i riksdagen https://www.expressen.se/nyheter/politik/moderaterna-begar-sarskild-debatt-i-riksdagen/
Visa på X →Statsministern: ”De rödgröna måste granskas mer” https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/j0Kzxb/statsministern-de-rodgrona-maste-granskas-mer
Visa på X →Vem skulle betala @Nyheterna @svtnyheter @sr_ekot @dagensnyheter journalisternas löner om det inte fanns privata företag? Er vänstervridning är svår att förstå. Vem skulle betala försvaret sjukvården polisen skolan och äldreomsorgen om det inte fanns privata företag? Vem skulle skapa jobben i Sverige om det inte fanns privata företag?
Visa på X →Ser kommentarer från vänstern om statsministerns svar i @sr_ekot lördagsintervju. För egen del tycker jag att det var utmärkt att han sa ifrån över de mest imbecilla frågorna och att han konstaterade det vi alla redan vet. Media granskar inte konsekvenserna av de 4 röda partiernas politik. Det får vi andra upplysa om sakligt istället. Har du råd med ett dieselpris på 40 kronor per liter exempelvis?
Visa på X →Media är oerhört duktiga på att informera om ”högermedia” och ” högerextrema” men när säger samma redaktioner ” vänstermedia” och ”vänsterextrema” Vilka vänsterextrema personer stoppas i TV4 SVT SR exempelvis? Vilka exempel finns det? Är det inte tvärtom? Jan Guillou har en krönika i @Aftonbladet och @dagensnyheter är numera snarast en plattform för vänsterextrema personer? Eller vilka exempel har du på vänsterextrema som har stoppats i media?
Visa på X →@VinAmbleNaess Herta Müller och Hemingway.
Visa på X →@AndersWester1 @danne5601 @moderaterna I ett samarbete med andra partier så får även M förhandla. Hör statsfinansierade medier hemma i en demokrati ? Tveksamt
Visa på X →@tommysandlin Det går över ska du se. Prata med någon så släpper det nog.
Visa på X →@Kaffeobullar @emmapowergirl Nu är hon ju iofs vänster…
Visa på X →Kolla in beckmansasikters video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNRvyXEtU/
Visa på X →Varje valrörelse handlar alltid om omfördelning av offentliga resurser istället för om hur resurser skapas. Utan företag stannar Sverige! Valet borde handla om hur Sverige ska klara konkurrensen mot andra länder och media borde granska hur ökade kostnader på flera hundra miljarder som de röda partierna kräver kommer att påverka företagen och därmed jobben!
Visa på X →Ung man misstänkt för brott – sköt raket vid polisstation i Boden | SVT Nyheter https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/ung-man-brottsmisstankt-skot-raket-vid-polisstation-i-boden
Visa på X →Kolla in paula.larsson.politikers video! #TikTok https://vm.tiktok.com/ZNRvyrh1h/
Visa på X →Statsministern har naturligtvis helt rätt. Ju närmre valet vi kommer så kommer även alternativen att stå mot varandra och då kan väljarna välja mellan en vänstersväng eller fortsätta framåt. https://www.tv4.se/artikel/5cTYu6ogg3u5OpSyVrA8Lz/till-attack-mest-vaenstervridna-regering-sverige-nansin-haft?utm_source=tv4.se&utm_medium=shared_link
Visa på X →Partierna oense: De vill inte ha vindkraft i Nordanstig | Sveriges Radio https://www.sverigesradio.se/artikel/partierna-oense-de-vill-inte-ha-vindkraft-i-nordanstig
Visa på X →Lifvendahl kräver svar från SVT – Kvartal https://kvartal.se/nyheter/artiklar/lifvendahl-kraver-svar-fran-svt/cG9zdDoxMjc0NTE
Visa på X →@tankefternu Var kul!
Visa på X →@Fantomen_Sthlm Går fortare då…men inte så jobbigt. 😎
Visa på X →