@gustave_gaudras @stakmaskin Tråkigt att du känner så. Det finns såklart väldigt många personer som inte ska sitta i underhållsprogram, från alla partier (behöver kanske inte påminna om senaste avhoppet) och sammanhang.
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@stakmaskin Och gängkriminella ska såklart inte heller vara med i underhållningsprogram. Alla måste sluta vifta bort de stora problem som finns med Alina. Han är ett hot mot väldigt många.
Visa på X →Vi bygger statyer för att fåglarna ska ha någonstans att sitta. Berzelii park idag.


@Erik_Flyback Det finns jättemånga som inte är lämpliga för underhållningsprogram. Kanske du, med tanke på hur du skriver här?
Visa på X →@Erik_Flyback Det är jättemånga som inte lämpar sig för underhållningsprogram i alla möjliga partier och organisationer, tex Alina, som nu är den som är aktuell.
Visa på X →@Erik_Flyback @stakmaskin Hahaha. Jösses, Erik. Andas.
Visa på X →@MetallFredrik Mm, kan jämka mig mig det.
Visa på X →@Erik_Flyback @stakmaskin Det finns många människor i vårt avlånga land som inte är lämpade att vara med i underhållningsprogram på SVT. Alina är defintivt en av dem.
Visa på X →@stakmaskin ”Fjant” ja, och ett par steg till. https://www.svt.se/kultur/darfor-ar-nick-alinia-kontroversiell
Visa på X →@EmmaKaij @nff_landslag Oavsett så är den fantastisk!
Visa på X →Efter två bra förmiddagsmöten och två väldigt stressiga veckor får man belöna sig med efterrätt till fredagslunchen. (Tiramisu är för övrigt den enda efterrätten värt namnet).


@stakmaskin Känner du till Alinas bakgrund och arbetssätt?
Visa på X →@susannasilfver Varför har du klippt bort när jag svarar på frågorna?
Visa på X →Kämpa Stockholms tunnelbana! /mvh halvtidsstockholmare
Visa på X →Just nu debatterar ett enigt försvarsutskott propositionen om FLF Finland. Berglund (m) har blåvit slips och jag har blåvit kavaj. Följ direkt eller se i efterhand på riksdagens hemsida.




En något ovanlig kombination av flaggor: EU, Sverige och Turkiet, vars talman besöker riksdagen idag.


@ErikStrandqvis1 4500 svarande är långt över vad de flesta andra opinionsinstitut har. Men det enda resultatet som räknas är såklart på valdagen.
Visa på X →@Pansarvecket Jag talar inte alls om oppositionen utan tycker det är roligt att M har presskonferens om sina dåliga opinionssiffror. =)
Visa på X →@LarssonMarty Nej. Se partiledarens uttalande i länken jag skickade. (Tänker inte skriva något om vad som nyligen hänt i moderaternas stödparti)
Visa på X →@LarssonMarty https://www.sverigesradio.se/artikel/dadgostar-bryter-tystnaden-antisemitism-har-ingen-plats-i-partiet
Visa på X →Det finns en oerhörd humor i detta ändå.




Man uppskattar ju ändå utskottsmöten med endast formalia som tar tre minuter. Mer tid till läsning av beredningens texter, debatten om FLF Finland…
Visa på X →@MaxJerneck Äntligen!
Visa på X →@ingridcarlqvist Jag är inte jättesnäll så det löser sig
Visa på X →Vad är poängen med sån här ”granskning” menar man att ministern okynnespluggat engelska?
Visa på X →