@emmafastesson Det du skriver är sjukt. Vilken korruption? Men vad tycker du om detta?


Vi sparar allt, även det som raderas.
@emmafastesson Det du skriver är sjukt. Vilken korruption? Men vad tycker du om detta?


Denne man, partisekreterare för S, tar ständigt till brösttoner och sprider myter och påståenden om andra. Lite självrannsakan kanske?


Aftonbladet och TV4 kör nu cross promotion mellan koncernens olika medier. Valåret 2026 så kör man negativa vinklingar förstås mot den M ledda regeringen. Kan det bli värre? Ja, snart ersätter Aftonbladet radio NRJ på FM bandet. Lagom till valet.


@AnderssonUlla Trams. Källa?
Visa på X →@alessiodsantos Nej. Men inget annat land i EU räknar studerande som söker extrajobb som arbetslösa.
Visa på X →Den som inbillar sig att statsministern beslutar personligen om sitt eget personskydd är djupt okunnig om hur Säpo fungerar. Fascinerande att media och ”experter” inte har en susning om regelverk och hur saker fungerar. Man häpnar.
Visa på X →Centerpartiet går till val på att ge Socialdemokraterna Miljöpartiet och Vänsterpartiet möjlighet till stora breda skattehöjningar på det företagsamma och arbetande Sverige. Är det Vänsterpartiets antisemitism som lockar Centerpartiet mest? #svpol #Aktuellt


https://www.fokus.se/sticket/nar-svt-kastar-skattepengar-i-papperskorgen/
Visa på X →@MattiasN7 @SternStefan Sverige är litet och alla känner varandra i politiken o näringslivet. Att en tidigare statssekreterare för M får ett nytt toppjobb beror nog inte på att han vattnat blommor åt statsministerns fru…
Visa på X →@AliceLund7 @SternStefan Det ansvaret ligger på Säpo. Inte på statsministern.
Visa på X →@ollsan2001 @OlleOpolitisk Om du följer mig har du nog sett min hårda kritik.
Visa på X →@Mercantio Konstigt då att Sverige har lägst inflation i hela EU…

@ollsan2001 Inte alls. SD har stora problem på lokal nivå. Men V har problemen i riksdagen.
Visa på X →@Maxismore Det måste dom ju.
Visa på X →@PappaSpar Den första var bedrövlig och jag var starkt emot. Den andra var inte M inblandade i alls,
Visa på X →@bukten Vi har i stort fått igenom moderat politik på alla områden. Mer nu än under Alliansen.
Visa på X →@andren63868 I en del frågor har SD närmat sig M. I andra frågor har vi kompromissat.
Visa på X →@Mercantio På vilket sätt har vi gjort det? Vi har fått ned inflationen och stärkt kronan.
Visa på X →@borjaspara Det är en realitet. Men jag är positivt överraskad av hur bra samarbetet fungerat med SD i riksdagen. De är lojala och moderat politik är grunden i regeringen.
Visa på X →@catmarsuz @beckmansasikter Vilka frågor?
Visa på X →@GunborgStrom Vi har skött oss extremt bra. Allt har vänt åt rätt håll.
Visa på X →@ollsan2001 @holmsontherocks Jag tror som forskarna att det ör mycket mer komplicerat. Och nu backar även IPCC från sina mest extrema modeller…
Visa på X →@ollsan2001 Jag har stått för min linje långt innan SD fanns i riksdagen. Och idag tycker partiet i stora delar som jag,
Visa på X →En del av Den breda vänstern i Gävle har ingen VM feber skriver han. Igår berättade man på mitt besök i sandviken att en restaurang i kommunen har sålt 800 frukost (!) till sin storbilds-TV på måndag morgon där alla fotbollsälskare samlas till Sveriges match. Kultureliten är inte i takt med invånarna än en gång. https://www.gd.se/kultur-noje/jag-bryr-mig-inte-om-fotbolls-vm-och-det-kanns-sorgligt/
Visa på X →@ollsan2001 Jag är väldigt nöjd med vår klimatpolitik och våra sänkta drivmedelskostnader. Och de flesta moderater gillar det.
Visa på X →