@Anettes_ Fox News är en av de mest inflytelserika och dominerande medieaktörerna i USA, särskilt inom kabel-tv och digitala nyheter. Klart att det är relevant.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@inqtelx @visegrad24 You have no idea what those drones struck.
Visa på X →😂🤣
Visa på X →Hjälte!
Visa på X →@guldfiske Skönt ändå med innovatörer som fixade el, datorer och internet så att du kan klaga på innovatörer.
Visa på X →Följande insändare har skickats till de halländska lokaltidningarna: VILL DU BETALA 1000 KR EXTRA TILL EU? Hur sugen är du på att betala en extra tusenlapp i skatt varje år till Bryssel? Antagligen inte så värst, men det kan ändå bli verklighet om det nya förslaget till EU:s långtidsbudget går igenom. Där föreslås Sveriges årliga avgift till unionen öka med hissnande 11 miljarder kronor, vilket motsvarar drygt 1000 kr för varje invånare i Sverige. Detta är givetvis provocerande, då Sverige redan idag är en stor nettogivare: År efter år betalar vi in mer än dubbelt så mycket som vi får tillbaka. Sverige ska inte betala ännu mer till Brysselfederalister som hela tiden vill ha mer och mer pengar för att bygga en större och större EU-byråkrati. Och det behöver svenska regeringen göra mycket klart för EU kommissionen. Erik Hellsborn (SD) Riksdagsledamot


@Glader70 Tack! Nu kör vi 👊
Visa på X →@Glader70 Respekterar det. Jag är av en helt annan åsikt.
Visa på X →@Glader70 Aldrig gillat dem, vilket merparten av de som följt mig vet. Problem med det?
Visa på X →”Bil körde in i folkmassa”


Buhu, ”ni sprider Fox News”, skriker vänstern. Siffrorna kommer från Wall Street Journal, inte Fox News (som enbart förmedlar WSJ vidare). Ibland undrar man.. ..och nej, jag är personligen inget fan av Fox News. Eller Trump.

Idag är det Syttende mai. Stort grattis, Norge!

It was a great privilege to meet the Holy Father in the Vatican.



Om det var upp till Ida Gabrielsson, hade hon sagt Ja eller Nej till att en person god för hudratals miljarder flyttade till Sverige och tog med elbilstillverkning och top edge rymdraketsforskning? Jag tror Nej!
Visa på X →”Vinsterna kommer lite senare!”


@erimos2000 Vilket är ironiskt med tanke på att regeringen inte hanterade pandemin särskilt väl öht. Ekonomiskt låg vi i mitten av Europa, detta trots väldigt goda förutsättningar och därtill orimlig öppenhet. Sett till det moraliska var det katastrof, när riskgrupper offrades.
Visa på X →@Anettes_ För att det var där det fanns ett ljudklipp.
Visa på X →@JoakimZackrisso @alex_losjo Ägs av. Vad har det med tidningens position att göra?
Visa på X →@Anettes_ Källan är WSJ. WSJ är trovärdig.
Visa på X →Ständigt dessa ”islamister”.
Visa på X →@alex_losjo Uppgifterna kommer ifrån Wall street journal. WSJ klassas som du säkert vet som mitten. Men det var kanske överkurs.
Visa på X →@Anettes_ Snälla, borgerliga regeringarna fått styra under lågkonjunktur. Att inte satsa offensivt då vore närmast landsförräderi. Det är snarare efter S-regeringar som finanserna har behövt saneras.
Visa på X →@MemIngenjoeren Jag tror chansen är stor att de väntar på att någon kommer och ge råd.
Visa på X →@honeymoon250 19
Visa på X →@NisseHultIsBack Så, genast mkt bättre.
Visa på X →