Politikerboken
Borttagna & ändradeStatistik

Sveriges politiker,

arkiverade

Vi sparar allt, även det som raderas.

63 749inlägg arkiverade
Sök bland alla inlägg →

Senaste inlägg

@gustave_gaudras @stakmaskin Tråkigt att du känner så. Det finns såklart väldigt många personer som inte ska sitta i underhållsprogram, från alla partier (behöver kanske inte påminna om senaste avhoppet) och sammanhang.

Visa på X

@stakmaskin Och gängkriminella ska såklart inte heller vara med i underhållningsprogram. Alla måste sluta vifta bort de stora problem som finns med Alina. Han är ett hot mot väldigt många.

Visa på X

@Erik_Flyback Det finns jättemånga som inte är lämpliga för underhållningsprogram. Kanske du, med tanke på hur du skriver här?

Visa på X

@Erik_Flyback Det är jättemånga som inte lämpar sig för underhållningsprogram i alla möjliga partier och organisationer, tex Alina, som nu är den som är aktuell.

Visa på X

@Erik_Flyback @stakmaskin Det finns många människor i vårt avlånga land som inte är lämpade att vara med i underhållningsprogram på SVT. Alina är defintivt en av dem.

Visa på X

Efter två bra förmiddagsmöten och två väldigt stressiga veckor får man belöna sig med efterrätt till fredagslunchen. (Tiramisu är för övrigt den enda efterrätten värt namnet).

Visa på X

Just nu debatterar ett enigt försvarsutskott propositionen om FLF Finland. Berglund (m) har blåvit slips och jag har blåvit kavaj. Följ direkt eller se i efterhand på riksdagens hemsida.

Visa på X

En något ovanlig kombination av flaggor: EU, Sverige och Turkiet, vars talman besöker riksdagen idag.

Visa på X

@ErikStrandqvis1 4500 svarande är långt över vad de flesta andra opinionsinstitut har. Men det enda resultatet som räknas är såklart på valdagen.

Visa på X

@Pansarvecket Jag talar inte alls om oppositionen utan tycker det är roligt att M har presskonferens om sina dåliga opinionssiffror. =)

Visa på X

@LarssonMarty Nej. Se partiledarens uttalande i länken jag skickade. (Tänker inte skriva något om vad som nyligen hänt i moderaternas stödparti)

Visa på X

Man uppskattar ju ändå utskottsmöten med endast formalia som tar tre minuter. Mer tid till läsning av beredningens texter, debatten om FLF Finland…

Visa på X

Vad är poängen med sån här ”granskning” menar man att ministern okynnespluggat engelska?

Visa på X