@adampahlmant @LasseSocker Nåja
Visa på X →Sveriges politiker,
Vi sparar allt, även det som raderas.
Senaste inlägg
@egyptenguiden Internet säger 1871! https://www.svensktidskrift.se/nar-sveriges-flagga-blev-svenskarnas/ Skorstenen finns nog kvar men öppna spisen i sammanbindningsbanan används inte.
Visa på X →@egyptenguiden Vet inte alls. Men det är inte osannolikt att det ”alltid” funnits en flagga på taket.
Visa på X →@LasseSocker Vi är nöjda med de inkluderande firanden som är nu, med bland annat medborgarskapsceremonier där vi hyllar Sveriges mångfald av olika människor! /inte längre så ung men iallafall vänstertjej
Visa på X →@MMWennberg @pavloscavelier @hejdejakob Två olika saker om man läser artikeln, rubriksättaren har blandat ihop. Praktik för universitetsexaminerade, förebyggande arbete mot hemmasittande.


@hejdejakob Två olika saker om man läser artikeln, rubriksättaren har blandat ihop. Praktik för universitetsexaminerade, förebyggande arbete mot hemmasittande.


Jobba, jobba, jo-obba!

@Limpan1974 @viktorbk Jag tycker det är svårt att förstå eftersom jag inte ursäktar beteendet med frågan om Israel o Palestina. Att konstatera att dessa personer har den frågan i botten när dom sprider tex antisemitiska föreställningar är ju själva kärnan i granskningen. Därför lyfte jag det.
Visa på X →@Mang3be @Gnetbert19 @RasmusJarlov Sedär, det är avgjort, ta tillbaka oss Danmark!!
Visa på X →Det är sällan man ser Moder Svea, som står på riksdagshusets tak, såhär rakt framifrån. Hon har en ganska bestämd blick. (Ja, bilden är lånad av Nato).

@KjellaG Vilka pratar du om? Och vad har det med V:s reformer för jobb att göra?
Visa på X →@Minette58 @SternStefan Tror du blandar ihop med SD?
Visa på X →@C_Backstrom Riktigt flippad text? ”statens våldsmonopol” vad menar hon?
Visa på X →Det uppfattar jag som väldigt märkligt. Om jag skulle skriva att situationen i Palestina är en ok ursäkt för deras beteende skulle det vara det. Men det gör jag inte. Att många av dessa ”gått med” pga just Palestinafrågan säger du ju själv o det är väl vad hela debatten handlar om. Så har svårt att förstå varför man inte ska ta upp det. Däremot är det ingen ursäkt för beteendet.
Visa på X →@ZamirSimil @viktorbk Tack det är en ledartext från en opinionsbildare märkt höger. Jag håller inte med om det han påstår. Det ”gåt inte bra” oavsett från vem det kommer.
Visa på X →@SternStefan Vem är V? Inte Amineh hon valde att lämna V.
Visa på X →@Petba91 Och øl.
Visa på X →@bockfot Jag tror man kan ansöka om fler timmar per dygn hos statsministern.
Visa på X →@bockfot Absolut. Allt ska göras, helst samtidigt.
Visa på X →@bockfot Det vore absolut bäst med en eller två simlektioner i veckan på skoltid. Men det är ju en hel del annat som också ska hinnas med på skoldagen. (Jag tror det är bättre att ta simbudgeten utanför skolpengen).
Visa på X →@Petba91 Bättre mat, bättre öl.
Visa på X →@svitlanaza Så fint!
Visa på X →Blev rörd! Vilken fin hälsning från Ukrainas ambassad på nationaldagen!
Visa på X →@RasmusJarlov Det är ömsesidigt!
Visa på X →Detta är en rolig analys! Mvh Skåne, danskt till 1658 och stolt över det!
Visa på X →